אוהד רון מארח את אשר עזרן: תחזית ליגה א' מחזור 6

השבוע לקראת המחזור השישי בו כפר שלם תפגוש את יפו, החלטתי לארח את מנכ"ל כפר שלם אשר עזרן, אשר היה מנהלה של מכבי קביליו יפו מאז שהוקמה ומבין הרבה מאוד בליגה חושב שהמאבק על העלייה יהיה צמוד עד הסוף בין 4-5 קבוצות. על יפו: "אני מהראשונים שתרמו למיזם". מה יהיה במחזור הקרוב? האם אשר ייצא מחויך לאחר המפגש מול יפו? האם מרמורק תמשיך לדרוס? האם אזור תחזור למסלול הנכון? שווה לקרוא ולראות מה אשר חושב...

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-10-2016
  • 19:30

אשר עזרן, מנהלה של כפר שלם החל מהעונה הנוכחית היה למנהלה של מכבי קביליו יפו מאז הוקמה ועד לפני שנה - בסך הכל שימש עזרן כמנהל הקבוצה למשך שש שנים. לאחר שנה מנוחה לקח אשר את תפקיד מנכ"ל הקבוצה של כפר שלם בה הושקעו כספים ומשאבים רבים על מנת לנסות ולעלות ליגה בסיום העונה. לשאלתי מה הוא חושב על מכבי יפו וההתנהלות שלהם העונה, אשר משיב:"לדעתי נעשו כמה טעויות בבניית הקבוצה, אבל עכשיו הם מתקנים את זה ולדעתי הם יסיימו בחלק העליון של הטבלה. צריך לזכור שאני אוהד יפו מאז שאני ילד. ואני מהראשונים שתרמו למיזם הזה שנקרא מכבי יפו".

מה אתה חושב על הליגה בכלל? 

"ליגה קשה מאוד. לדעתי יהיו 5-6 קבוצות למעלה שיאבקו על העליה ועל הפלייאוף העליון וכל השאר יילחמו בחלק התחתון". 

אלו קבוצות תאבקנה עד הסוף לדעתך? 

"מרמורק, כפר קאסם, נס ציונה, יבנה, יפו וכמובן אנחנו".  

 

ונעבור למשחקים:

הפועל כפר שלם-מכבי יפו, שישי, שכונת התקווה, 14:00

איזה משחק! כפר שלם ויפו תמיד יש בינהן משחק מעניין. תמיד הייתה יריבות, שחקנים שיחקו בשתי הקבוצות... ואם נוסיף את הפתיחת העונה הלא טובה של שתי הקבוצות הרי לכם ששתי הקבוצות יפחדו להפסיד. אם שחקני כפר שלם לא יתעוררו השבוע סביר להניח שיהיו שינויים בסגל השחקנים. יפו? "קבוצה קטנה עם חלומות גדולים"...תקציב קטן ולמרות זאת יש להם לחץ לעלות ליגה. אולי תתעוררו?? ותבינו שאתם קבוצה בינונית. הימור שלי: כפר שלם ינצחו את יפו.  ואם יפו יפנימו את מעמדם ויכולתם-שהם בינוניים,  כבר התקדמנו...

אשר: אחרי הסטירה שקיבלנו בשבוע שעבר מול הוד השרון אנחנו חייבים לנצח. החבר'ה עבדו קשה השבוע ורואים שהם רוצים לנצח. מנגד יש קבוצה טובה שבאה אחרי ניצחון עם סגל מצויין קבוצה קשה לפיצוח יהיה משחק קשה אבל אני מאמין שאנחנו ננצח. כפר שלם ינצחו.

 

רפי ואורי קרגולה, יצליחו לחגוג גם מול כפר שלם? (ארז נעמן)

 

הפועל מרמורק-הפועל הוד השרון, שישי, מרמורק, 14:30

מי תעצור את מרמורק? 5 משחקים, 5 ניצחונות משכנעים. קהל תומך וחוגג ביציע. מה צריך יותר מזה? מנגד הוד השרון מגיעים בשיא שלהם. מגיעים אחרי ניצחון ענק על כפר שלם. השאלה כמה פעמים הברק יכול להכות? פעמיים רצוף? אני לא חושב. למרות שהוד השרון באים לשחק את הכדורגל הטוב שלהם, אם ישחקו פתוח יחטפו בראש. אם יסגרו אולי יצליחו לקחת נקודה. הימור שלי: איצטוני יחגוג עוד ניצחון ובמרמורק יראו 6:6....

אשר: ראיתי את הוד השרון נגדנו שבוע שעבר, הם קבוצה ביתית מאוד ויהיה לכל קבוצה קשה לקחת נקודות נגדם בהוד השרון. אבל במרמורק אין להם הרבה סיכוי. מרמורק קבוצה מצויינת. קבוצה שיש לה 5 מ-5 במשחקים זה אומר הכל. יש להם מאמן מצויין כמו ארז בנודיס, קהל מדהים שלא מפסיק לעודד. מרמורק ינצחו.

