ליגה א' צפון: נבחרי הסיבוב הראשון

הסיבוב הראשון בליגה א' צפון הסתיים, כשבצמרת הקרב כולו פתוח בין הפועל חדרה, איכסל ורובי חיפה. בתחתית כרמיאל התפרקה, ונשאר עוד יורדת אחת שכנראה תהיה אחת מבין צעירי כפר קנא ובאקה אל גרביה. אתר גולר מביא לכם את נבחרת הסיבוב, שחקן הסיבוב, מאמן הסיבוב ועוד...

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-01-2017
  • 13:09

סיבוב ראשון מרתק היה לנו בליגה א' צפון, הפועל חדרה מובילה רק בנקודה על הפועל איכסל שהגיעה לשלב רציני ביותר בגביע והפסידה רק לאשדוד. סוגרת את הצמרת רובי חיפה עם הקהל הנהדר שלה. ובתחתית הבושה של כרמיאל שהתפרקה כנראה לא תישכח ואנחנו מקווים שבהתאחדות יפיקו לקחים. וכנראה שהמאבק על הירידה יהיה עד הסוף בין באקה אל גרביה וצעירי כפר כנא. אבל מי היה כוכב הסיבוב? מי מאמן הסיבוב? מי נבחר לנבחרת הטובה בצפון? ומי התגליות שכדאי לשים לב אליהם...? הכל בפנים...

 

ונעבור למצטיינים:

 

שוער: דאהר באשר (הפועל איכסל)

שוערה הצעיר והמצויין של הפועל איכסל, ספג 11 שערים בלבד והביא הרבה נקודות. בשנה שעברה היה בכרמיאל צפת, ולמרות שלא שיחק הרבה היימן חליילה האמין ונתן לו את המפתחות, באשר הוכיח את עצמו והיה לשוער מספר 1 בליגה. שוער אומנם לא גבוה, יוצא ולוקח כדורים ברחבת ה-16, יוצא לכל כדור עם שליטה מוחלטת ברחבה ומנהיג מאחורה.

 

באשר דאהר הביא לקבוצתו הרבה נקודות (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

בלם: טאראס שולקובסקי (הפועל איכסל)

הגיע מקרית אתא כמגן ואפילו שיחק כקשר אחורי, אבל עוד הברקה של היימן חליילה שהסיט אותו למרכז ההגנה. טאראס שידרג את עצמו ובגדול, והפך לאחד הבלמים הטובים בליגה ולמנהיג של הקבוצה. טאראס בנוי חזק מאוד עם משחק ראש פנטסטי, הוא בלם טכני ברמות גבוהות ביותר בגלל היותו שחקן קישור בעבר, ללא ספק שנה הבאה הוא ישחק באחת הליגות הבכירות.

 

טאראס שולקובסקי, שידרג את עצמו בגדול (מאור אלקסלסי)

 

בלם: יעקב אבבה (הפועל חדרה)

בלמה הצעיר של חדרה, אחד הבלמים הטובים בליגה, יש לציין את השקט שהוא משרה בהגנה יחד עם משחק הראש המדהים שלו. עושה הגנה מצויין ותומך בהתקפה ואפילו כבש מספר שערים שהביאו נקודות. אבבה טכני מאוד יחסית לבלם. וכולם מנבאים לו שהוא לא ישחק בליגות האלה בשנה הבאה. 

 

יעקב אבבה, ישחק בליגות הגבוהות בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

 

מגן שמאלי: אשרף רבאח (הפועל איכסל)

המגן השמאלי הכי טוב בליגה. עושה הגנה מצויין, תומך בהתקפה כשהוא מבשל 8 שערים שהביאו נקודות לקבוצתו. שחקן מהיר מאוד, אגרסיבי בהגנה וראו את זה מול אשדוד שמליגת העל לא הצליחו לפרוץ את ההגנה של אשרף. 

 

מגן ימני: אבי קרמר (הפועל חדרה)

המגן הכי טוב בליגה. עושה הגנה ותומך בהתקפה, מהיר מאוד, יש לו הרמות כדור מצויינות שעוזרות לחבריו לכבוש שערים רבים. בעל משחק ראש טוב מאוד שעוזר במצבים הנייחים. וכושר משחק פנטסטי. 

