כרמיאל צפת ואסי גלבוע נפרדו בתיקו 1-1

לאחר ניצחון החוץ של כרמיאל מול צור שלום במחזור הראשון, הקבוצה אירחה את אסי גלבוע שחטפה חמישייה מקריית אתא, אסי כבר חשבה שהיא תיקח 3 נקודות אך שער בדקות הסיום של כרמיאל חילק את הנקודות

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 24-09-2016
  • 07:56

השחקנים של איתן טייב פתחו טוב יותר את המשחק ושלטו אל מן הפתיחה, בדקה 17 לידור כהן העלה את אסי ליתרון לאחר נגיחה חזקה ומדוייקת לתוך הרשת שקבעה 1-0 לאורחים. 

 

לאחר כיבוש השער השליטה של אסי נשמרה אך שחקני הגלבוע לא הצליחו להכפיל את היתרון שייתן להם ביטחון לקראת המחצית השנייה לאחר שפספסה הזדמוניות בטוחות מקו השער, בהחלט החמצות אדירות של לידור כהן ושלומי מראד. כאשר שוערה של כרמיאל, מתן זלמנוביץ תופס יום גדול.


במחצית השנייה הייתה זו כרמיאל שהייתה טובה יותר ושלטה במשחק. אור חזן המצטיין במשחק, בעט שתי בעיטות חזקות לכיוון שערו של איתי שאול שוערה של אסי גלבוע אך ידו של השוער הייתה על העליונה בשני המקרים.

ככל שכרמיאל הגיעה ליותר מצבים ושלטה במשחק, אסי גלבוע נסוגה לאחור עוד ועוד...
זה הצליח לקבוצתו של איתן טייב עד לדקה ה-86, אור חזן הקשר שהגיע מהפועל עכו לכרמיאל צפת, בעט כדור מחוץ לרחבה פגע בשוער אסי ונכנס פנימה וקבע את תוצאת הסיום 1-1. השער של אור חזן בהחלט עושה צדק במשחק. 

 

אור חזן המצטיין במגרש, קבע חלוקת נקודות צודקת (עלאא בדארנה)

שחקני כרמיאל חוגגים שוויון יקר בדקות הסיום (עלאא בדארנה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעניין אם הכתב הזה היה בכלל במשחק אסי גלבוע היו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה (אוהד אסי 24-09-2016, 10:49)
    כרמיאל צפת בעטו כל המשחק פעם אחת והבקיעו שער בעוד אסי החמיצו 5 שערים בטוחים אז איך בדיוק היית במשחק הרי אחרי שהסתיים המשחק כרמיאל יצאו בחגיגות בבית שלהם על הזכיה בתיקו
  2. כל אחד רואה משחק אחר.....צודק הכתב (עידו 26-09-2016, 05:45)