לדרבי חוקים משלו: 2-1 מפתיע, לבני יפו על קביליו יפו

דרבי חם בין קביליו יפו לבני יפו אורתוכודסים, קביליו לא הפסיקה לייצר מצבים ולהחמיץ בשלומיאליות, בני יפו ניצלו זאת עם שערים של עמרי רון, וסלמה מניע ומשחק פשוט ענקי של שוערם, יניב בן ישי, ולקחה את כל הקופה

  • על ידי: רון סטריקל
  • 25-09-2016
  • 17:21

מכבי יפו התארחה במחזור השני של ליגה א' דרום אצל היריבה העירונית בני יפו, ויצאה מאוכזבת מהתוצאה ומנחישות השחקנים.

בני יפו אורתודוכסים הגיעו למשחק מול מכבי קביליו יפו עם רמת נחישות ומוטיבציה גבוהות מאוד, הם הצליחו לעמוד בלחץ הכבד של קביליו יפו, ולעקוץ פעמיים את קביליו.

 

למרות התוצאה הטובה, והשמחה בסיום, בני יפו לא צריכים יותר מדי לחגוג, היכולת לא התעלתה, מי ששלטה במשחק ברוב דקות המשחק הייתה קביליו יפו שלא הפסיקה להחמיץ,למרות הלחץ של קביליו מי שעלתה על הלוח ראשונה היא בני יפו, עמרי רון ניצל טעות בהגנת קביליו ובעט לפינה הרחוקה של השוער , 1-0 בני יפו . 

 

חגיגות בני יפו, נתנו את הלב על המגרש.

 

לאחר מכן קביליו המשיכה בלחץ ונתנאל ארזואן הגיע פעמיים לבדו אל מול שוער היריבה יניב בן ישי  אשר נתן משחק פשוט מדהים ולא הצליח להכניע אותו, רפי סגל נגח קרוב לעמוד, ומשה סולימנוב בעט לקורה, במחצית השניה קביליו יפו הגבירה את הלחץ אך יצרה פחות מצבים, לבסוף החילופים של קרגולה עשו את שלהם וגיא רוזנבלום בעט חזק לפינה של בן ישי שהפעם לא יכל לעזור וקבע שיוויון, 1-1 בדרבי. 

 

שחקני בני יפו, עשו בעיקר הגנה

 

לאורך כל המשחק למרות שליטה של קביליו יפו, מי שהייתה יותר נחושה והגיעה ראשונה לכל כדור הייתה דווקא בני יפו, בדקות הסיום הם רצו יותר והתחילו לייצר מצבים, עמרי רון כמעט עשה את השני שלו ובעט למשקוף, הפריצות של דייב פינטו הנהדר המשיכו לייצר מצבים ובדקה ה-86 הוא הכניס כדור מבריק מהאגף לסלמה מניע שפשוט לא יכול היה להחמיץ ועשה את העבודה,  בסיום 1-2 גדול לבני יפו!

 

את המשחק שפט דור ניזרי, שהציג משחק נקי מטעויות, למרות תלונותיהם של שחקני מכבי יפו.

 


שיפוט מדוייק של דור ניזרי

 

אוהדי מכבי יפו הוציאו את זעמם בסיום המשחק , על המאמן ועל השחקנים, ונראה שמכבי יפו נכנסת ללחץ גדול ואם לא תנצח במחזור הבא הלחץ רק יעלה.

שחקני בני יפו חגגו עם הקהל והחיוך לא ירד להם מהפנים.

 

אלי משען יכול להיות מאושר לאחר המשחק

 

אלי משען מאמן בני יפו אמר בסיום: ״היום הגענו לליגה, המחצית הראשונה הייתה קשה מאוד ועשינו בעיקר עבודות הגנה, במחצית השניה נתנו את הלב שלנו על המגרש, הבקענו לקראת הסיום ואני מאושר מכך".

 

מצטיין המשחק יניב בן ישי שוער בני יפו, הגיב בסיום: "אני מאושר מהתוצאה, צריך לתת את כל הכבוד לשחקנים, אני רק בא לעשות את העבודה שלי".

 

השחקן המצטיין, יניב בן ישי.

 

כובש שער הניצחון סלמה מניע הגיב גם הוא בסיום: "הדרבי הזה היה חשוב לנו מאוד, באנו נחושים ורצינו יותר, ורוא את זה על המגרש, כולם מכירים את כולם בעיר ואני מאוד שמח שכבשתי את שער הניצחון".

 

 

סלמה מניע, מאושר בסיום.

 

יו"ר בני יפו רמי מנצור בסיום המשחק: "ניצחון מתוק וראשון בליגה, החבר'ה נתנו את המקסימום ואני מאושר מהניצחון".

 

רמי מנצור יכול לחייך בסיום

 

עאמר יתים עם ביתו לאחר הניצחון

שחקני שתי הקבוצות, עולים למגרש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הזויים בן ישי מצטיין ? השוער נגע פעמיים בכדור חחחחחחחחחחחחח (ההיתי במשחק 25-09-2016, 17:53)
    אני מקביליו ואו שהזקן בן ישי התחיל לערבב שוב כתבים או שאני חולם ויפו שלי היו כאלה טובים ויאלה קרגולה הבייתה !!!!!!!!!!!!!!!
  2. ניצחון על הכסף (עבד 25-09-2016, 20:45)
    4 מיליון שקל תקציב ניצחנו. כל שחקן שם 15 אלף בחודש
  3. מכבי יפו (אוהד יפו 25-09-2016, 20:54)
    איפה המאמן משנה שעברה? אין שוער, אין הגנה, יש התקפה לא מדוייקת ואין יד מכוונת. ככה לא בונים חומה!!
  4. ביזיון (אלברט 25-09-2016, 21:40)
    ושוב ושוב בזיון
  5. יופי של כתבה עים צילומים כמו שצריך . (שישקו 26-09-2016, 10:54)
    לא ראיתי את המשחק ולא אוהד של הקבוצות הכתבה סופר דופר יפה.