1-0 יקר מאוד לבית שאן בכפר כנא

בית שאן ממשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה בליגה, אמש רשמה הקבוצה ניצחון שני משער של אלמוג אוחיון כבר בדקות הפתיחה, הפועל כפר כנא עם שני הפסדים ותחפש נקודות במקום אחר. אוזן: "יצאנו עם שלוש נקודות וזה מה שחשוב"

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 24-09-2016
  • 19:21

קהלה של בית שאן הגיע לתמוך בקבוצה (אדיר נמרוד כץ)

 

הפועל בית שאן הגיעה למשחק לאחר הניצחון במחזור הראשון, אך עייפה מאוד לאחר ההפסד באמצע השבוע במשחק הגביע להפועל חדרה לאחר דו קרב פנדלים. כבר בדקה ה-8 אלמוג אוחיון העלה את קבוצתו של מוריס אוזן ליתרון מהיר לאחר כדור עומק מהאגף השמאלי שהגיע מאיש המשחק, גל אלקנתי, אוחיון בועט מדוייק ושטוח וקובע 1-0 לבית שאן נתן לקבוצה הרבה ביטחון לקראת המשך המשחק. 

 

אלמוג אוחיון כובש וחוגג את השער עם מאמנו (אדיר נמרוד כץ)

 

בדקה ה-21, קיבלנו תקרית שהרעידה את לבבות האוהדים, אחרי ששניר שטרית נכנס לכדור עם גיהאד רביע בלם כפר כנא, שניר שטרית סיים את התקרית עם שבר בעצם והוחלף בדניאל יצחק שגם שימש כקפטן הקבוצה.

לאחר כ-20 דקות הגיע האמבלונס ואסף את שניר שטרית להמשך טיפול בבית החולים.

 

חיים זיסקינד שומר על רשת נקייה (אדיר נמרוד כץ)

שחקני כפר כנא לא הצליחו לקבוע שיוויון (אדיר נמרוד כץ)

 

עד לסיום המשחק לא הצליחה כפר כנא להשיג את השוויון למרות העייפות הנראית לעין של שחקני בית שאן לאחר שבוע עמוס.

 

מוריס אוזן שמח על שלוש הנקודות (אדיר נמרוד כץ)

 

תגובתו של מאמן בית שאן מוריס אוזן: "המשחק התחלק לשני פרקים, לפני הפציעה היינו חזקים ובית שאן שיחקה כמו שצריך, לאחר הפציעה השחקנים יצאו מנטלית מהמגרש אחרי שהתרגשו וכאב להם את הפציעה של חבר ומנהיג יקר וזו סיבה שגרמה לכפר כנא לתקוף לאורך המשחק. סה"כ, בית שאן יצאה עם שלוש הנקודות וזה הכי חשוב לנו אחרי שהגענו עייפים עקב שני משחקים קשים".

 

פאיד חסון, "אסור לנו לקבל גולים כאלו" (אדיר נמרוד כץ)

 

תגובתו של מאמן כפר כנא פאיד חסון: "קיבלנו שער שאסור לקבל, אני מרוצה מאוד מהמחצית השנייה, הגענו למצבים ולא הצלחנו לכבוש, הפנים קדימה ומקווה שנחזק את הקבוצה בשחקן או שניים. מאחלים לשניר החלמה מהירה".

שחקני בית שאן חוגגים עם הקהל. צילום: אדיר נמרוד כץ

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אחד אפס? (גיא 24-09-2016, 23:02)