מנצור לקראת מגדל העמק: "בליגה הזאת הביתיות זה דבר חשוב כדי לכוון לצמרת"

קשר עירוני קריית אתא, איתי מנצור וקבוצתו מקווים להשיג היום, יום שישי (13:30) ניצחון ביתי ראשון העונה, הם יפגשו את הפועל מגדל העמק שהופכת להיות קבוצת ה"תיקו" של הליגה. מי את עירוני קריית אתא?

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 21-10-2016
  • 08:21

בקריית אתא בנו קבוצה לעלייה, שחקנים בעלי ניסיון הוחתמו ולצדם שחקנים צעירים וכישרוניים, העונה התחילה מצוין כשהביסה את אסי גלבוע במשחק חוץ, אך כבר על הקווים נעשה שינוי ראשון העונה, שאול דה צו'קרל סיים את תפקידו ומונה אבי סבג. במחזור האחרון נחלה הקבוצה הפסד שני העונה, 0:3 נגד מ.ס. טירה. קשר קריית אתא, איתי מנצור סיכם את השבוע שעבר לאחר התבוסה: "הצוות המקצועי עבד איתנו המון בצד המנטלי השבוע ועזר לנו להבין שאפשר עוד לתקן ושאנחנו רק בהתחלה. התאמנו טוב השבוע ואנחנו באים בשיא הרצינות והמוכנות כדי להשאיר את הנקודות בקריית אתא". את שני הניצחונות השיגה קריית אתא דווקא במשחקי החוץ, בעוד בבית היא עוד לא ניצחה העונה. מנצור: "אנחנו יודעים שזה נתון שחייב להשתנות ועובדים כדי לתקן את זה. בליגה הזאת הביתיות זה דבר חשוב כדי לכוון לצמרת".

 

עם סגל שמשחקים בו: איתי מנצור, שלום עקיבא, מאור סיסו, אביאל גבאי, שלו ברוור, מתן נחמני ועוד רבים וטובים, ציפו שהקבוצה תרוץ בצמרת לאורך כל העונה, אך לאחר המחזור החמישי הפער מהמקום השלישי עומד כבר על 6 נקודות. נראה כאילו השנה יש שתי קריית אתא, זו שניצחה את אסי גלבוע וכפר כנא וזה שהשיגה שתי נקודות בשלושת המשחקים האחרים. הקשר התייחס לנושא: "אני לא חושב שיש השנה שתי קריית אתא, פתחנו את העונה טוב והייתה לנו ירידה קטנה במשחקים האחרונים. אנחנו עובדים קשה כדי לחזור ליכולת וגם לתוצאות שהצגנו במחזורים הראשונים ואני מאמין שזה יבוא. ביום שישי תארח כאמור קריית אתא את הפועל מגדל העמק, האורחים השיגו שלוש תוצאות תיקו בחמישה מחזורים ומציגה התקפה בינונית והגנה די טובה( מאזן שערים 4:4), את רוב הנקודות שחקניו של שלום לוי עושים במשחקי החוץ.

 

אתם מגיעים כפייבוריטים נגד מגדל העמק. אתה מאמין שהנקודות יישארו בבית?

"יש לנו משחק קשה מאד נגד קבוצה חזקה וטובה, אנחנו נעשה הכל כדי שהנקודות יישארו אצלנו בבית".

קריית אתא רוצה להשיג ניצחון ביתי ראשון (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות