צעירי כפר כנא פנו לחנא פרהוד שנמצא תחת חוזה ומתכוונים לפנות לצחי אילוז

בצעירי כפר כנא לא חיכו אפילו 24 שעות לאחר התפטרותו של המאמן וואסים עבאס לאחר ההפסד בדרבי, ופנו לחנא פרהוד, בקבוצה מתכוונים לפנות השבוע גם לצחי אילוז שנמצא גם הוא תחת חוזה ולמאמנים נוספים. האם זה מה שיציל אותם מירידה השנה? ימים יגידו...

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 23-10-2016
  • 08:22

בהנהלת צעירי כפר כנא מאוכזבים מאוד ממה שהשיגה הקבוצה עד כה העונה, והגדיל היו"ר של הקבוצה מאג'יד עוואודה להגיד שהקבוצה נבנתה כדי להיות בין 5 הראשונות בליגה. מה שנראה כרגע רחוק מאוד מהישג ידם.

 

בעקבות ההתפטרות של המאמן וואסים עבאס מיד לאחר ההפסד 1-0 בדרבי של כפר כנא בקבוצה מחפשים מאמן חדש וכבר פנו לחנא פרהוד שנמצא תחת חוזה בבועיינה שמובילה את טבלת ליגה ב'.

יו"ר הפועל בועיינה עימאד חמודה אמר: "ההתנהגות שלהם מבישה ומגעילה, התנהלות לא הולמת לספורט, המעשה שלהם עלול לגרום נזק לקבוצתי ואני מגנה בחומרה את התנהגותם, אין סיכוי שחנא עוזב, הוא נשאר בהפועל בועיינה עד סוף העונה ואנחנו הולכים להציע לו הסכם ארוך טווח".

 

מלבד חנא פרהוד בצעירי כפר כנא מתכוונים לפנות בשבוע הקרוב גם לצחי אילוז שגם הוא נמצא תחת חוזה בהפועל עירוני באקה. יש לציין שאילוז מעוניינות עוד מספר קבוצות מליגה א צפון, למרות שבשלב זה אילוז עדיין תחת חוזה בבאקה אל גרביה ולא בטוח מה יהיה בהמשך...

 

צחי אילוז, אחד המאמנים המבוקשים העונה. בצעירי כפר כנא מתכננים לפנות אליו. (צילום: אלעד שומינוב).

 

גם סמיר עיסא, אחמד ווהב ופדא עבאס מאמן מקומי, שלושתם גם מועמדים לאימון הקבוצה. כך עולה מדבריו של יו"ר מ.ס. צעירי כפר כנא מאג'יד עוואודה.

(צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צחי (חסאם 23-10-2016, 09:26)
    צחי נשאר בבקה
  2. לא מכובד (אוהד 23-10-2016, 10:00)
    לא מכובד לפנות למאמנים שהם תחת חוזה המשך יום טוב
  3. עמאד חמודה אתה חיי באשליה (חחחח 23-10-2016, 11:23)
    עמאד חמודה . אם אתה חושב שתעלה ליגה עם הקבוצה החבובנית שלך אתה חיי באשליה מספיק לכם ליגה " ב "
  4. לכנוס את הקבוצה שפונה למאמנים תחת חוזה (דחוף 23-10-2016, 17:58)