זיו סויסה: "אסי גלבוע זה בית חם עבורי אך אני מגיע לנצח"

הפועל בית שאן תפגוש לדרבי איזורי את אסי גלבוע מתחתית הליגה, ומי שיגיע למגרש צפוי לראות קרב על הכבוד של שתי המועדונים. צפוים להגיע כ-600 אוהדי בית שאן שימלאו את היציעים מנגד הקבוצה הביתית תביא כ-50 אוהדים כמו בכל משחק בית

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 27-10-2016
  • 09:02

זיו סויסה, קפטן הפועל בית שאן ומי ששיחק באסי לא פחות מ-9 עונות, התפנה לראיון לאתר גולר ואמר: 
"אנחנו מתכוננים לעוד משחק ליגה חשוב מאוד, כמו לכל משחק אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה ורצינית שיש ומחפשים להשתפר כל הזמן. נותנים את הכבוד שמגיע לאסי גלבוע שהוא מועדון מכובד מאוד בליגה א' ומודעים למקום בו הם נמצאים אבל לא מתעסקים בזה. נגיע הכי מוכנים וחזקים שיש בכדי לשחק טוב ולהמשיך לנצח".


על המפגש מול האקסית: "לשחק מול אסי זו לא תהיה הפעם הראשונה אבל זה תמיד מרגש. זה מועדון ששיחקתי בו 9 עונות והיה לי לבית חם ואוהב ועל כך על חיי אוקיר לו תודה ואעריך כל חיי. אבל ביום שישי הכל זז הצידה למשך משחק שלם והמטרה אחת יחידה וברורה והיא לנצח".

 

מילה על הקהל: "על הקהל שלנו כבר נגמרו המילים והשבחים. קצרה היריעה מלהכיל !!! הכי טובים שיש, נאמנים ועל כל מגיע להם תודה ענקית !!!
הם הכוח שלנו ומקור הגאווה שלנו כשחקנים! אנחנו רוצים לגרום גם להם גאווה ונחת ובשל כך אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים. מי שלא חלק מזה לעולם לא יבין זאת!"

 

על המטרות הקבוצה העונה: "בסגל השחקנים שנבנה כאן השנה המטרה היא להתמודד על עליית ליגה. יש חומר מקצועי ואנושי ברמה הכי גבוהה שיש בליגה א'. היתרון של הקבוצה הוא שמוריס הצליח להביא לפה שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש בליגה א', שבכל מקום אחר היו מרוויחים יותר ונוסעים פחות אבל העדיפו לשחק אצלו ובבית שאן".


סויסה המשיך ואמר: "ועוד דבר חשוב, זה לא שהתקציב שלנו הוא הכי גבוה בליגה א' או שהוא דומה לתקציבים שהיו לקבוצות שעלו בשנים האחרונות מליגה א' כמו כפר סבא, נשר ועפולה. אני כן יכול להבטיח שאנחנו נעשה הכל בכדי להיות פקטור רציני ומשמעותי בצמרת הגבוהה. אבל זה יגיע רק דרך המגרש ודרך עבודה קשה רצופה ובריאה.

 

על החיבור של הקבוצה: "החיבור של השחקנים זה משהו מיוחד, למרות שכמעט כולם הגיעו רק העונה זה נראה ומרגיש שאנחנו הרבה זמן ביחד.
חדר הלבשה בריא ושמח זה הסוד שלנו! "                        

צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. זיו שחקן בית יחידי .אין נשמה ושחקני בית (בית שאני 27-10-2016, 11:19)
    מוריס כישלון מביא שחקנים חלשים מבחוץ .ועוד מצהיר על עלייה .עדיף בפחות תקציב לשחק עם שחקני בית .!!
  2. זיו סויסה מלך (אסי גלבוע 27-10-2016, 13:06)
    תמיד היה הכי טוב ותמיד ישאר הכי טוב אוהבים אותך זיו סויסה
  3. אסי באים כמו נמרים ראו הוזהרתם (אסי מגיעים כמו חיה פצועה זהירות 27-10-2016, 15:19)
    שער אחד יפתח את המשחק מי שיבקיע ראשון ינצח זיכרו זאת
  4. בית שאן (שלמה מבית שאן 27-10-2016, 17:23)
    הם באים לנצח ולא משנה מה שתים