דביר שטרית: "שניר אמר שקיבל מכה משחקן, ואז הרגל התקפלה"

אנשי הכדורגל הצפוני מציפים את הרשת החברתית באיחולי החלמה למגן הפועל בית שאן, אחיו: "הוא מרגיש את החיכוך של העצמות, הפציעה חמורה. אני בטוח שהוא יקום מהר על הרגליים". אבי מלכה: "יום עצוב לכל ליגה א'"

  • על ידי: זיו אמויאל
  • 25-09-2016
  • 10:31

"אני רואה על הסבל שהוא חווה שהמצב רע. נקווה לטוב. המצב לא נראה טוב בכלל", כך אמר דביר שטרית, אחיו של מגן הפועל בית שאן, שניר, אחרי שהאחרון הובהל לבית החולים "העמק" בעפולה כדי לעבור ניתוח ברגלו - זכר לפציעה מהמשחק הביתי שבו גברה בית שאן 0:1 על הפועל כפר כנא. הדברים נאמרו לתוכנית "היציע הצפוני בשישי" ברדיו 'קול רגע'.

 

שטרית האח סיפר על האירוע כפי שהתרחש על כר הדשא: "הוא נכנס לתיקול, ולפי מה שהוא אמר לי השחקן של כפר כנא נתן לו מכה מאחורה בשוקית, ואז הרגל פשוט התקפלה. הוא אמר שהוא מרגיש את החיכוך של העצמות אחת בשנייה, זה אומר שהפציעה חמורה. אני יודע שהמון אנשים דואגים לו, הטלפון שלי לא מפסיק לצלצל, כולם מתקשרים, שואלים, מודאגים באמת".

 

מה מעסיק אותו עכשיו?

"המשחק והתוצאה לא העסיקו אותו, רק האישה והילדה בראש שלו. כמו שכולם מכירים את שניר וכמו שאני מכיר אותו, הוא בחור חזק, ווינר אמיתי. אני בטוח שהוא יקום מהר על הרגליים. לא מעניין אותו עכשיו לדבר על מתי הוא יחזור למגרשים ומתי לא. יש פה הרבה דברים שהם מעבר לכדורגל. הוא לא צעיר, לדעתי הוא עשה את שלו בכדורגל ותרם המון להפועל בית שאן. אבל יש את העבודה, את הבית, המשפחה. הוא צריך להתעסק עכשיו רק בהחלמה שלו".

 

בתוך כך, מאות תגובות ברשתות החברתיות לפציעה הקשה של שטרית, גם מאוהדי ותושבי בית שאן, וגם מכל קצוות הקשת הספורטיבית בצפון. אבי מלכה, חלוץ הפועל איכסל, כתב: "היום זה יום עצוב לכל ליגה א'. שניר, אח יקר. החלמה מהירה, תהיה חזק ורק בריאות - זה יותר חשוב מכל הכדורגל. אוהב אותך מאוד, קפטן". שלומי מראד, קשר אסי גלבוע, הוסיף: "ברגע ששמעתי על הפציעה של שניר, הכל התגמד והראש שלי היה רק בך אח. כל מה שארשום לא ינחם אותך, אז תדע שאני אוהב אותך ופה עבורך בהכל קפטן! אתה בן אדם חזק ואתה תעבור את זה! אוהב". עמית דהאן, קשר הפועל מגדל העמק, הגיב: "שניר החלמה מהירה וחזרה בטוחה אח שלי, כל הליגה כואבת על מה שקרה לך. בן אדם ושחקן שחשוב לבית שאן מאין כמותו. תהיה חזק, כולנו איתך". ירון דוד, חבר הנהלת עירוני טבריה, כתב: "בריאות והחלמה מהירה". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאבי מלכה יום עצוב לליגה שאתה מתגרה בשחקנים לחמם אווירה (אוהדים 25-09-2016, 12:16)
    לניר המון בריאות ןהצלחה
  2. הקפטן שלנו .הכי נאמן לקבוצה .מאחל שתחלים במהרה (בית שאני 25-09-2016, 14:58)
    בלעדיך יהיה קשה לראות משחקים .חסר.!!!