יש שוער בשער

הכח ר"ג התחילה את העונה בצורה לא טובה, ומצאה את עצמה מתקשה להשיג נקודות, בשבוע האחרון הקבוצה שמרה על שער נקי, בניצחון על שיכון המזרח 1-0 והורידה קצת לחץ מהמערכת, שוער הקבוצה, איתי כהן חתום על הניצחון ועל ההצלחות האחרונות של הקבוצה. בראיון קצר, על הקבוצה ועל השאיפות האישיות שלו מהעונה הקרובה...

  • על ידי: רון סטריקל
  • 25-10-2016
  • 19:26

​איתי, איך אתה מסכם עד כה את פתיחת העונה? ​ומה המטרות של הקבוצה ?

"העונה התחילה לא קל, יש שיפור מבחינה קבוצתית ומבחינה אישית אני מרגיש טוב מפתיחת העונה, המטרה העיקרית של הקבוצה היא לבסס את ההישארות בליגה ולצבור נקודות".

​עושה רושם שיש לקבוצה שקט בעמדת השוער, איך הייתה ההתאקלמות בקבוצה החדשה?
"ההתאקלמות הייתה קלה ומהירה, האווירה בחדר הלבשה טובה, זה בהחלט תרם לי להתרכז בעבודה שלי בשער, יש שחקנים שבאים לעבוד קשה, יש המון שחקנים צעירים בקבוצה, כאלה שבאים לעבוד, ולא להחתים כרטיס וללכת הביתה ואני שמח שכך הוא המצב".

 

​והמטרות האישיות שלך, לאן אתה שואף להגיע?

​​"זה ישמע קלישאתי אבל אני מתמקד בלעבוד קשה ולתת שקט למערכת ולמאמן, המטרה האישית שלי היא לעזור לקבוצה ולהצליח, אני עובד כל אימון קשה, תמיד יש לאן להתקדם, אני יודע שאני ראוי לשחק ברמות גבוהות יותר ומקווה לקבל הזדמנויות בעתיד".

​בשישי האחרון ניצחתם את שיכון המזרח, איך אתם מגיעים למשחק מול הוד השרון?
"החוכמה היא לבוא למשחק אחרי ניצחון מוכנים עם אותו רעב ואותה מוטיבציה, נאיביות ואדישות הן סכנות, זה כבר קרה לקבוצות אחרות. לדעתי המשחק בשישי האחרון היה יותר קשה, בהוד השרון יש מגרש טוב ונוכל לשחק כדורגל, אנחנו צריכים להמשיך לצבור נקודות בכדי להשיג את המטרות שלנו בליגה. אנחנו כקבוצה עושים הגנה טובה אבל נהיה חייבים כבר במשחק הקרוב לשפר את משחק ההתקפה שלנו".​

 

הקבוצה תצליח להשיג את המטרות שלה ולהישאר בליגה?

"​​אני מאמין שכן, אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולהמשיך בעבודה הקשה, אני מקווה להמשיך בתקופה הטובה שלי ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות, חשובה לי הצלחת הקבוצה".

​​​

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער מצוין (שכ 25-10-2016, 12:25)
    נגד אזור הוא הציל את הכח כמה פעמים
  2. מה עושה בליגה א (שוער מצויין 25-10-2016, 20:40)
    ראיתי אותו יותר טוב מרן קדוש