עופר טלקר: "המשחק מול ׳רובי שפירא׳- משחק מיוחד עבורי״

מגן הפועל חיפה בעבר ומאמן הפועל הרצליה בהווה יפגוש ביום שישי במסגרת המחזור השלישי של ליגה א' צפון את מ.ס. רובי שפירא חיפה במשחק חוץ מבחינתו (כנראה בקרית אתא), האוהדים מתכננים לו מחווה של כבוד

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 28-09-2016
  • 18:43

נכון לכרגע עדיין לא ברור באיזו צורה אך הקהל של מ.ס. רובי שפירא חיפה מתכנן מחווה של כבוד שחקן העבר של הפועל חיפה אשר זכה באליפות במדינה בשנת 1999 ביחד עם הפועל חיפה - עופר טלקר.

 

למרות שהוא בוחר להצטנע ("לא ציפיתי ולא מבקש טקס כדי לא להעמיד אף אחד במצב לא נעים") ברור כי לשחקן העבר מגיע טקס והרבה כבוד מהקהל. עוד אמר מאמן הפועל הרצליה: "אני מתרגש כשאני שומע את השם 'רובי שפירא', אני בקשר טוב עם משפחת שפירא ונפגש איתם מדיי פעם".

 

על מ.ס. רובי שפירא חיפה אמר: "נצטרך לדעת לפצח אותם כקבוצה ולא רק את ההגנה שלהם שעוד לא ספגה שער ליגה, אנחנו עבדנו השבוע כדי לפתור את העניין הזה ונקווה שזה גם יצליח".

 

על קבוצתו ועל המשחק אמר: "אני מרוצה מהחיבור עד עכשיו בקבוצה ואני צופה חיבור עוד אפילו טוב יותר בעתיד, אנחנו מגיעים למשחק החוץ הזה כדי לנסות לקחת 3 נקודות, אין קבוצה שהיא פייבוריטית יותר מהשניה בשלב זה, משחק שווה כוחות לחלוטין".

עופר טלקר. המשחק בשישי הקרוב משחק מיוחד עבורו. (צילום: אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טקס (טיראי 28-09-2016, 22:55)
    למה מתי שיחקתה ברובי שפירא שצריך טקס ?????!!!!!
  2. יהיה טקס אבל יש לי שאלה לעופר (נ.א 30-09-2016, 01:48)
    עופר יהיה טקס קטן, ואני אצבעתי בעד זה בסקר שנעשה לחברי העמותה, כי באמת מגיע לה. השאלה שלי איפה הייתה בהלוויה של רובי? איפה הייתה בהזכרה שלו? (אל תגיד משחק של בית"ר!!!!)