פאנצ'ה חגג עם תנועת 'וי' ולשון: "כבר היה על המטוס חזרה לבוסניה"

החלוץ הזר שלא פתח בהרכב נשר מול ת"א/רמלה כבש את ה-1:1 ורץ לכיוון ספסל קבוצתו. בתחילה היה נראה כאילו שולח 'השתקה' לאלדד שביט, אך אחרי בדיקה התברר כי חגג כמו פאצ'יני האיטלקי של ורונה. כיאל לקוון: "אתה לא תגיע רחוק"

  • על ידי: זיו אמויאל
  • 25-09-2016
  • 08:59

בעירוני נשר יצאו ברגשות מעורבים מה-1:1 הביתי מול בית"ר ת"א/רמלה. השער המהיר של האורחים 'טרף את כל הקלפים' ושיבש את תוכנית המשחק אליה התכוננו חניכיו של אלדד שביט במהלך השבוע. נשר רדפה ורדפה, ובסופו של דבר השיגה את השוויון מרגליו של החלוץ הזר, דאליבור פאנצ'ה.

 

הבוסני, שלא פתח בהרכב בעקבות חוסר שביעות הרצון של הצוות המקצועי ממנו בתקופה האחרונה (נכנס רק כמחליף), רץ לכיוון ספסל קבוצתו על מנת לחגוג את השער עם החברים. בתחילה היה נראה כאילו עושה תנועת השתקה עם אצבע על הפה, ככל הנראה לעבר מאמנו שסיפסל אותו במשחק. אחרי בדיקה, התברר שלא היה ולא נברא - פאנצ'ה הסביר לשביט ולשחקנים כי חיקה את פאצ'יני, חלוץ ורונה ונבחרת איטליה, שנוטה לחגוג את השערים שהוא כובש עם שתי אצבעות בצורת 'וי' ולעיתים להוציא לשון ביניהן.

 

בנשר הסבירו את האירוע המוזר שהסתיים על הצד הטוב ביותר: "מרגע שסיפרו לנו על זה, רצינו לבדוק מה הסיפור. פאנצ'ה הוא אדם כ"כ חיובי ושקט, ושחקן שיכול לתרום לנו כ"כ הרבה, שהיה לנו די ברור שחלה פה אי הבנה. יש שחקנים שעבור הקריירה שלהם, הם יודעים שאסור להם לחזור למקום שממנו הם באו - כי כאן הם מתקדמים ומתפתחים. אם פאנצ'ה באמת היה עושה תנועה כזו לעבר המאמן? אלדד מסוגל גם להעיף אותו מכאן אחרי יום, הוא כבר היה על המטוס חזרה לבוסניה כמעט. אבל הכי חשוב שזה לא המקרה ושהכל בסדר. עכשיו צריך להתרכז בניסיון להביא נקודות במשחק הבא מול רמה"ש".

 

בתוך כך, במהלך המחצית השנייה נרשם אירוע חריג מצידו של מגינה הימני של נשר, לוהב כיאל. האחרון לא אהב את העובדה שהשופט לא שרק לעבירה על פאנצ'ה בסמוך לרחבת ה-16 מטרים, החליט לפנות דווקא לקוון הקרוב אליו ואמר לו בזלזול: "אתה לא יכול להגיד לו? אתה לא תגיע רחוק אתה, תאמין לי. לשום מקום אתה לא תגיע".

צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. פנצאה המלך אוהבים אותך (אלי 25-09-2016, 14:48)