נבחרת ליגה א' צפון - מחזור 6

מחזור מספר 6 הסתיים. מחזור בו איכסל וחדרה מתחילות לדרוס את יריבותיהן. רובי חיפה נצמדת אליהם אחרי ניצחון גדול בבאקה. בתחתית כפר כנא, צור שלום ואסי גלבוע שוב מפסידות ונמצאות במצב קשה. אבל מי היה מאמן המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-10-2016
  • 15:33

שוער:

שלומי איטח (רובי חיפה)

שוערה הוותיק של רובי חיפה, שמר על רשת נקיה מול באקה אל גרביה בהצלות נאות וחשובות. שלומי ספג רק שער אחד למן פתיחת העונה וזאת לאחר 6 משחקים!!! הישג חסר תקדים שלא זכור מתי קרה בעבר!!  שאפו!! יש לציין גם את מגדי חליילה, שוערה של מגדל העמק ששמר על רשת נקיה והביא נקודות חשובות במשחק החוץ הקשה  מול קרית אתא המתרסקת.

 

שלומי איטח עם נתון מדהים מפתיחת העונה (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

אביב מלכה (מגדל העמק)

בלמה  המצויין של מגדל העמק, בעוד משחק פנטסטי. אביב הוא בלם צעיר ולמרות גילו הוא משחק עם הרבה נסיון והקרבה. יחד עם חבריו להגנה שמר על שער נקי בעוד משחק ליגה והכי חשוב עזר לקבוצתו בחלק ההתקפי כשכבש את שער היתרון. בלם שעושה הגנה וגם התקפה שווה נבחרת!

 

טרס שולקובסקי (הפועל איכסל)

בלמה של איכסל היה מצויין מול אסי גלבוע. סגר את ההגנה ויחד עם שותפו להגנה, מהראן אבו ריא שגם הוא היה מצויין, הם סגרו את שערם ולא נתנו להתקפת הגלבוע החלשה להגיע מצב מול שוער איכסל ולא כבשו. 

 

אליאס זאנה (הפועל חדרה)

מגנה השמאלי של הפועל חדרה, היה מצויין במשחק מול מכבי דליה. עשה הגנה ותמך רבות בהתקפה. עד עכשיו הוא עושה את העונה הכי טובה בחייו. 

 

קישור:

סמיר עבדלחי (טירה)

קשרה המצויין של טירה, מוביל ובעצם הוא בעל הבית של טירה במגרש. הוא נלחם על כל כדור כמו שרק סמיר יודע וגם תומך בהתקפה רבות ובעיקר עוזר לקבוצתו להתברג בחלק העליון של הטבלה שכל כך מפתיעה לטובה. 

 

אחמד סבע (טבריה)

קשרה של טבריה, בעוד משחק נפלא הפעם מול הפועל הרצליה. אחמד היה מהבולטים במשחק, וגם כבש שער חשוב כל כך ויפה והמהלך שהוא עשה בשער מראה כמה כדורגל יש לו. טבריה היו טובים מול הרצליה ואם ימישכו ככה הנקודות גם יגיעו בעתיד.

 

אחמד סבע, מהלך שמראה על המון כדורגל (עודד חסין)

 

אדם שבלי (הפועל כפר כנאׂׂ)

הקשר חלוץ של הפועל כפר כנא, היה מצטיין בדרבי של העיר. שבלי עבד נכון על המגרש. עשה הגנה ועשה התקפה וכבונוס כבש שער ניצחן כל כך מתוק. 

 

התקפה:

אבי מלכה (הפועל איכסל)- כוכב המחזור!!

איזה חלוץ אבי מלכה!!! לא להאמין!!! עוד צמד ובישול מול אסי גלבוע החלשה, חלוץ ענק שכל משחק ובכל עונה את הגולים שלו הוא עושה. יש לו כבר 9 שערים וזאת אחרי רק 6 משחקים!!  חלוץ ענק! שאפו ענק!

 

שאפו לחלוץ ענק! אבי מלכה ממשיך לכבוש בצרורות (יואל דה וריס)

 

מועמר קראקה (טבריה)

אם בטבריה חשבו שהם צריכים להתחזק בחלוץ, אז מועמר מוכיח להם כמעט כל שבוע שיש להם על מי לסמוך. העבודה שהוא עושה בחלק ההתקפי מורגשת ובשישי האחרון הוא בישל את השער השיוויון של קבוצתו. 

 

מועמר קראקה, יש על מי לסמוך בהתקפת טבריה (עודד חסין) 

 

אוראל טובי (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה. עוד הברקה של מאמנו מוחמד סאמארה שהביא שחקן די אלמוני, מליגה ב', האמין בו ובעיקר נתן לו את הכלים להצליח. שאפו לסאמארה המאמן אבל בעיקר לחלוץ, שעשה תנועה נהדרת מול כרמיאל, לא הפסיק לרוץ. וכבונוס לעבודה הקשה כבש שער. שאפו!

 

מאמן המחזור: עודד קוטר (רובי חיפה)

מומו ניסטל  מחדרה עשה ניצחון נאה בחוץ על מכבי דליה. פאהד חסון עשה ניצחון גדול בדרבי של כפר כנא. היימן חליילה עשה ניצחון משכנע על אסי גלבוע. מוחמד סאמארה וטירה עשו ניצחון יפה בחוץ על כרמיאל. אבל מעל כולם בלט מאמנה של רובי חיפה, עודד קוטר שעשה ניצחון ענק בבאקה על הקבוצה המקומית שנחשבת לחזקה במיוחד, ואם רבים וטובים ציפו למעידה של רובי בבאקה אז ההכנה המצוויינת של קוטר הביאה את הניצחון המשכנע.

 

 

 

מחליף המחזור: גדי מלסה (רובי חיפה)

נכנס לרבע שעה למשחק מול באקה. ועשה יותר מכל השחקנים ששיחקו 90 דקות. נלחם על כל כדור וכבש שער חשוב בניצחון הנאה של רובי חיפה. יש לציין את אבי עמר חלוצה של טבריה שגם נכנס כמחליף והשווה קרוב לדקות הסיום. שאפו לחלוץ הוותיק שהביא עוד נקודה לטבריה.

 

גדי מלזב נכנס כמחליף והכיח שמקומו במגרש (אלעד שומינוב)

קהלה של בית שאן (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון (טל 24-10-2016, 21:36)
    אתה ברוגז עם מגדל העמק? בדיחה נצחון הכי גדול של המחזור .
  2. אוהד רון (טל 24-10-2016, 21:36)
    אתה ברוגז עם מגדל העמק? בדיחה נצחון הכי גדול של המחזור .
  3. אוהד רון (מוצלח 24-10-2016, 23:29)
    כולכם על אוהד רון הוא מקבל נתונים מי הכתבים הוא לא נמצא בכל המגרשים הוא אחלה גבר עושה עבודה נהדרת
  4. אליחן? שלום לוי? (אא 25-10-2016, 06:10)
  5. שטויות (רוני 25-10-2016, 10:00)
    לא דומה למה שקרה במגרשים בלוף הכי נמיך שיש
  6. מה עם ליגה א דרום ? (שי 26-10-2016, 07:17)