לפני המפגש מול המוליכה: הר של צרות בגלבוע

ביום שישי (14:30) תארח הפועל איכסל את אסי גלבוע במסגרת המחזור השישי של ליגה א' צפון. מפגש בין הקבוצה שהתחברה בצורה נפלאה, לקבוצה שהצרות בה לא פוסקות מתחילת העונה. איכסל במקום הראשון ועם אבי מלכה, השחקן הלוהט בליגה ומנגד אסי גלבוע עם מאמן זמני על הקווים וללא שלושה שחקנים שעזבו השבוע את המועדון

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 20-10-2016
  • 12:06

הפועל איכסל שמרה שבוע נוסף על הפסגה, לאחר שגברה בצור שלום 2:4, איימן חלאיילה וחניכיו רוצים לנצח גם את אסי גלבוע, כדי להגיע למפגש נגד הפועל חדרה מהמקום הראשון. איכסל הקבוצה הפורייה ביותר בליגה עד כה  כשהחלוץ אבי מלכה ממשיך לחורר רשתות ולו שבעה שערים בחמישה מחזורים. חובבי ליגה א' צפון זוכרים שבעונה שעברה כבש מלכה חמישה שערים בארבעת מחזורי הפתיחה, אז שיחק במדי אסי גלבוע, אותה יפגוש ביום שישי.

 

בעוד באיכסל בעיקר מחייכים, אסי גלבוע נמצאת במצב לא פשוט, הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום, לאחר שצברה שתי נקודות בלבד. לאחר ההפסד בשבוע שעבר למכבי דלית אל כרמל, קיימה הנהלת הקבוצה שיחה עם המאמן, איתן טייב בה נקבע כי הוא יסיים את התקשרותו עם המועדון, עוזרו, אדהם זועבי יעמוד על הקווים, אך גם הוא יודע כי ככל הנראה, לאחר המשחק יוחתם מאמן אחר. השבוע פנה היו"ר, אוהד אפרים למאמן, רפי בוסקילה שסיים לאחרונה את תפקידו בהפועל נצרת עילית, המאמן שהה בחופשה באילת והצדדים סיכמו שישוחחו בסופ"ש.

 

רפי בוסקילה, בדרך לאסי גלבוע? (לילך וייס)

 

מלבד בוסקילה במועדון בוחנים אופציות נוספות, גורם במועדון מסר: "אנו מחכים למשחק נגד הפועל איכסל ולאחר מכן נחליט. כרגע אין הרבה אופציות בשוק ואנו מחכים להתפתחויות".

 

כזכור בוסקילה אימן בעונת 2014/2015 את אסי גלבוע כשהתמודדה בתחתית, אך לאחר ההפסד במשחק הבכורה שלו שהיה לקראת סוף העונה, הודיע כי בשל סיבות אישיות, הוא נאלץ לעזוב. במועדון לא כל כך אהבו את המהלך, אך במועדון אמרו ל"גולר": "הוחלט לשכוח את מה שהיה ולחשוב רק על טובת המועדון".

 

בתוך כך השבוע שלושה שחקנים עזבו את הקבוצה, השוער מועיין חלבי שהספיק לחתום במכבי דלית אל כרמל, מוטי אוחיון ולי זלייאט, כאשר גם אדיר דיין ביקש לעזוב, אך טרם קיבל שחרור. במועדון מתכוונים לחזק את הקבוצה במספר שחקנים, כאשר שיחות התקיימו עם השוער הוותיק, אבי עמוס (38) אשר משחק כעת בכפר קרע בליגה ב' ובעונה שעברה שיחק במועדון. לקראת המפגש ביום שישי, אין כלל ספק בכך שהפועל איכסל היא הפייבוריטית הברורה, אך לאסי גלבוע יש סיבה אחת לאופטימיות, היא עדיין לא הפסידה במשחק חוץ העונה.

אבי מלכה, יכבוש גם מול האקסית? (יואל דה וריס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גילבוע כמה שאתם מסכנים (עומר 20-10-2016, 15:21)
    להחתים את בוסקילה אף קבוצה בצפון לא רוצים לישמוע עליו כמה שאתם שכונה ותישארו שכונה