נבחרת ליגה א' צפון - מחזור 2

מחזור מספר 2 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו חדרה, בית שאן ורובי עם ניצחונות מרשימים. כשהשתיים האחרונות עדיין מושלמות. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי חזקה של הצפון? שווה לראות... מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר'

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-09-2016
  • 17:29

שוער:

אליעזר ברקוביץ' (צור שלום)

למרות שספג שני שערים, ברקוביץ' היה מצויין מול באקה. מנע מעל חמישה שערים. כשהשיא היה נגיחה של עדי ונטורה, ברקוביץ' הביא נקודה יוקרתית וחשובה לקבוצתו. 

 

אליעזר ברקוביץ' מנע במו ידיו את הפסד קבוצתו (יניב ליכט)

 

הגנה:

קאיס זועבי (אסי גלבוע)

מגנה הימיני של אסי גלבוע, היה מספר 1 על המגרש. לא רק שעשה את עבודתו מבחינה הגנתית, הוא תמך רבות בהתקפה והיה פעיל מאוד על קו ימין. 

 

משה כחלון (הפועל חדרהׂ) - כוכב המחזור!!!

בלמה של חדרה, שבוע שני ברציפות שהוא מצטיין במגרש, משה בנוי כמו שחקן אירופי ומנצל את יתרון הגובה שלו כשלא מאפשר לשחקני היריב להתקרב להגנה. מעבר לשליטה המוחלטת שלו בגובה, משה חילץ כל כדור שרק התקרב ובעיקר שיחק עם הרבה לב ונשמה ענקית עד השנייה האחרונה.

 

עאמר מסארווה (באקה אל גרביה)

קשרה האחורי של באקה שיחק כבלם מול צור שלום ואף כבש שער בראש. חילץ כדורים במשחקו הראשון לאחר שהגיע ממכבי נתניה. עאמר הוא  בן הכפר באקה אל גרביה, רק בן 21 וכבר מראה הרבה ניסיון ובעיקר חוכמת משחק..

 

מסראווה, מעבר לשער הראה הרבה ביטחון וניסיון (שאקר מואסי)

 

אשרף רבאח (הפועל איכסל)

מגנה השמאלי של איכסל, היה מעורב בכל התקפה מסוכנת לטובת קבוצתו והיה מעורב מאוד בהתקפה שהביאה לפנדל לטובת קבוצתו. 

 

קישור:

בן בן שושן (הפועל הרצליה)

קשרה של הרצליה היה בעל הבית במגרש. בן שושן שעלה אשתקד עם נשר ליגה, חוזר על היכולת הגבוהה שלו גם העונה כשלמעשה מנווט את קבוצתו ליכולת וניצחונות משכנעים.

 

בן בן שושן משחזר את יכולותיו מעירוני נשר (מאור אלקסלסי)

 

מנשה זלקה (הפועל חדרה)

קשרה האחורי של הפועל חדרה, היה הכי טוב על המגרש בחדרה, חילץ כדורים מהיריב וחילק לחבריו מסירות רבות, הוא זה שגרם לקבוצתו לשחק כדורגל יפה ומהנה.

 

רועי ארז (צור שלום)

קשרה של צור שלום, כבש את השער היתרון כשקבע את ה 1-2 לטובת קבוצתו והיה פעיל מאוד לכל אורך המשחק, רועי סיכן רבות את שער היריב ועשה הרבה תנועה תוך כדי שהוא מדביק את חבריו בהתלהבות הרבה שלו. 

 

אלמוג אוחיון (הפועל בית שאן)

כוכבה הצעיר של הפועל בית שאן, שוב מוכיח משחק שני ברציפות את הפוטנציאל הגדול שטמון בו. כבש שער ניצחון חשוב מאוד לטובת קבוצתו ומעבר לשער החשוב הוא היה מאוד פעיל בצד השמאלי של קבוצתו. יש לציין בבית שאן גם את אימרי זייד שהציג גם הוא משחק גדול, משחק של לחימה ללא פשרות. 

 

אלמוג אוחיון חוגג את שער הניצחון עם מאמנו מוריס אוזן שגם לו מגיעה מילה טובה (אדיר נמרוד כץ)

 

מומחד גונדיה (הפועל טירה)

קשרה ההתקפי של טירה, אפשר להגיד שסיפק ממש הצגת כדורגל לקבוצתו. הבקיע שער, אבל מעבר לשער ניווט את המשחק ולמעשה היה בעל הבית במגרש. הבחור עזר בהגנה ושחקני טבריה לא יכלו לעצור אותו ללא עבירות.

 

התקפה:

פאדי זיאדה

חלוצה המצויין של הרצליה כבש שער בכורה השבוע, אך מעבר לשער הבחור היה פעיל מאוד בהתקפת קבוצתו ועשה הרבה כאבי ראש להגנת היריב שמתקשה לעצור אותו. פאדי חלוץ גדול וחזק שיחד עם מיכאל קירטבה מהווים שני חלוצים גדולי מימדים שקשה להגנות היריב להתמודד איתם.

 

פאדי זיאדה עם שער בכורה העונה (רמי גרידיש)

 

מאמן המחזור: מומו ניסטל (הפועל חדרה)

מוריס אוזן מבית שאן, עשה ניצחון ענק בכפר כנא. עודד קוטר מאמנה של רובי חיפה עשה ניצחון גדול במגדל העמק אבל מעל כולם בלט מאמנה של חדרה מומו ניסטל שניצח בקרית אתא את קבוצת המליונים המקומית. 

 

מומו ניסטל, בלט מעל כולם (אלעד שומינוב)

 

מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר' - חנות הספורט של כל שחקני הכדורגל!!!

שחקני בית שאן חוגגים ניצחון יקר (אדיר נמרוד כץ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לתקן שם (אחמד 27-09-2016, 12:40)
    קאיס זועבי לא שייס זועבי!! חחח