נבחרת ליגה א' דרום - מחזור מספר 6

מחזור מספר 6 הסתיים. מחזור בו הפועל מרמורק נעצרת מול הקטר מהוד השרון. כפר קאסם עם ניצחון חשוב בקרית גת משתווה למקום הראשון. כפר שלם ממשיכה לצלול ומכבי יבנה נצמדת לחבורת הצמרת. בתחתית מצבה של אזור ושיכון המזרח ממשיך להיות רע. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-10-2016
  • 18:31

שוער:

איתי כהן (הכח ר"ג)

שוערה המצויין של הכח ר"ג, נמצא בכושר מצויין למן פתיחת העונה והשבוע בקרב התחתית הקשה מול שיכון המזרח, איתי היה במיטבו והשאיר את שלוש הנקודות בבית. ללא ספק איתי מספק את הסחורה העונה ומביא נקודות לקבוצתו.

 

איתי כהן במיטבו !

 

הגנה:

עומרי כהן (מכבי יבנה)

בלמה של מכבי יבנה. בלם חזק וותיק שמביא את הנסיון הרב שלו ומנווט את משחק ההגנה של קבוצתו. יבנה לא ספגה מאזור בעיקר למשחק מצויין של בלמה.

 

עאמר יאתים (בני יפו)

מגנה השמאלי של בני יפו. הקפטן והסמל הבלתי מעורער של בני יפו. במשחק מול מחנה יהודה החלשה עאמר היה מהמצטיינים בקבוצתו וכבש שער חשוב לטובת קבוצתו. עאמר הוא המנהיג של קבוצתו ואם הוא ימשיך ככה הוא ישאיר את קבוצתו בליגה.

 

אלעד שיק (כפר קאסם)

בלמה של כפר קאסם, חוזר לכושרו הטוב והידוע. סירוטקין יודע למה הוא הביא את שיק לקבוצה ולמרות שהרבה אמרו ששיק מעבר לשיא, כנראה שלבלם כמו שיק אין גיל. שחקן נשמה שנותן את הכל לטובת קבוצתו והוא הסיבה שקבוצתו סופגת מעט שערים. 

 

בן סיטלקול (נס ציונה)

מגנה הימני של נס ציונה, בלט מאוד במשחק מול הבקעה. בן עושה הגנה יוצא מהכלל ובמשחק מול בקעת הירדן הוא תמך רבות בהתקפה. היה פעלתן מאוד וייצר הרבה מצבי כיבוש לקבוצתו.

 

בן סיטלקול, היה פעלתן מאוד בניצחונה של נס ציונה מול הבקעה (רמי גרידיש)

 

קישור:

נאור ציציאן (הכח ר"ג)

הכח ר"ג עשתה ניצחון ענק על שיכון המזרח, ונאור שנחשב לשחקן וותיק וטוב בליגה היה מהבולטים בקבוצתו. נאור היה בעל הבית במגרש וניווט את חבריו לעבר הניצחון החשוב כל כך.

 

רפי סגל (מכבי יפו)

קשרה הוותיק של מכבי יפו, כבש צמד חשוב מאין כמוהו מול כפר שלם המתפוררת. רפי הוא השחקן הוותיק ביפו והוא מנהיג את השחקנים הצעירים לעבר עונה גדולה. מעבר לשער היפייפה שכבש בכדור חופשי. רפי מביא נקודת ליפו וזאת כבר עובדה בשבועות האחרונים.

 

(רפי סגל חוגג ניצחון ענק (אוהד רון)

 

תומר בן חיים (כפר קאסם)

בעל הבית בכפר קאסם על המגרש. מנווט את משחקה של הכפר. מכניס כדורים לעומק, מנהל את משחק הקישור של קבוצתו. תומר התחבר מצויין לקבוצה ולראיה קיבל את סרט הקפטן במשחק מול קרית גת. מנהיג אמיתי יש לכפר קאסם במרכז השדה.

 

תומר בן חיים, בעל הבית במשחקה של כפר קאסם (ארז נעמן)

 

משה סולימנוב (מכבי יפו)

קשרה האחורי של מכבי יפו. שחקני כפר שלם עם הקישור הנוצץ שלהם לא יכלו למשחק הלחימה ללא פשרות של הקשר הוותיק שמנהל את משחק הקישור של קבוצתו ללא דופי.

 

קשרה האחורי של יפו עם משחק לחימה אדיר (אביחי חיים)

 

התקפה:

יוני רביבו (מכבי יבנה) כוכב המחזור!

צמד שערים לקשרה המצויין של מכבי יבנה במשחק הכל כך חשוב של קבוצתו בחוץ מול הפועל אזור. יוני ווינר גדול שמוביל את קבוצתו לעבר הפלייאוף העליון. 

 

פיני מתנה (הוד השרון)

פיני נכנס במחליף בשורותיה של הוד השרון במצב של פיגור, שער נהדר של פיני נתן לקבוצתו את הנקודה ורק בגלל המספרת המדהימה שכבש מגיע לו להיות בנבחרת! שאפו! 

 

אורי קרגולה - מאמן המחזור! (אוהד רון)

 

מאמן המחזור: אורי קרגולה (מכבי יפו)

אלי משען עשה ניצחון ענק על מחנה יהודה. שי מאור עשה ניצחון גדול על הפועל אזור בחוץ אבל מעל כולם בלט השבוע אורי קרגולה מאמנה הצעיר של מכבי יפו שלמרות הלחץ הרב ולמרות היריב הנוצץ הוא הכין את קבוצתו נהדר למשחק מול כפר שלם, הביא ניצחון גדול ויוקרתי והכי חשוב שלוש הנקודות שמביאות הרבה שקט וכבוד למועדון מיפו.

 

שער נהדר של פיני מתנה הכניס אותו לנבחרת המחזור (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עידן סרור (אילתי 28-10-2016, 04:32)
    עידן סרור זה המנוע של הוד השרון ללא ספק בזבוז בכדורגל בארץ שחקן ליגה לאומית בקל