ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-11

נס ציונה פותחת פער בצמרת, בני יפו עוצרת את מרמורק וחיים סירוטקין סוגר חשבון ומכניע את מ.ס כפר קאסם. מי רושמים שבוע שני ברציפות בנבחרת המחזור? מי כוכב המחזור ומי מאמן המחזור? מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר'

  • על ידי: שי צימרמן
  • 06-12-2016
  • 19:10

נס ציונה לא במשחק מלהיב גוברת על בית"ר כפ"ס ומנצלת מעידה של הפועל מרמורק מול בני יפו, כדי לפתוח פער של שלוש נקודות ממרמורק ושבע נקודות מכפר קאסם, אשר נכנעת להכח עמידר ר"ג המתחדשת של חיים סירוטקין.

כפר שלם רושמת ניצחון שלישי ברציפות בעידן שרון ברנשטיין. אפשר רק לדמיין היכן היתה ממוקמת היום כפר שלם אם ברנשטיין היה על הקווים מתחילת העונה.
מכבי יבנה של אלי כהן חולפת על פניה של מ.ס דימונה אשר מאבדת גובה בשבועות האחרונים. הוד שרון, מכבי יפו ובקעת הירדן רושמות ניצחונות נאים.

 

קבלו את נבחרת המחזור ה-11:

שוער:

עמית שמש (נס ציונה): שמש הוא שובר השיוויון של נס ציונה העונה ומוביל אותה לצמרת הטבלה. נס ציונה ספגה עד כה מתחילת העונה רק שני שערים בזכות יכולת נהדרת של שוערה אשר נעזר גם ביכולת גבוהה של מרכז ההגנה של קבוצתו. גם השבוע שמש היה במקום ומנע מספר מצבי כיבוש ודאיים של כפ"ס, בדרך לניצחון ששם את קבוצתו במקום הראשון מרחק 3 נק' מהפועל מרמורק.

 

עמית שמש בצוותא עם מרכז ההגנה של נס ציונה, בפתיחת עונה חלומית. נס ציונה ספגה סך הכל שני שערים ב-11 מחזורים (צילום: מני בן ארי)

 

הגנה:

יהודה חוטה (כפר שלם): חוטה במשחק שקט עם המון ביטחון, יכולת גבוהה ומנהיגות הוביל את קבוצתו לניצחון חוץ על קריית-גת. 

 

בר נימני (הוד השרון): בלמה של הוד השרון נתן את משחקו הטוב ביותר מתחילת העונה. נימני חטף וניקה את כל הכדורים המסוכנים של התקפת מחנה יהודה, דחף קדימה את קבוצתו וניטרל לחלוטין את אלנתן סלמי חלוצה של מחנה יהודה.

 

רועי אליהו (בני יפו): המנהיג של בני יפו במרכז ההגנה, סגר היטב את הקו הקידמי של הפועל מרמורק תוך כדי משחק לחימה והקרבה שחולל את אחת ההפתעות של המחזור כאשר בני יפו, אומנם "במגרש" בצפרירים, מנעה ממרמורק ניצחון צפוי. 

 

רועי אליהו, המנהיג של בני יפו במרכז ההגנה (צילום: יוסי סוריק)

 

יונתן רודינוב (מכבי יבנה): מגנה השמאלי של מכבי יבנה, בהופעת בכורה, תרם למשחק ההגנה של קבוצתו ועמד בגבורה מול חלוציה של דימונה. רודינוב,  צעיר מקומי שקיבל הזדמנות ממאמנו אלי כהן והחזיר בגדול. יבנה זו עיר של כדורגל ואפשר וצריך לתת לחבר'ה הצעירים והמקומיים שם הזדמנות.

 

קישור:

נאור סבג (בקעת הירדן): סבג היה מצויין במרכז המגרש, סידר את המשחק, חילץ הרבה כדורים וכבש את השער הראשון בדרך לניצחון היקר של בקעת הירדן על הפועל אזור.