 

אבי קרמר, המגן הטוב בליגה (אלעד שומינוב)

 

קישור:

ענאן נסראלדין (מכבי דליה)

קשרה של מכבי דליה, טכני ברמות על, כבש שבעה שערים חשובים ולמעשה מחזיק את דליה בתמונת ההישארות בליגה. ענאן שחקן טכני עם משחק ראש טוב באמצע, בעל הנעת כדור פנטסטית, כשבפן הנגנתי הוא חוזר ועוזר לחבריו בהגנה. יש לו בעיטות עונשין מעולות וכבש הרבה שערים חשובים לקבוצתו.

 

ענאן נסראלדין, בעל הנעת כדור פנטסטי (מאור אלקסלסי)

 

וואיל חרבאוי (הפועל איכסל)

ה"גאטוסו", של ליגה א' צפון, ולא הרבה יודעים שהפירוש של שם המשפחה ,''חרבאוי" בערבית הוא "הלוחם". וללא ספק וואיל הוא לוחם ממדרגה ראשונה, למרות שהינו נמוך קומה יש לו משחק ראש מצויין, חוטף את כל הכדורים מהיריב במשחק ההגנה ומשחרר להתקפה, שחקן טכני מאוד יחסית לקשר אחורי, מגיע מהקו שני עם בעיטה טובה וחזקה. ללא ספק שולט במרכז השדה ויש לו כוח רב.

 

וואיל חרבאוי, הגאטוסו של הליגה (מאור אלקסלסי)

 

אסי גומא (הפועל חדרה)

האס החזק של חדרה, גולר אמיתי, מריח שערים! יש לו בעיטות טובות ממצבים נייחים,משחק ראש משובח בהתקפה, כבש 10 שערים בליגה שזאת מנה יפה מאוד בקבוצה שנאבקת על העליה. למרות הצעות רבות מהלאומית הוא העדיף להישאר בחדרה ולעלות אותה ליגה. 

 

האס של חדרה, אסי גומה (מאור אלקסלסי)

 

התקפה:

אבי מלכה (הפועל איכסל)-כוכב הסיבוב!!

ללא ספק החלוץ מספר אחד בליגה א' העונה, ולמעשה בשנים האחרונות ללא מתחרה. אחרי עונה לא הכי טובה שלו במכבי שעריים, היימן חליילה החזיר אותו לכושר משחק נדיר וגם החזיר לו את שמחת החיים לכדורגל, חלוץ ווינר אמיתי, מספרים שהוא יוצר חדר הלבשה בריא וחיובי בקבוצה, חלוץ רחבה אמיתי אולי מהטובים בארץ מכל הליגות בישראל והמספרים מדברים בעד עצמם.

 

שחקן הסיבוב ללא ספק, אבי מלכה! (מאור אלקסלסי)

 

לירון אלימלך (בית שאן)

השחקן הכי טוב של בית שאן העונה, החזיק אותם בתקופות הכי קשות של המועדון ולמעשה מנע בכך קריסה כללית של הקבוצה, חלוץ מהיר מאוד, טכני, גולר אמיתי, חלוץ שמשחק על הכנף ויש לו את כל הנתונים להתפתח לאחד השחקנים הכי טובים בליגה העונה.

 

לירון אלימלך, החזיק את בית שאן ברגעים הקשים (אביב עובדיה)

 

שלומי בן עשור ׁ(רובי חיפה)

חלוצה של רובי חיפה, חלוץ זריז מהיר וחמקמק, טכני מאוד, מריח שערים עובד קשה ונותן בכל משחק את הלב והנשמה ורואים את זה בכל פס ובכל משחק שלו. הביא הרבה נקודות גם בתקופה לא טובה של קבוצתו וידע להוביל את קבוצתו לניצחונות יפים.

 

שלומי בן עשור, הוביל את קבוצתו לנצחונות יפים (מאור אלקסלסי)

 

תגלית:

גורשומוב ראול (קרית אתא) - קשר אחורי

קשר "גרזן" באמצע המגרש בקרית אתא, בנוי מצויין, מהיר, טכני ועובד קשה מאוד בקישור. משחק טוב מאוד. 

