"אני לא מצפה לפרחים מאזור, מצפה לנקודות"

כך אמר שי מאור מאמנה של מכבי יבנה לקראת המפגש המסקרן מול קבוצתו לשעבר הפועל אזור. עוד מוסיף מאור: "אזור עם סגל שחקנים ששווה מקום הרבה יותר גבוה. אבל זה לוקח זמן", ראיון שבהחלט שווה קריאה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-10-2016
  • 14:12

שי מאור מאמנה של מכבי יבנה אימן במשך 4 עונות את הפועל אזור. העונות שלו באזור היו טובות מאוד, כבר בעונתו הראשונה מאור העלה את הקבוצה לאחר מעל 20 שנה בליגה ב' והעלה אותם לליגה א'. לאחר מכן הביא מאור את המועדון 3 פעמים לפלייאוף.

 

מאור לקראת המשחק המסקרן: "מבחינתי זה עוד משחק ליגה. באים לנצח כמו בכל משחק אחר. אין עניין של התרגשות במפגש הזה. אני במקום אחר עם מטרות משלו. נכון שהיו לי שנים יפות מאוד עם אזור, אבל עכשיו אני במכבי יבנה והראש שלי רק ביבנה והמטרה שלי היא רק לנצח את אזור עם מכבי יבנה".

 

מה אתה חושב על הפועל אזור העונה, מצבם לא טוב? 

"זה בסך הכל תחילת העונה. אני חושב כמו בכבי יבנה הסגל עוד ישתנה זה דברים שלוקחים זמן. תראה לדוגמא את שיכון המזרח שפתחו את שנה שעברה עם 6 מ-6 ובסוף כמעט ירד ליגה. אני חושב שאזור זה מקום טוב. מקום חזק כלכלית עם אהבת הקבוצה של אנשים שמנהלים את הישוב. אנשים שמאוד אוהבים את הקבוצה ואין לי ספק שהם יחזרו למסלול שלהם. אזור לא נמצאים במקום הריאלי שלהם, ולדעת הם יתמודדו על הפלייאוף העליון כמו שאר הקובצות ברמה שלהם. יש להם סגל טוב כמו אייל שן, צגאי,באסוק, זאנה ועוז בורנדווין . שחקנים של פלייאוף עליון. וצריך זמן להתחבר. לא הכל הולך מהתחלה".

 

אתה מצפה לפרחים מאזור?

"לא. לא מצפה לכלום. העלתי אותם מליגה ב' לליגה א' אחרי אולי 30 שנה של נסיונות והגענו 3 פעמים לפלייאוף ופעם אחת כמעט עלינו ללאומית במשחק מול טבריה. תמיד כיבדו אותי באזור אבל אני לא מצפה לפרחים. זה עניין של ניהול המועדון אם לחלק פרחים או לא. יש שחקנים ששיחקו 5 משחקים וקיבלו".

 

מה אתה חושב על קבוצתך באופן כללי?

"אנחנו עמוסים בפציעות. שחקנים כמו ליאור ברטוקבסקי ששבר את רגלו ומגובס, אלעד חלימי פצוע, גליל בן שאנן שעדיין לא כשיר, וציון אזולאי רק עכשיו חזר מפציעה אבל גם את הכח ר"ג ניצחנו עם השחקים שיש, ככה שהם מספיק טובים כדי לנצח גם את אזור. לא משנה מי משחק, חשוב איך הוא משחק".

 

 

 

שי מאור, יקבל פרחים מול אזור או נקודות? (ארז נעמן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אולטרס אזור (אולטרס אזור 20-10-2016, 15:29)
    יש מאור אוהבים ולא שוכחים ואתה אוהד רון שכחת ששי אימן בכפר שלם בנס ציונה והספיק לשחק נגד אזור וגם קיבל פרחים קיבל גביע קיבל מזכרת וגם כבוד ועד היום רוכשים לו כבוד אבל מקווה שהשישי הזה אזור יסיימו עם ניצחון כי אזור צמאים לניצחון ויבנה יחפשו נקודות ב
  2. שי מאור (גיל 20-10-2016, 22:43)
    תתחילו לחבר כבר שני נצחונות איך שראיתי את הקבוצה היא על הפנים מתחילת השנה
  3. שחצןןןןןןןןן (יניב 21-10-2016, 00:47)
    אדון שי מאור, השחצנות נוזלת ממך ובגלל זה אתה גם נראה ככה בקבוצה החדשה שלך, קצת צניעות לא תזיק לך, שלא נדבר על האכלו לי שתו לי דייייייייייי כבר עם הבכי, כולם יודעים שאם לא היית מתנדב לאמן קבוצה אף אחד לא היה לוקח אותך וההפסד הבא שלך כבר בדרך יא שחצן.
  4. אזור ושיכון באנקר בטוח: הפסד (נתי 21-10-2016, 16:33)