 

מרמורק והקהל, יראו 6:6 ? (יוסי סוריק)

 

הפועל אזור-מכבי יבנה, שישי, אזור, 14:30

שי מאור חוזר לאזור. יקבל פרחים מאזור או לא זה משהו אחד. יקח את הנקודות זה כבר משהו אחר. , מכבי יבנה עדיפים על אזור שאם לא יתחזקו וישחררו כמה שחקנים חלשים שיש להם בסגל, הם יחזרו לליגה ב' וחבל. אזור זה ישוב של כדורגל ונקווה שיתעוררו ויעשו שינויים בזמן. מול יבנה? אני חושב שיצברו נקודה. לא יותר. הימור שלי: תיקו.

אשר: אזור עם הכישלונות שלהם למן פתיחת העונה יהיו חייבים לנצח. מנגד יבנה קבוצה לא יציבה, אזור ינצחו ניצחון קטן אבל גדול. המגרש באזור יהיה קשה ליבנה, ליבנה יש הרבה שחקנים טכניים ויהיה להם קשה גם בגלל המגרש ויחסירו את המוציא פועל הראשי שלהם יוני רביבו. ניצחון של אזור.  

 

שי מאור חוזר לאזור ורוצה לקחת את הנקודות... (רמי גרידיש)

 

קרית גת-כפר קאסם, שלישי, 14:00

כל הכבוד לכפר קאסם שבצעד גנטלמני הסכימו לדחות את המשחק ליום שלישי שאם לא, קרית גת יכלה לקבל הפסד טכני  בגלל שלא התארגנו עם מגרש מתאים.. כפר קאסם נעצרה בשבוע שעבר אצל בני יפו החלשים. קרית גת הובסה בבקעת הירדן ורצו להחליף את המאמן וחבל שלא עשו כן כי תמיד כשמגיע מאמן חדש השחקנים פתאום מתחפשים לשחקנים  ולו ליום אחד לשחקני כדורגל. ואולי שחקני קרית גת יתחפשו גם הם  מול כפר קאסם ואם יעשו בונקר כמו בני יפו הם יוכלו לקחת לכפר קאסם נקודה. כפר קאסם עדיפים בכל עמדה על קרית גת אבל הכל תלוי בקרית גת ובבונקר שיציגו. הימור שלי: תיקו.

אשר: כפר קאסם ינצחו. כפר קאסם קבוצה טובה מאוד. הם התחזקו השבוע עם אוהד אדלשטיין שלדעתי זו תוספת כוח רצינית. קרית גת קבוצה מאוד חלשה שתיאבק בתחתית עד סוף העונה. לא רואה מצב שכפר קאסם לא מנצחים.

 

נס ציונה-הפועל בקעת הירדן, שבת,20:15

בקעת הירדן הביסה את קרית גת וכעבור 3 ימים במשחק השלמה הפסידו למחנה יהודה בבית. קבוצתו של נועם שוהם סובלת מחוסר יציבות ולמרות שמאמנם הוא מאמן יציב מאוד ומהמוכשרים שיש לנו בליגה הוא פוגש השבוע עוד מאמן מוכשר בדמות אוהד בוזגלו. המשחק יהיה ביום שבת ואני חושב שנס ציונה עדיפים וגם שחקני הבקעה יהיו מותשים. בכל זאת מדובר בשחקנים שמשחק אחד קשה להם בשבוע...אז מה יגידו על שלושה משחקים בשבוע..הימור שלי: נס ציונה ינצחו.

אשר: בבית נס ציונה ינצחו, נס ציונה עם מאמן מצויין כמו אוהד בוזגלו שבנה קבוצה מצויינת עם סגל מהטובים בליגה, אני מאמין שנס ציונה תנצח. 

 

אוהד בוזגלו, לנועם שוהם הולך להיות קרב לא פשוט מולו (מני בן ארי)

 

הפועל מחנה יהודה-מ.ס. בני יפו, שישי, מחנה יהודה, 14:30

שתי קבוצות שיוכלות להיות מרוצות ממקומן ומהנקודות שלהן. מחנה עם 9 נקודות וללא מאמן אמיתי על הקווים. בני יפו עם סגל שחקנים שהאמת מפתיע אותי שלקחו נקודה העונה. ממש הישג של שתי הקבוצות הללו. הימור שלי: תיקו.

אשר: בני יפו קבוצה שרק עלתה ליגה, הם עדיין לא התגבשו. המגרש במחנה הוא אחד הקשים שיש בליגה. קשה לקחת שם נקודות. מחנה יוסיפו עוד ניצחון למאזן.

 

מחנה יהודה יכולה וצריכה להיות מרוצה ממיקומה (אלעד ירקון)

 

בית"ר כפ"ס-מ.ס. דימונה, שישי, לויטה, 12:30

כפ"ס מאכזבת העונה ובגדול. אני צפיתי שהם יתמודדו על מקום טוב בפלייאוף. בינתיים הפלייאוף הקרוב אליהם הוא התחתון. דימונה זה הלהיט החם של הליגה. הקבוצה המרעננת של העונה מבחינתי. קבוצה תוססת שכובשת הרבה שערים. הלוואי עלינו עוד קבוצות כאלה. מקווה שהכדורגל הטוב ינצח. פעם זה היה אומר שכפ"ס ינצחו אך הפעם מדובר בדימונה החזקה והמעניינת. הימור שלי: ניצחון לדימונה.