 

מוטי אוחיון (הכח עמידר ר"ג) כוכב המחזור: אוחיון היה מצויין מול מ.ס כפר קאסם עם צמד יפה שכבש. מדובר בשחקן טכני שיודע לייצר מצבים וגם לסיים אותם. מתפתח בהכח שחקן נפלא שיכול להתפתח לליגות גבוהות יותר. אוחיון רושם שבוע שני ברציפות בנבחרת המחזור והמחזור הוא אף כוכב המחזור!!!

 

מוטי אוחיון, שבוע שני ברציפות בנבחרת המחזור. השבוע אוחיון הוא כוכב המחזור עם צמד שכבש מול כפר קאסם (צילום: איתן ידגר)

 

משה סולימנוב (מכבי יפו): הנהיג את מכבי יפו בניצחון על שיכון המזרח. סולימנוב הוא בורג מרכזי בפאזל של קרגולה, כאשר סולימנוב במשחק טוב יפו זו כבר אופרה אחרת. השבוע סולימנוב גם התכבד בכיבוש כבש שער מרהיב לאחר שהקפיץ באומנות מ-16 מטרים כדור מעל שוערה של שיכון המזרח.

 

אורי אשל (הכח עמידר ר"ג): אשל הוא שחקן צעיר וטכני שלא מפחד לקחת אחריות, בא לקבל כדורים ומנווט את משחקה של הכח. אשל שקיבל לאחרונה את ההזדמנות ממאמנו, מתאים לשיטת המשחק והנעת הכדור של סירוקטין. זה שבוע שני ברציפות שאשל בנבחרת המחזור. שאפו.

 

שרון גורמזנו, החלוץ של מכבי יבנה בכושר הבקעה נפלא בחודש האחרון. (צילום: מני בן ארי)

 

התקפה:

שרון גורמזנו (מכבי יבנה): גורמזנו תרם רבות למשחק ההתקפה הקבוצתי של מכבי יבנה, לא הפסיק לעבוד לאורך כל תשעים הדקות ובסופו של דבר גם יצא נשכר עם כיבוש שער מול דימונה. גורמזנו עם כיבוש שבוע שני ברציפות, על פי החודש האחרון עושה הרושם כי גורמזנו נמצא בכושר הבקעות מצויין.

 

מאור לובין (כפר שלם): לובין נמצא בכושר נפלא וזה שבוע שני ברציפות שהחלוץ כובש צמד ומסייע לקבוצתו להיצמד מחדש לצמרת הגבוהה. לובין רושם הופעה שנייה ברציפות בנבחרת המחזור. ראוי לציין גם את ויקטור מרי חברו לקבוצה שנתן משחק מצויין עם בישול ענק למוטי אוחיון.

 

חיים סירוטקין, הטמיע בהכח את שיטת ה"טיקי-טקה" והנחיל הפסד לכפר קאסם שרק לאחרונה ויתרה על שירותיו (צילום: איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: חיים סירוטקין (הכח עמידר ר"ג)

סירוטקין פגש את כפר קאסם פחות מחודש מאז שעזר אותם והוכיח להם שוב כי הוא אחד המאמנים הטובים ביותר בליגה. תוך תקופת זמן קצרה, סירוטקין הנחיל בהכח את שיטת ה"טיקי-טקה" שהוא כל כך דוגל ומאמין בה, והפך את הכח מקבוצה אפורה לקבוצה שכייף לראות את משחקיה.

ראוי לציין גם את אלי כהן (מכבי יבנה) אשר חזר מדימונה עם ניצחון מרשים וקבוצתו נמצאת כבר נקודה מהמקום המוביל אל הפלייאוף העליון. כהן הוא מאמן צעיר אשר מאמין בלתת הזדמנות לשחקנים צעירים מקומיים, נקודה שלא באה מספיק לידי ביטוי ביבנה בתחילת העונה, כאשר יבנה היתה כמעט נטולה שחקני בית שנלחמים בשביל הסמל.

 

מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר' - חנות הספורט של כל שחקני הכדורגל!!!

נס ציונה פותחת פער בצמרת (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות