תחילתו של עידן (חג'ג'): 4:0 למרמורק על הכח

שני שערים בבעיטות עונשין מ-11 מטרים במהלך המחצית הראשונה וצמד של עידן חג'ג' במחצית השנייה, העניקו להפועל מרמורק ניצחון מוחץ על הכח עמידר רמת גן והציבו את מרמורק במקום הראשון, עם יחס שערים עדיף על כפר קאסם וכפר שלם יריבותיה על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. הכח? תצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר.

  • על ידי: שי צימרמן
  • 24-09-2016
  • 15:31

הפועל מרמורק כמו במחזור הקודם מול מחנה יהודה, פתחה את המשחק עם לחץ על היריבה. כבר בחלוף 10 דקות, הנעת כדור יפה של החלק הקדמי של מרמורק, עידן חג'ג' חדר אל הרחבה והוכשל. איציק אבושדיד לקח את הבעיטה וקבע יתרון מוקדם ומוצדק לחבורה באדום.

 

אבושדיד, לוקח את אחריות ובועט את בעיטת הפנדל. (צילום: יוסי סוריק)

 

מרמורק המשיכה ללחוץ והגיעה למספר מצבים קורצים שהיו חייבים להסתיים בכיבוש. יוסי אסייג יכל לסיים את המחצית הראשונה עם רביעייה, אך למרות מספר רב של מצבים קורצים, אסייג לא השכיל למצוא את הרשת של איתי כהן שוערה של הכח. אסייג עושה תנועה נהדרת ונמצא תמיד במקום הנכון, אך ניכר כי העדר ביטחון ועודף רצון לכבוש את שער הבכורה העונה, עומדים לו לרועץ. רק עם סבלנות השער הראשון יגיע ויחזיר את אסייג אל המסלול.

הפרדוקס, במשחקים צמודים ושקולים יותר, פספוס הזדמנויות כדוגמת ההזדמנויות ששחקני מרמורק הגיעו אליהן אמש, עלול לעלות למרמורק באיבוד נקודות יקרות במאבק על כרטיס העלייה. גם במשחק הגביע מרמורק שלטה ללא עוררין אך לא השכילה לתרגם את המצבים לשערים ולבסוף למרות שליטה במשחק הודחה מהגביע.

 

יוסי אסייג, סבלנות וכיבוש שער בכורה יחזירו את הביטחון הדרוש (צילום: יוסי סוריק)

 

מנגד, הכח היתה מסוכנת בעיקר במתפרצות מהאגפים, אך כאשר כבר הגיעה להזדמנויות, עידו לוי, שוערה של מרמורק, היה במקום.

 

מרמורק שלטה במגרש לאורך מרבית המחצית הראשונה. דודו בן שושן במשחק מצויין, ניווט את משחקה של מרמורק והפגין עליונות במרכז המגרש.

נקודת אור נוספת במשחק ואחד מהמצטיינים על כר הדשא, היה דרור ניר, מגנה השמאלי של מרמורק, אשר סגר היטב את ניסיונות ההתקפה של הכח מהאגפים והיה מעורב מאוד במשחק ההתקפי של קבוצתו.

דקותיים לפני שריקת הסיום למחצית הראשונה, הגבהת כדור אל עבר ניר בתוך רחבת ה-16 של הכח, שאולסקי נלחם על מיקום עם ניר והכדור נגע בידו. בעיטת עונשין מ-11 מטרים שנייה לזכותה של מרמורק. סהר שבתאי לקח הפעם את הבעיטה וקבע את תוצאת המחצית, 2:0 לחניכיו של ארז בנודיס. תוצאת שבקלות יכלה להיות כפולה.

 

דודו בן שושן, הפגין עליונות במרכז המגרש וניווט היטב את משחקה של הפועל מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

 

המחצית השנייה היתה המשך ישיר של המחצית הראשונה, מרמורק שולטת והכח מנסה לעקוץ בהתקפות מתפרצות. בחלוף כעשר דקות במהלך המחצית השנייה, בנודיס הכניס אל המגרש את שחקן הרכש הנוצץ ליאור אסולין. אסולין היה נייד והראה ניצוצות מהאיכויות הטומונות ברגליו.

 

כרבע שעה לסיום המשחק, כדור חופשי לטובתה של מרמורק כעשרים מטרים משערה של הכח. חג'ג' בעט את הכדור שפגע באחד מהשחקנים בחומה, הטעה את כהן ועשה את הדרך פנימה.

 

ליאור אסולין, הפגין ניצוצות מהאיכות הטמונה ברגליו, תוספת כוח משמעותית לחוד של הפועל מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

 

השער האחרון במשחק היה גם השער היפה ביותר במשחק. עומר שרעבי הצעיר שרק נכנס למשחק, הוציא את מרמורק למתפרצת לאחר פעולה הגנתית טובה סמוך לרחבת ה-16 של מרמורק, ליאור אסולין עם כדור עומק נפלא מצא את חג'ג' שבאלגנטיות הקפיץ מעל כהן שיצא לעברו והכדור נחת ברשת.

 

עידן חג'ג', סחט פנדל וכבש צמד כאשר השער האחרון היה היפה במשחק (צילום: יוסי סוריק)

 

ניצחון שני ברציפות של מרמורק שנמצאת בתום המחזור במקום הראשון ומקדימה את יריבותיה המושבעות על כרטיס העלייה, מ.ס כפר קאסם והפועל כפר שלם בזכות יחס שערים עדיף. 

