נבחרת ליגה א' צפון - מחזור 11

מחזור מספר 11 הסתיים, מחזור בו חדרה מנצחת ומגדילה את הפער מאיכסל. רובי חיפה מנצחת את צור שלום והרצליה מראה סימנים של התאוששות ומנצחת את מכבי דליה. אבל ללא ספק הניצחון הענק של בית שאן על טירה החלשה עם כל הבעיות הכלכליות הוא ללא ספק הניצחון של המחזור. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-12-2016
  • 20:49

נבחרת המחזור:

שוער:

מגדי חליילה (מגדל העמק)

שוערה של מגדל העמק היה מצויין במשחק מול איכסל ומעבר להצלות הוא ניהל את כל משחק ההגנה של קבוצתו מאחור, ממש כמו בלם אחורי. חליילה מקרין הרבה שקט וביטחון לקבוצתו, שוער כמו מגדי הוא בהחלט נכס לכל קבוצה.

 

הגנה:

אלירן חודדה (חדרה)

בלמה של חדרה. איזה חיזוק הביאו בחדרה! ללא ספק עסקה ענקית עשו בחדרה כשהחתימו בלם כמו חודדה בקבוצה. בלם עם נסיון, שנותן הכל למען הצלחת הקבוצה וכבונוס כבש שער חשוב שלמעשה "פתח" את המשחק...

 

אלירן חודדה מוכיח שחדרה עשתה רכש נהדר (עודד חסין)

 

אשרף ראבח(הפועל איכסל)

מגנה השמאלי הפועל איכסל, היה מצויין מול מגדל העמק. עשה עבודת הגנה מעולה ותמך רבות בהתקפה. יצר מצבים לחבריו לקבוצה שלצערם של אנשי איכסל לא הביא לניצחון.

 

מאור סיסו (קרית אתא)

בלמה של קרית אתא, הוכיח שוב שהוא לא שכח לשחק כדורגל. ויחד עם שותפו להגנה ערן סספורטס, הוא סגר את משחק ההגנה מול כפר קנא ולא נתן להם להגיע לשום מצב רציני מול השער. סיסו וסספורטס הם הסיבה להתאוששות הגדולה של קרית אתא לאחרונה.

 

מאור סיסו הוכיח שוב שלא שכח לשחק כדורגל (אלעד שומינוב)

 

אופיר דר לולו (הרצליה)

נכנס להרכבה של הרצליה, שחקן נמרץ, עם הרבה ניידות, עשה הגנה טובה מאוד וקשה מאוד לעבור אותו. אופיר תמך רבות בהתקפה. שחקן שבונה את עצמו לאט לאט וממשחק למשחק צובר ביטחון ומשתפר. סוגר את כל הצד השמאלי של הרצליה. שחקן רעב להצליח. 

 

קישור:

ויטלי גנון (חדרה)

קשרה המצויין של חדרה, היה מצטיין במשחק מול טבריה. ויטלי היה אחראי בצורה ישירה על שלושה שערים מתוך ארבעת השערים שקבוצתו כבשה. ללא ספק ויטלי שחקן שמביא תוספת כוח משמעותית לחדרה ומצדיק את הבאתו לקבוצה.

 

ויטלי גנון מביא לחדרה תוספת כוח משמעותית (עודד חסין)

 

אליאס זאנה (חדרה)

שחקן בית של חדרה, כבש צמד מול טבריה, והיה מעורב בעוד הרבה מהלכים חיוביים של קבוצתו. זאנה מצטיין למן תחילת העונה ומוכיח שיש עתיד בחדרה.

 

עומרי הרמתי (הרצליה)

קשר שמשחק מתחת לחלוץ. עומר היה מעורב בכל המהלכים של הקבוצה, עשה הגנה וגם התקפה. שחקן עם עמידה נכונה וקור רוח מול השער. נייד מאוד ולוחץ על מובילי הכדור של היריבה. כמו כן אפשר לציין לטובה גם את גיל סלם שהיה בולט בהרצליה.

 

אלדר שפשה (בית שאן)

קשרה של בית שאן, כבש שער ובישל שני שערים נוספים. אלדר נתן משחק גדול מול טירה. היה נייד וכמעט בכל מקום במגרש ראו אותו. 

 

התקפה:

עומר בוארון (רובי חיפה)

חלוצה של רובי חיפה היה מצויין מול צור שלום. כבש צמד שערים ובעיקר היה מעורב בכל משחק ההתקפה של קבוצתו. עומר שחקן עם שליטה טובה בכדור שחייב יחד עם שלומי בן עשור להמשיך לכבוש ולהשאיר את רובי בצמרת הגבוהה.

 

עומר בוארון צריך להשאיר את רובי בצמרת הגבוהה (מאור אלקסלסי)

 

לירון אלימך (בית שאן)-כוכב המחזור!

ללא ספק לירון אלימלך הוכיח שהוא שחקן ענק ולמרות הבעיות שיש בבית שאן ושידועות לכולם הוא שם בצד את הבעיות הכלכליות ועלה למגרש ונתן הכל. שחקן גדול יודע להפריד בין המגרש ובין מחוץ למגרש. ללא ספק שחקן המחזור ושכולם ילמדו ממנו!

 

לירון אלימלך! כוכב המחזור עם שלושער נהדר (אביב עובדיה)

 

מאמן המחזור: איתן טייב (בית שאן)

איזה מאמן ענק איתן טייב! לקח קבוצה שכולם אמרו שהיא הולכת להתפרק. כולם רצו לברוח והוא כמו מאמן גדול, לקח את הקבוצה, החזיר חמישה שחקני בית להרכב שנתנו את הנשמה שלהם על המגרש ובעיקר הביא ניצחון ענק על טירה. שאפו ענק למאמן ענק! 

 

צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. א (א 06-12-2016, 21:06)
    איתן טייב מאמן ענק שיאמן את בית שאן בליגה הלאומית שנה הבאה בע"ה
  2. בית שאן (שלמה מבית שאן 06-12-2016, 22:13)
    למאמן איתן טייב אין עליך, מספר 1 כמאמן בליגה א. תביא לנו ניצחון על מגדל העמק וככה נמשיך לטפס במעלה הטבלה.....
  3. חדרה בדם (הפועל חדרה 06-12-2016, 22:59)
    חדרה עולים ליגה בקלילות פותחים פער 6 נקודות מאיכסל