 

הגרזן - ראול גורשומוב (מאור אלקסלסי)

 

בסיבוב השני כדאי גם לשים לב לשחקנים הבאים:

 

גיל סלם(הפועל הרצליה)

בלמה של הפועל הרצליה, נכנס להרכב בהרצליה לאחר ה"מהפך" הגדול שהקבוצה עברה. בלם שגדל במחלקות הנוער הכי טובות בארץ מוכיח שהוא בלם מהטובים בליגה א'.

 

אליאס זאנה (הפועל חדרה)

מגנה של  חדרה, שחקן שנחשב לדור העתיד של חדרה. שחקן שעושה הגנה והתקפה בצורה יוצאת מהכלל. שווה לפחות ליגה לאומית.

 

לי אגמי (הפועל מגדל העמק)

בלמה הצעיר של מגדל העמק, הוכיח בסיבוב הראשון שהוא אחד הבלמים עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להגיע לליגות הבכירות. 

 

באסל טהאה (בית שאן)

השחקן הכי גבוה בליגה. משחק ראש טוב, מהיר ובנוי מצויין. צעיר מאוד שהדרך עוד לפניו. הגיע לבית שאן מהפועל עכו ובעונתו הראשונה בבוגרים, הוא כבש את ההרכב בסערה, הפך לבלם ראשון בקבוצת הצמרת של בית שאן. 

 

בן בנימין (הפועל איכסל)

בלם גבוה וחזק שבנוי טוב עם משחק ראש מצויין. בלם מהיר מאוד ויכול לשחק במספר תפקידדים.

 

מאמן הסיבוב: היימן חליילה (הפועל איכסל)

מאמנה של הפועל איכסל, הוא ללא ספק הסיבה שהקבוצה נמצאת במקום השני המכובד בליגה א'. מאמן צעיר עם כריזמה, אינטלגנט ולא פחות מאמן עם כבוד שעושה כבוד לכל אדם ומגיע לאחד כזה לאמן בליגת העל. היימן חלילה הוא לא סתם מאמן הוא אישיות! היה שחקן ענק בצפון, והיום נחשב למאמן הבא בצפון. אין לנו ספק שהיימן מקומו בליגת העל ולא בגלל המקוצוענות שלו אלא הרבה בזכות האינטלגנציה הגבוהה שיש לו, כי לקחת שחקן כמו טאראס ולשנות לו עמדה זאת גואונות. וטאראס זאת רק דוגמא! היה כיף לראות שמול אשדוד היימן הכין את שחקניו בצורה מעולה ורואים שהוא יכול להתמודד גם מול הרמות הגבוהות ביותר ולשם הוא יגיע, אין לנו ספק בכלל!

 

מאמן הסיבוב, היימן חלאיילה נחשב למאמן הבא בצפון (מאור אלקסלסי)

 

הרכב שני: 

שוער: מגדי חליללה (מגדל העמק)

 

הגנה: יוני אוחיון (רובי שפירא), נירן רוטשטיין (טבריה), חוסם אבו סאלח (איכסל)

 

יוני אוחיון, המנהיג של רובי שפירא (מאור אלקסלסי)

 

קישור: סמיל עבדלחי (טירה), נתן נודלמן (צור שלום), דיאב סעיד (רובי שפירא), אהוד מערבי (עירוני טבריה), ויטלי גנון (הפועל חדרה), ניסן רביבו (הפועל איכסל).

 

התקפה: אדהם שיבלי (הפועל כפר קנא)

 

מאמן שני: מומו ניסטל (הפועל חדרה)

 

שימו לב למאמנים צעירים:

אלי מזרחי (מכבי דליה)

מיכה כהן (צור שלום)

אילן סוויסה (עירוני טבריה)

 

קהל הסיבוב: רובי חיפה.

