הדרבי של כפר קנא

שתי הנציגות של כפר כנא שנמצאות באזור נצרת ייפגשו בפעם בראשונה בליגה א' צפון בשעה 14:30 ביום שישי. מאמן הפועל פאיד חסון:"סחתיין למי שינצח", ווסים עבאס מאמן צעירי כפר קנא: "הניצחון על הפועל לא יעניק לנו 4 נקודות". הפועל כפר כנא החתימה ברביעי את הקשר ההתקפי חי אטיאס כחיזוק אחרון העונה

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 20-10-2016
  • 08:19

הפועל כפר כנא תארח את צעירי כפר כנא במשחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות שהתחילו את העונה ברגל שמאל, אך למרות כל זה שתי הקבוצות שומרות על הרגעת רוחות ולערוך משחק ספורטיבי נטו, "יהיה משחק חשוב מאוד וספורטיבי מול אחים וידידים שאנחנו מאוד מעריכים, אני לא מרגיע את הרוחות, להפך אני אומר את המציאות" סיפר מאמן הפועל כפר כנא - פאיד חסון לאתר גולר.

 

פאיד חסון, "יהיה כיף להיות חלק מדרבי" (אדיר נמרוד כץ)

 

חסון המשיך ואמר: "יהיה כיף להיות חלק מהדרבי ולפגוש את אחי ווסים עבאס במגרשים שוב, למרות שחשוב לנצח ולצבור את שלוש הנקודות כדי שנוכל לצאת מהתחתית ". 

במקביל מאמן צעירי כפר כנא - ווסים עבאס התייחס למשחק גם הוא: "יהיה משחק רגוע ולא כמו שהרוב מנחש, הנקודות בסוף יישארו בכפר כנא, למרות שכל קבוצה מאיתנו שואפת לנצח, אבל במסגרת ספורטיבית נטו". 

בנוסף ווסים הביע אופטימיות לעתיד: "אם לא ננצח את הפועל, זה לא יהיה סוף העולם, הניצחון נגדם לא יעניק לנו 4 נקודות יש עוד משחקים שבאפשרותנו לצבור בהם נקודות". וסיים : "אני ופאיד אחים וגדלנו במגרשים ושומרים על אותה מנטליות".

 

הפועל כפר כנא עד עכשיו צברה שתי נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות ונמצאת במקום האחרון, בנוסף היא כבשה שער אחד ב-5 המחזורים וזה היה במשחק התיקו מול אסי גלבוע. פאיד חסון: "אי אפשר להגיד שההתקפה שלנו חלשה , נביע אי שביעת רצון מההתקפה כשלא נגיע למצבים, אנחנו הגענו להמון מצבים במשחקים האחרונים אבל היה חסר לנו להיות מרוכזים מול השער, לכן ההחתמה של ארז שמואלי הייתה חשובה, הוא חלוץ 9 חשוב מאוד לקבוצה ויעזור לנו".

בנוסף הקבוצה שמרה על הפוטנציאל ראדי חמאיסי, טל בויס, דודי אלישע, גיהאד רביע, אדהם שיבלי ושוקי ביראני, במקביל התחזקה במספר שחקנים כמו איימן ח'טיב, אדהם רוחאנה, ינאל עודה ומוחמד זידאן. ובימים האחרונים התחזקה בקשר ההתקפי - חי אטיאס בן ה-29 ששיחק בבית"ר כפר סבא ,הפועל קטמון וכפר קאסם, המאמן סימן שהוא החיזוק האחרון העונה.

 

מהצד השני הירוקים של צעירי כפר כנא נמצאים במקום ה-13 עם 4 נקודות בלבד. ווסים עבאס: "היה לנו שני משחקים של 6 נקודות אבל איבדנו את זה, למרות ששת השערים שכבשנו עדיין מרגיש שיש לי חיסרון בהתקפה, לכן אני לא ממהר להחתים שחקנים בחולייה הקדמית, אבל יהיו עוד החתמות".

 

המאמן של צעירי כפר כנא סיפר שהוא שבע רצון מהקבוצה שלו והוא מוכן לנצח בדרבי כדי לשפר את מקומו בטבלה ולא לסיבה פרובוקצית והדגיש שהדרבי הוא משחק שיסתיים וייקח את הנקודות החיובית ושלילית לשפר אותם באימונים והמשחק מול הפועל יהיה כמו כל משחק אחר .

מאמנה של צעירי כפר קנא, ווסים עבאס מתכונן לדרבי (שאקר מואסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל כפר קנא,מה קרה שאתם לא מארחים ביום שבת? צ.כ.קנא לא קבוצה דתית? (אוהד עירוני טבריה 20-10-2016, 20:14)