במרמורק צריכים לתת את הדעת על העדר עומק בספסל יחסית ליריבותיה, הליגה ארוכה וחובה בתוכה פציעות והרחקות. כבר במשחק האחרון, כאשר גיא עובדיה הפצוע לא עמד לרשותו של בנודיס, ניכר היה כי מרמורק חסרים שחקן או שניים איכותיים שיתגברו ויחזקו את סגל הקבוצה. הספסל לא מספיק עמוק בשביל למשוך עונה שלמה מול כפר קאסם וכפר שלם שהשקיעו כסף רב ובעלות סגלים עמוקים ואיכותיים.

 

החבורה באדום ניצבת במקום הראשון, סגל עמוק יותר וניצול מצבים טוב יותר יכול להוביל את חניכיו של בנודיס אל הלאומית (צילום: יוסי סוריק)

 

ארז בנודיס המאמן המנצח אמר בסיום: "היה שבוע אינטנסיבי אחרי 120 דקות באמצע השבוע, הסגל שלנו הצטמצם לאחר הפציעה של גיא עובדיה והיה חשוב שנעבור את המשחק הזה בשלום. אני שמח שזה מה שקרה, עברנו משוכה לא קלה בצורה משכנעת. אני שמח שהקהל שלנו נהנה מהמשחק ומהתוצאה".


עידן חג'ג', מי שסחט פנדל וכבש צמד אמר בתום המשחק: "עשינו היום משחק מצוין, היה חשוב לכבוש שער מוקדם שהמשחק יפתח. ברמה האישית, כייף לכבוש אבל הדבר החשוב ביותר בכל משחק הוא 3 נקודות. מגיע יותר ממילה טובה לקהל המושלם שלנו שדחף אותנו מהדקה הראשונה ועד הסוף. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק באזור".


אילן סגל, יו"ר הקבוצה הוסיף: "אני מאוד שמח על הניצחון, זה היה משחק ראשון בבית והיה חשוב לנצח. עשינו עבודה טובה ונראה שהקבוצה מחוברת ומחויבת. אני מקווה מאוד שנמשיך בדרך הזו ופנינו כבר למשחק בשבוע הבא באזור. שבת שלום לכולם ובשורות טובות".

 

אילן סגל ושינו זוארץ, רוו נחת מקבוצתם (צילום: יוסי סוריק)

תחילתו של עידן (חג'ג'): 4:0 למרמורק על הכח (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק בינוני לא להסתנוור (מרמורקי 24-09-2016, 16:21)
    חסר כוח במרכז השדה .לא צריך לשחק עם 5 חלוצים . צריך קשר נוסף באמצע ליד דודו בן שושן .
  2. את מי ניצחתם (הבורר 24-09-2016, 16:27)
    שתי קבוצות חלשות רק כפר קסם
  3. לא לייצר לחץ מיותר (מרמורקי 24-09-2016, 16:40)
    אין טעם לייצר לחץ מיותר, הקבוצה הבקיע 7 שערים בשני משחקים, לא משנה מי מבקיע, הליגה ארוכה והשחקנים מגובשים ומחויבים, בהחלט צריך עוד שחקן לקישור ואולי עוד שחקן בחלק האחורי , הכתבה לצערי מגמתית מעט ומחמיאה איפה שלא ממש צריך , יכולה לבלבל את מי שלא היה במשחק, אסולין שחקן אך נמצא רחוק מהשיא . שיהיה לנו בהצלחה .
  4. חבל שצימרמן לא מגיע כבר למשחקים שלנו (מרמורק זכיתם, שערוקי מאוכזב 24-09-2016, 17:06)
  5. מרמורק קבוצה מפחידה ודורסת (הכח הך הך 24-09-2016, 17:37)
  6. עידן חגג (איציק 24-09-2016, 17:52)
    משחק גדול של התאומים עידן וחגג היה נייד בכל מקום כאילו יש 2 על המיגרש חייב להיות קפטן !
  7. יוסי סוריק המצטיין במשחק (אחד שרואה 24-09-2016, 18:46)
    שכונה קטנה קבוצה גדולה
  8. איזה ליגה זה? יש לכם עדיין קבוצה (שעריים מס. 1 24-09-2016, 19:26)
  9. ברחובות יש רק שעריים (שערוקי 24-09-2016, 19:26)
  10. תגובה לבורר (משה 24-09-2016, 19:49)
    ואת מי אתם(שעריים)לא ניצחתם?אתם קבוצה פח ואוהדים הזויים כמוך שיודע רק ללכלך. אני מציע לך להתייסר עים הקבוצה שלך ,תביט בתבלת הליגה הלאומית ותראה את מצבכם העגום הדרך לליגה א ממיקומים קצרה ביותר
  11. במחצית השניה להכוח כבר לא היה כוח רק מרמורק שיחקו תכלס (שימי 24-09-2016, 22:27)
  12. לבורר בסוף אשתמש בך בתור גורר . (מרמורקי 25-09-2016, 00:07)
  13. שעריים (גילי 25-09-2016, 12:28)
    שעריים רק מפסידים ואנחנו מנצחים תמותו מקנאות כל הקרחים בלי שיניים
  14. מרמורק צריכה לשים לב לאחוז ניצול ההזדמנויות וחייבת להתחזק במגן ימני וקשר מתחת לחלוץ (כתבה מדוייקת 25-09-2016, 13:03)
  15. כמה חבל שיש את כפר קסם חבל למרמורק על הכסף (הבורר 25-09-2016, 14:14)
  16. כמה חבל שיש את כפר קסם חבל למרמורק על הכסף (הבורר 25-09-2016, 14:14)
  17. שלומי שלמה העוזר מאמן. (הטעות היחידה של בנודיס עד עכשיו היא.... 25-09-2016, 23:04)
    חופר לבנודיס בור....ראו הוזהרתם