מאמן חדש, צרות חדשות - בית שאן מגיעה לטירה

הפועל בית שאן תגיע מחר למשחק בטירה עם מאמן חדש על הקווים אך ככל הנראה ללא שוער, זיסקינד נמצא באבל על אימו ושוער הנוער בן ה-17 מורחק ולא יוכל ליטול חלק במשחק. נכון לרגע זה יעמוד שחקן שדה (ככל הנראה יניב דרעי) בשער וינסה להציל את קבוצתו מהפסד

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 02-12-2016
  • 08:43

הפועל בית שאן תצא מחר למשחק חוץ מול מ.ס. טירה בשעה 12:30, שעל הקווים יעמוד המאמן חדשישן איתן טייב שחתם ביום רביעי לעונה וחצי וינסה באופן ראשוני לאזן את הקבוצה שעוברת תקופה קשה במגרש ומחוצה לה, כל זאת עקב מצבה הכספי הקשה שנתונה בו כרגע.

 

נכון לרגע זה בית שאן תגיע למשחק ללא שוער וכנראה את העמדה יאייש אחד משחקני הקבוצה לאחר שאמו של שוער הקבוצה חיים זיסקינד נפטרה ושוערה השני של הקבוצה יקיר בן הרוש שוחרר בתחילת החודש לאסי גלבוע. בהתחלה חשבו להעמיד בין הקורות את שוער הנוער בן ה-17 סער ווקרט אך מבירור שעשו, השחקן מורחק ואסור לו לשחק, נציין גם את הבלם אימרי זייד שחתם באסי גלבוע ואת מקומו יתפוס דניאל יצחק הבלם הבית שאני שחוזר לסגל אחרי שמוריס אוזן העדיף שחקנים אחרים על פניו.

 

כמו שזה נראה בית שאן תתקשה לנצח בטירה שנחשב למגרש ביתי של העולה החדשה שעושה עבודה יפה ב-10 משחקים עד עכשיו.
טירה מגיעה למשחק שהיא עם סגל מלא ואחרי שעצרה את הקטר מאיכסל בתיקו 0:0 בתחילת השבוע, טירה תנסה לנצח את האורחת מבית שאן שנמצאת בתקופה רעה. את בית שאן ילוו כ-100 צופים (מספר מועט עקב שעת המשחק המאוחרת לטענתם בגלל כניסת השבת) מנגד טירה תביא את 200 הצופים שלה כשכולם מקווים שהגשם לא יבטל את המשחק...

צילום: אלעד שומינוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. י (י 02-12-2016, 10:12)
    בעזרת ה'.בלי שוער מנצחים היום.סומכים על איתן ועל שחקניו שיתנו את הלב והנשמה
  2. המשחק התבטל! (טירה 02-12-2016, 12:06)
    התבטל!
  3. בית שאן (שלמה מבית שאן 02-12-2016, 14:40)
    עשיתם לי את השבת, כל הכבוד למאמן החדש איתן טייב, חזק ואמץ, יישר כוח, בלי שוער כבשנו ארבעה שערים, זאת תשובה לאדון עידו קרן שכל הזמן הימר שבית שאן תקבל רביעייה ולמר שלומי פרץ אותה התשובה לגביי עידו קרן!!!!!!!