משה כחלון: "הגעתי במטרה אחת לחדרה - לעלות ליגה"

משה כחלון, רושם פתיחת עונה נפלאה מבחינתו בהפועל חדרה ומקווה להמשיך כך, על הקבוצה: "יש לנו סגל עמוק ואיכותי", על המשחק הקרוב: "גם אם מכבי חיפה תגיע, אנחנו נבוא לנצח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-09-2016
  • 15:09

משה כחלון, בן 24 גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה והשתייך לכל נבחרות ישראל עד הנוער, בעונה האחרונה שיחק כחלון בבית שאן ובאקה אל גרביה, העונה פתח כחלון את העונה בהפועל חדרה בה הוא רושם פתיחת עונה מרשימה.

 

מברוק על המשחק האחרון. היית כוכב המחזור, כבר שני משחקים מפתיחת העונה אתה מצויין...ספר קצת על פתיחת העונה מבחינתך..

"תודה רבה! אני לא לוקח את זה כמובן מאליו, אני תמיד מפריד כל משחק לחוד ומצפה מעצמי לתת את ה100% שבי, ככה זה שאתה אוהב את המועדון, זה מתחיל מההנהלה והמאמן שעושים בשבילנו מעל ומעבר ונגמר בחדר הלבשה שאני לא יודע אם יש כזה בליגת העל, יש לנו כמה סירטונים לפני המשחקים אתה צריך לראות כדי להבין מה קורה שם באמת". 

 

משה כחלון עולה גבוה מעל כולם בניצחון מול קריית אתא (מאור אלקסלסי)

 

מה אתה חושב על הקבוצה שלך. האם יש לכם סיכוי לעלות ליגה?

"יש לנו סגל עמוק ואיכותי של שחקנים טובים ורעבים, אני חושב שזה חשוב לעונה הארוכה. הגעתי השנה לחדרה במטרה אחת ויחידה והיא לעלות ליגה, בתחילת העונה היו לי הצעות הרבה יותר רווחיות מבחינה כלכלית אבל כבר הבנתי עם השנים שבחיים עדיף להרוויח כמה שקלים פחות ולשחק במקום שתגיע למימוש הפונטנציאלי הגבוה ביותר שלך". 

 

מה אתה חושב על הליגה? מי תתמודדנה למעלה? ומי תעלה ליגה בסיום העונה ?

"תשמע זה עונה חמישית שלי בליגה הזאת, אתה צריך לבוא מוכן בעיקר לקבוצות "הקטנות" של הליגה, לפי דעתי איכסל, רובי שפירא, חדרה והרצליה ידברו חזק למעלה השנה".

 

ביום שישי תפגשו את כרמיאל צפת, מה צפוי? יש חשש?

"כרמיאל זאת עוד הפתעה של הליגה, חבורה של ילדים שלא מפסיקים לרוץ. בבית שלנו בחדרה גם אם תביא את מכבי חיפה אנחנו באים רק לנצח!!!"

 

מה אפשר לאחל לך להמשך העונה?

"קודם כל שנסיים כולם את הליגה בריאים ואחר כך גם אלופים בע"ה".

 

 

משה כחלון עם פתיחת עונה גדולה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית אתא אכלו אותה! (חדרתי 29-09-2016, 16:24)
  2. בלם חזק (מכיר אותו 29-09-2016, 18:23)