הבלגן בבאקה ממשיך לחגוג

לפני מספר ימים יו"ר הקבוצה חסן פאדעוס החזיר את כל כרטיסי השחקנים לעירייה ומאז הקבוצה נמצאת בכאוס מוחלט, כעת הקבוצה תלויה באוויר ללא שום מידע לגבי עתיד הקבוצה, האימונים הופסקו והקבוצה אינה מתכוונת להגיע למשחק מחר מול טירה. שחקן בקבוצה: "עושים מלחמות על הגב שלנו, בושה וחרפה"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-10-2016
  • 10:38

באקה אל גרבית נמצאת בצומת דרכים, הקבוצה אינה מתאמנת כבר ארבעה ימים ולמשחק מחר הקבוצה לא תגיע לאחר שיו"ר הקבוצה החזיר את כרטיסי השחקן לעירייה ובעצם נטל אחריות לאחר שלטענות אינו קיבל את התקציב מהעירייה. 

 

יש לציין ששחקני באקה אמורים לקבל משכורת ראשונה לאחר שלושה חודשים! וכרגע הכל תקוע, כאשר לשחקני הקבוצה אין כל מענה לגבי שכרם. 

 

שחקני הקבוצה לא מבינים על סמך החתימו אותם על חוזים אם אין שום כיסוי להתחייבויות מולם. "את הדבר הכי מינימלי לא עושים עבורינו - לא מסבירים לנו את המצב הקיים", שזה כשלעצמו שערוריה.

 

ע"פ מקורבים, אמש לאחר כמעט שבוע, אחיו של חסן, ג'לאל אמר לשחקנים: "מי שרוצה שיחרור שיוותר על השכר שחייבים לו". והשאיר את שחקני הקבוצה ללא מילים. 


תגובתו של אחד השחקנים: "מתייחסים אלינו כבובות משחק, לא חתמנו מול ראש העיר וחבל שרק אחרי שלושה חודשים נזכרו שאין כסף למשכורת ראשונה, רק הוצאנו כסף בתקופה הזאת וחיכינו למשכורת ופתאום הכל התפוצץ, איך החתימו שחקנים על סמך מה ולמה לא אומרים לנו מה קורה זה מצב בלתי אפשרי". 
שחקן נוסף בקבוצה: "עושים מלחמות פוליטיות על הגב שלנו ועל חשבון הפרנסה שלנו בושה וחרפה".

שחקני באקה מחכים לשכר לאחר שלושה חודשים (שאקר מואסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אולי באמת עדיף שלא יתאמנו (ליגה א 27-10-2016, 11:54)
    כשהיתאמנו רק הפסידו אז אולי עדיף לא להיתאמן כי עם סגל כזה עם מאמן אחר בטוח התוצאות היו הרבה יותר טובות
  2. מטומטם מי שהולך לשחק במגזר (ככ 27-10-2016, 13:57)
    מבטיחים כסף גדול ואם לא הולך לכו תחפשו אותם