תום דן: "רוצים המשכיות"

לאחר שבמחזור האחרון ערך בכורה משותפת בעירוני טבריה, תום דן מדבר על המשחק מול האקסית ומול הקבוצה הנוצצת של הרצליה, "הטקס ריגש אותי מאוד", "מקווה שנצא מחוייכים בסיום המשחק מול הרצליה"

  • על ידי: עודד חסין
  • 19-10-2016
  • 17:37

ביום שישי הקרוב תארח עירוני טבריה את הפועל הרצליה הקבוצה עם סגל השחקנים אולי הכי נוצץ בליגה א' צפון. בשנה שעברה ניצחה טבריה פעמיים את הרצליה, ואילו הרצליה הנחילה לטבריה הפסד ביתי בשלהי הליגה, הפסד זה בא אחרי 3 שנים שטבריה לא הפסידה בביתה.

 

ביום שישי האחרון הראו שחקני טבריה מעט מהפוטנציאל שיש בקבוצה לאחר שיצאו מבית שאן עם טעם מעט חמוץ בפה ועם הרגשה שהיה אפשר לקחת משם את כל שלוש הנקודות. 


מי שערך בכורה מחודשת בטבריה ועוד אחרי שלוש שנים בבית שאן הוא תום דן שחקן הבית של הקבוצה. לפני המשחק ערכו לו אוהדי הקבוצה מבית שאן טקס מאוד מכובד וההתרגשות הייתה ניכרת על פניו. "מאוד התרגשתי, גם הופעת בכורה מחודשת בטבריה אחרי 3 שנים ועוד נגד בית שאן (המקום בו הייתי בתקופה הזאת), גם הטקס שעשו לי ריגש מאוד והתודה שלהם כשהוחלפתי, אין ספק שזאת היתה תחושה מיוחדת".

 

תום דן בטקס שנערך לכבודו לפני המשחק מול בית שאן (עודד חסין)
החזרה של תום דן לטבריה לא הייתה פשוטה, קרית אתא עוד קבוצה שמתמודדת על העליה חפצה בשירותיו של תום והייתה מחלוקת לא פשוטה כאשר צעירי כפר כנא רצו לשחרר אותו, אך לא לקבוצה שעתידה ככה לפי דבריהם לשחק בתחתית הליגה, אך לבסוף לאחר הרבה לחצים הגיע תום חזרה לכור מחצבתו שבטבריה...


תום דן הוסיף על המעבר לטבריה: "בגדול רציתי לחזור בגלל המאמן אילן סוויסה, במשך שבועיים ניהלנו שיחות והוא הראה לי עד כמה הוא רוצה אותי אצלו, ועזר לי יום אחרי להשתחרר מהחוזה שהיה לי..." 

 

תום הוסיף על ההצעה מקריית אתא: "היתה הצעה די טובה מקריית אתא אבל העדפתי בסופו של דבר לחזור למועדון שגדלתי בו".


איך טבריה יוצאת מהמשחק נגד בית שאן? שמחים מעודדים? עם תקווה חדשה? או טעם של החמצה?
"להוציא נקודה בבית שאן זאת תוצאה די טובה, אפשר להגיד שאנחנו מעודדים מהדרך בה שיחקנו אבל יש קצת טעם מר כי הגיע לנו לנצח וחבל שהיינו קצת לא מרוכזים בפעולה האחרונה".

 

למרות התוצאות של הרצליה, יהיה קשה מול הסגל הנוצץ שלה (מאור אלקסלסי)
ביום שישי הפועל הרצליה מגיעה עם שלל כוכביה, אתה חושב שזה אפשרי להשאיר את הנקודות בבית?
"על הנייר הרצליה עם סגל השחקנים הכי טוב בליגה ולדעתי זאת גם הקבוצה הכי טובה (שיחקתי מולה העונה), נצטרך המשכיות במשחק ההגנה שלנו ואין לי ספק שאת הגולים שלנו נעשה ובע"ה נצא מחוייכים בסוף המשחק".

צילום עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם אפסים (הדייג 19-10-2016, 17:58)
  2. אנחנו נותנים לכם 3 אתם קלים (הרצלייני 19-10-2016, 18:30)
    בלי מאמץ 3 אתם קלים רכים ולא יודעים
  3. כנסו (אם טבריה מפסידה 19-10-2016, 18:41)
    אם ת טבריה תפסיד היא תתמודד בפלייאוף התחתון בינתיים הליגה בורחת זה מה שקורה שמפסידים לטירה חוץ מזה ברגע שוויצמן לא ישחק מסיבה כלשהי טבריה תפסיד בוודאות הנהלה כזו אטומה לא פגשתי שנים חסר שם חלוץ 3 שנים והם ממתינים תראו את שלומי בן עשור מה הבעיה
  4. ל-3 שלומי בן עשור ששיחק בטבריה,היה מחמיץ בסיטונות,מול שער ריק בועט לשמיים!!! (אוהד עירוני טבריה 19-10-2016, 20:17)
  5. אם לא מנצחים סויסה הולך הביתה (ליאור 19-10-2016, 22:35)
  6. כנסו (הרצליה תנצח 1-0 19-10-2016, 23:19)
    אין מי שיביקיע לטבריה נקודה
  7. שטויות (ביגו 20-10-2016, 02:50)
    מה להמשיך ככה? לא מנצחים מתי תבין כדורגל הקבוצה של טבריה הכי חזקה בליגה .... כדורגל ליגה ז