סוויסה: "משחק מאוד קשה", ניסטל: "משחק שתמיד מושך עניין"

הפועל חדרה תארח את עירוני טבריה במסגרת המחזור ה-11, משחק שלאורך השנים מושך המון עניין. השתיים שנפגשו בגמר הפלייאוף הצפוני בעונה שעברה תיפגשנה היום שוב כשלכל אחת מטרה שונה. חדרה תגיע ותנסה להמשיך את הכושר הטוב בה נמצאת הקבוצה ואילו טבריה תרצה לטפס קצת בטבלה ולהתרחק ממשחקי התחתית למרות יכולתם הטובה

  • על ידי: עודד חסין
  • 02-12-2016
  • 11:45

בפעם האחרונה שהפועל חדרה ועירוני טבריה נפגשו היה בגמר המחוז הצפוני במשחק הפלייאוף, אז חדרה שהייתה עם מומנטום אדיר הכניעה את טבריה ללא קושי. היה זה גם סוף עידן של הרבה שחקנים בסגל של טבריה שהחליטה לשנות את פניה בעקבות יכולת ירודה שהקבוצה הראתה בעיקר בחודש האחרון.

 

חדרה ממשיכה את אותה יכולת נהדרת מהעונה שעברה והסיבה העיקרית היא התלכיד של מספר שחקנים שמשחקים יחד במשך כמה שנים, נוסיף לזה שקט כלכלי, מאמן כריזמטי על הקווים ואסי גומה אחד, שגם השנה נותן את שעריו ובעיקר הרבה בטחון בחלק ההתקפי של חדרה. במשחק היום חדרה תחסר את מנשה זלקה שקיבל כרטיס אדום במשחק האחרון נגד אסי גלבוע.


בטבריה אוספים נקודות אבל כמו שזה נראה התחתית יותר קרובה היום מאשר הצמרת. היכולת הטובה לצד הכדורגל היפה שהם מציגים נראת לעין אבל הבעיה הכי גדולה שלהם היא ניצול מצבי ההבקעה שלוקה מאוד, מה שמציב את טבריה במקום ה-11 בטבלה. הנושא הכספי גם הסתדר וההנהלה גייסה את הכסף כאשר זוהר יצחק יו"ר הקבוצה גייס שני חברי הנהלה חדשים שיזרימו גם כסף לקופת הקבוצה בחודשים הקרובים בדרך לפתור את בעיית השכר של השחקנים עד שהעירייה תעביר לקבוצה את התקציב השנתי. וכבר אחרי המשחק מול חדרה הם יקבלו את משכורת חודש אוקטובר.


שני המאמנים התייחסו למשחק מחר, בתחילה אמר מומו ניסטל מאמן חדרה על מיקום הקבוצה במקום הראשון: "הרגשה טובה מאוד אבל אין התרגשות כזאת גדולה, להגיע למקום הראשון זה הכי קל, לשמור על המקום הראשון זה הכי קשה כך שמעכשיו אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, יותר אגרסיבים, יותר חדים. נקווה שנמשיך בתקופה הזאת של הניצחונות ונהנה כל עוד אנחנו בפסגה".
לגבי המשחק נגד טבריה אמר ניסטל: "צפוי משחק קשה מאוד, המפגשים שלנו מול טבריה תמיד מושכים עניין רב, נקווה שמזג האוויר לא ישפיע על התוצאה שאפשרית לשני הצדדים".


אילן סוויסה מאמן טבריה אמר לקראת המפגש: "משחק מאוד קשה, נקווה שהמזג האויר לא ישחק תפקיד משמעותי. שתי קבוצות עם הרבה כדורגל. חדרה באה מהמקום הראשון וכל הכבוד להם על הדרך שהם עושים השנה. זה המשך ליכולת שלהם בשנה שעברה. אנחנו נגיע כמו לכל משחק לעשות חיים קשים ליריבה שלנו".

אילן סוויסה מקווה לניצחון מול חדרה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אילן אין לך מושג (נהריני 02-12-2016, 15:51)
    אילן אין לך מוסג זה לא ילדים ב תתחיל מליגה ג ותחזור עוד עשר שנים כשלא יהיה כדורגל רק אז תצליח בכל מקום שניית לא גודל דשא. גם שיזרוע חורף לא יעזור. חחחחח.
  2. חחחח (עדיף תשתוק סויסה 02-12-2016, 19:52)
    עשית פדיחות לשנים
  3. הפסד מביך (טברייני דייג 02-12-2016, 23:38)
  4. זוהר נכשלת (טבריה שלי 03-12-2016, 00:43)
  5. י (י 03-12-2016, 22:53)
    סוויסה?חחחחח