אשר: משחק קשה לחיזוי. כפ"ס עם הגב לקיר לאחר שרשרת משחקים לא טובים. דימונה קבוצה תוססת מאוד, קבוצה שמנצחת בעיקר בבית ולדעתי דימונה קבוצה נהדרת ויהיו כך עד סוף העונה. כפ"ס חייבת לנצח ולדעתי תיקח את הנקודות. 

 

בית"ר כפ"ס, אכזבה אחת גדולה (אלעד ירקון)

 

הכח ר"ג-מ.ס. שיכון המזרח, וינטר, 14:30

משחק תחתית על 6 נקודות. אם השיכון לא יוציאו נקודה נגד הכח אז אני לא מאמין שיוציאו נקודה כל העונה. למרות שהכח התחזקו לאחרונה הם עדיין מהקבוצות החלשות בליגה. שיכון הלוואי ותתעורר ותנצח. יש בשיכון פוטנציאל להצליח אבל משום מה כל עונה אותו דבר. הימור שלי: תיקו.

אשר: איזה משחק. שתי קבוצות שנלחמות נגד הירידה. הכח התחזקו לאחרונה עם 2-3 שחקנים ונראים יותר טוב . השיכון קבוצה שחייבת לעשות נקודות ולדעתי המשחק יסתיים בתיקו כי שתי הקבוצות תפחדנה להפסיד. תיקו.

 

אשר במשפט לסיום: "חג שמח ואחלה מחזור לכולם!"

אוהד רון מארח את אשר עזרן

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור (אוהד 20-10-2016, 20:54)
    אזור ניהול כושל מראש הפרמידה ומטה מאמן לא יודע להעמיד את השחקנים וגם השבוע יפסיד ומה יהיה התירוץ שוב השופטים או שתתיפטר ואחר כך יבוא השמן ויחזיר אותך לך ביתה לאמן קבוצה בליגה למקומות עבודה
  2. כפר קאסם (מוצלח 20-10-2016, 22:39)
    יש השבוע הפתעה בתוצאות מרמורק תאבד נקדות ראשנות יש הרבה הפתעות הכל הפוך
  3. מרמורק מחר בורחת לליגה (מוטי 20-10-2016, 23:06)
    במרמורק קשה לנצח הם חיות בבית מחר חמש נקודות יותר מכפר קסם
  4. מרמורק מחר בורחת לליגה (מוטי 20-10-2016, 23:06)
    במרמורק קשה לנצח הם חיות בבית מחר חמש נקודות יותר מכפר קסם
  5. אתה הסמל של יפו. אוהבים אותך (לאשר 21-10-2016, 00:11)
  6. יופי של תחזית (ינקו 21-10-2016, 04:46)
    אשר כל הכבוד כל ניחוש בצבע אני מגיע לצםפות במשחק וחוזר לרומנייה בא לבחון מס שחקנים של יפו במידה ויש שחקן מתאים יקח אותו למחנים למבחנים אולי ציקו מתאים או השוער דורון אולי מאמן פרגולה חה חה חה
  7. סרט ענק (שפילברג 21-10-2016, 09:07)
    היום "בלויטה" הקרנת בכורה של - "לשחרר את פרדי"
  8. קסם (איש הספורט 21-10-2016, 11:48)
    כל הכבוד להם שפו ענק לכם הורדתי את ה א קאסם קסם
  9. לאוהד רון (חולם בגדול 21-10-2016, 16:25)
    מכבי יפו מועדון קטן? יש עוד מועדון בליגה א עם 32 עונות בליגה הבכירה? עדיף שתפסיק לקשקש...
  10. מועדון קטן עם חלומות גדולים?! (היידה יפו 21-10-2016, 16:27)
    ניצחון 2-1 על כפר שלם... אתם תמשיכו ל... ת'שכל עם ציטוטים של המאמן הכושל בהיסטוריה ואנחנו נמשיך לנצח
  11. כפר קאסם (מוצלח 21-10-2016, 17:00)
    יש קבוצות רק רצות ניצחון דרך השופטים דרך הקלה בלי לשחק עדיף לחליף שחקנים בכפר שלם
  12. מוצלח כפר קאסם (אוהד רון הגדול 21-10-2016, 17:05)
    אוהד אני אמרתי לכה שי בניחוש שלכם אתם חלשים צריך לבדוק לפני שמנחשים הכל יהיה הפוך
  13. וואי וואי - איזו תחזית עלובה.... (מירו 21-10-2016, 20:14)
  14. רק מרמורק עולים (ינקו הגדול 22-10-2016, 05:36)
    קסם יקסם תגיעו לקריית גת תקבלו בראש אוהדי מרמורק בשיתוף פעולה עים גת ממתינים לכם
  15. ניחושים (ארונל 22-10-2016, 14:55)
    אוהד רון ככה אתה מכיר את הליגה כל שבוע ניחושי פח