המון מצבים ותוצאה מאכזבת, הפסד 0-2 לראשון לציון בעכו

לאחר שבארבעת המחזורים הראשונים הייתה קבוצתו של גילי לבנדה עם ניצחון בודד ושלוש תוצאות תיקו, הגיעה הקבוצה למשחק קשה מול הפועל עכו בחוץ. מנגד, הקבוצה של שלומי דורה הגיעה בתקווה לחבר עוד ניצחון בדרך למטרה שלה לחזרה לליגת העל

  • על ידי: חן קלדרון
  • 24-09-2016
  • 09:59

אייל ברקוביץ' לפני פתיחת המשחק (אדיר נמרוד כץ)

 

המשחק במחצית הראשונה היה בשליטה מוחלטת של האורחים, שכללה הנעת כדור מסודרת, יצירת מצבים דרך האגפים, אבל בסופו של דבר הייתה חסרה הרגל המסיימת. דבר זה מאפיין את קבוצתו של גילי לבנדה לאורך כל חמשת המחזורים עד כה, בכך שבכולם הייתה טובה יותר מיריבתה ויצרה את כמות המצבים הגדולה ביותר בליגה למעט מכבי נתניה, אבל בסופו של דבר רק בניצחון הביתי על הפועל עפולה (0-3) זה בא לידי ביטוי גם בתוצאה.

 

אמיר אבוניל לא היה מרוכז והחמיץ ממצב וודאי לכיבוש שער (אדיר נמרוד כץ)

 

גם נס זמיר עם מספר החמצות (אדיר נמרוד כץ)

 

המחצית השנייה הייתה כבר יותר מאוזנת ועכו נכנסה לתמונה עם כמה חילופים התקפיים של מאמנה, שלומי דורה. על אף זאת הגיעו הכתומים ל-3 מצבי הבקעה ודאיים של אמיר אבוניל, אריאל לזמי ונס זמיר, שלא נוצלו כראוי.

 

חילופים התקפיים של שלומי דורה (אדיר נמרוד כץ)

 

בדקה ה-78 הגיע רגע מעורר מחלוקת רציני במשחק, כשנבעט כדור לכיוון ה-30 מטר של הגנת ראשון לציון. יש האומרים כי החלוץ של עכו היה בנבדל, אבל בסופו של דבר הבלם של ראשון גיא גרוס נגע בידו. הוא לא היה אחרון בדרך לשער, כי עמד עם קו הגנה שיכול היה למנוע מצב ודאי לגול ולפי החוקים החדשים של פיפ"א רק מניעה ודאית של גול מצריכה כרטיס אדום ישיר. אך גרוס קיבל אדום.

 

דקה לאחר ההרחקה הגיע הכדור בצד ימין לחלוץ, ברנקו מיכאלוביץ, שהגביה לרחבה וסאקר שאקר נגח לרשת של איתמר ישראלי. 0-1 לעכו!

 

סאקר שאקר כובד ורץ לחגוג עם שלומי דורה (אדיר נמרוד כץ)

 

מפה האורחים התפרקו וממש על סף לשריקת הסיום, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, נשלח ברנקו מיכאלוביץ' לריצה של אחד על אחד מול איתמר ישראלי ובעט לשער. השוער הכתום אומנם הדף את הכדור, אך לשערו הוא. 0-2 לעכו!

 

מיכאלוביץ' מסיים עם שער ובישול (אדיר נמרוד כץ)

 

בסיום המשחק אמר המאמן גילי לבנדה: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה, אבל אין ספק שמעודד מהיכולת שלנו. מתסכל מאוד שאנחנו שולטים במשחק כמעט 70 דקות ואז לאחר הכרטיס האדום התפקרנו למרות שיכולנו לשמור עוד 10 דקות ללא גול. אנחנו מניעים כדור ויוצרים אין ספור מצבי הבקעה, שזה מה שעובדים באימונים, אבל מול השער אני לא יכול להיות במקום השחקנים. המטרה כרגע היא לעבוד כמה שיותר באימונים על ניצול המצבים. אם לא היינו מגיעים למצבי הבקעה הייתי מודאג יותר, אבל אנחנו מגיעים להרבה מצבים וחסר הגרוש ללירה. בסופו של דבר הדברים יתחברו, הסטטיסטיקה תתיישר וזה יכנס. פנינו לשבוע שעריים ולמשחק בשבוע הבא מולם בבית."

 

גילי לבנדה, "חייבים לעבוד על ניצול המצבים" (אדיר נמרוד כץ)

 

איתמר ישראלי, השוער של ראשון, לא הצליח לשמור על רשת נקייה.

 

צילום: אדיר נמרוד כץ

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק טוב של ראשון (עומר 24-09-2016, 12:31)
  2. שלומי דורה (כתום עולה 24-09-2016, 15:47)
    תמשיך בראיונות שלך להגיד "אני לא מדבר על שופטים , אבל.......... " הפעם תרוץ להתחבק עם השופט החלש . ללא השופט , עוד שעה עכו לא נותנת גול .
  3. השופט הרס את ראשון (פורטוגלי 25-09-2016, 12:33)
    בשבוע הבא אין מנוס מלדרוס את שעריים החלשים