האם הישאם זועבי אימן שתי קבוצות בו זמנית?

ב'ויצמן-יער' ממשיכים לחקור אם מאמנה של הפועל אום אל פאחם עבד בעונה שעברה בעת ובעונה אחת גם במ.ס דבוריה וגם במכבי סולם. הדיין, ישראל שמעוני: "חשד להתנהגות הולמת בנסיבות מחמירות". חלוץ העבר לא יורשה לאמן יותר?

  • על ידי: זיו אמויאל
  • 30-09-2016
  • 10:36

האם הישאם זועבי, מאמן הפועל אום אל פאחם מליגה ב', אימן בעונה שעברה שתי קבוצות בו זמנית? במשרד החקירות, 'ויצמן-יער', שעובד עם ההתאחדות לכדורגל חוקרים בחודשים האחרונים תלונה שהוגשה כבר בשלהי העונה הקודמת ובמסגרתה חשד לאימון כפול מצידו של זועבי, שעבד לכאורה גם במ.ס דבוריה וגם במכבי סולם – שתיהן לאותם הימים קבוצות בליגה ב' גם כן.

 

בתחילה, הועמד זועבי לדין בגין סעיף של התנהגות בלתי הולמת ונראה כאילו הדיינים קרובים לקבל החלטה על גזר הדין של הנאשם. למרות זאת, בדיון שנערך בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות ביום רביעי האחרון, הוחלט (שוב) לדחות את הדיון וזאת על פי בקשתו של זועבי עצמו.

 

"הנאשם הועמד לדין באישום של התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, כאשר דו"ח החקירה שצורף לכתב האישום מעלה גם חשדות העולים עד לכדי מעשה בלתי ספורטיבי", כך כתב הדיין, ישראל שמעוני, בנימוק החלטת הדחייה: "לכן, מכאן אני מורה לדחות את מועד הדיון כמבוקש, וכי התובע מתבקש להבהיר מה הם סעיפי האישום המדויקים ולהוסיף הסבר קצר לעניין".

 

בשלב זה, בהפועל אום אל פאחם עדיין לא רגועים כלל. כידוע, במידה וייגזר עונשו של זועבי כבר בשבועות הקרובים – ייתכן והדיינים יקבלו החלטה כי זועבי לא יורשה לאמן כלל וכלל וייאלץ לעזוב את הקבוצה עוד בתקופת הזמן הקרובה. מהלך שכזה עלול לשבש לחלוטין את תוכניותיה של פאחם להעפיל לליגה א' בתום העונה. 

 

 

הישאם זועבי (ONE- עמית מצפה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סוף למושחת זועבי (צפוני 30-09-2016, 21:52)
    חלס הגיע הזמן לעשות סוף לשחיתות ולשכונה של זועבי הוא למד מסמיר עיסא שגם אימן שני קבוצות ונתן במחצית תידרוך לשני הקבוצות ראיתי את זה במו עניי תעיפו אותו כבר וגם איגוד המאמנים צריך להעיף אותו קומבינטור מגעיל