הפועל איכסל דוהרת בצמרת ומביאה קהל רב שלא מפסיק לעודד אותה. הפועל בית שאן מביאה אולי הכי הרבה קהל בליגה א' צפון אבל מעל כולם הקהל של רובי חיפה. יש להם קהל גדול ומאוחד שלא מפסיק להלל ולשיר לשחקנים שלו. כיף לבוא למגרשים של רובי חיפה רק כדי לראות את הקהל המדהים שלהם שר לפני המשחק, תוך כדי משחק וגם לאחר המשחק ולא משנה התוצאה. שאפו ענק!! קהלה של רובי חיפה בצפון מזכיר מאוד את מרמורק בקהל בדרום, שאפו ענק!!!

 

הקהל של 'רובי' הוא הקהל הטוב בליגה! (מאור אלקסלסי)

 

מצטיין הסיבוב יזכה לפרס מתנת 'ספורט ישיר'

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולר הפעם טעיתם .לגבי הקהל !! (בית שאני 14-01-2017, 13:19)
    רובי מביאים משחקי בית 400 צופים .לעומת 1200 של בית שאן .תפסיקו לשקר..!!!
  2. בית שאן קהל (אוהד 14-01-2017, 14:33)
    תפסיקו לנגן על קהל רב,הכל שקר היתי בהרבה משחקים לא היו יותר מארבע מאות צופים,כנראה שבבית שאן לא יודעים לספור,הייתי מול חדרה,באו בתחילת המשחק אולי מאה צופים לקראת המחצית הגיעו עוד מאתיים וזה משחק צמרת,אז אנא רדו מהעץ
  3. לבית שאן קהל פח ולא מפותח (טבריה 14-01-2017, 14:41)
  4. קהל במשחק מול חדרה (תומר 14-01-2017, 14:43)
    מספר 2 אתה צודק מול חדרה בבית בית שאן הביאו בערך 500-600 צופים בלבד. אך יש לציין שזה היה מחזור באמצע השבוע יום שלישי בשעה 2 וחצי בצהריים ולכן הגיעו קצת קהל באופן יחסי
  5. אילן סויסה כישלון (יגאל סם 14-01-2017, 14:56)
    עם תקציב 1.3 רצים לעלייה ומהמקום הראשון כמו שעשו נשר שנה שעברה
  6. תתביישו לכם (טברייני 14-01-2017, 16:10)
  7. למספר 5 (טברייני 14-01-2017, 16:12)
    איזה תקציב 1.3 בדיוק התקציב עומד על 1.2 וחובות של 280 אלף מה שעושים בטבריה זה משהו מדהים תפסיקו לקשקש בכיין
  8. עקיבא (אורי 14-01-2017, 17:06)
    עשית טעות ללכת לבית שאן,מקום פח שלא יביא אותך לכלום,מאמן אנטיפת קונה ומוכר משחקים,אין כסף הכל בלוף,תוך שבועיים אתה תצטער שהלכת לבית שאן,תשאל את שפשא הוא יגיד לך הכל,תסע כל יום שלוש שעות לאימון וחזרה,כל חודש מחליטים לתת לשני שחקנים חלק מהשכר,קבוצה שלא תגיע לפלייאוף העליון בדוק,כל משחקי הצמרת זה בחוץ,כאשר יש רק שבעה משחקי בית,לא הצלחת בשום מקום אז למה אתה עובר קבוצה,יש רק מקום אחד שמתאים לך
  9. לטברייני (יגאל סם 14-01-2017, 19:17)
    גם עם מליון שקל רצים לעלייה יש שם שחקנים יקרים איכותיים ששיחקו בליגות בכירות אגב גם בצור שלום יש תקציב מליון שקל בדליה תקציב נמוך יחסית לכן אין מה להשוות
  10. זוהר יצחק (מאור 14-01-2017, 19:20)
    זוהר הצחקתי אותי בתגובה שלך בנושא עקיבא,אתה כתבת ששלום כבר חתום בבית שאן,אז איפה היתה עד היום,למה חיכת ששלום יחתום ואחר כך תגיד הוא כבר חתום,זוהר אתה כישלון גדול אם היה אפשרות להביא את שלום ולא החתמת אותו עוד לפני שבועיים ,שנתיים שומעים חלוץ ולא מביאים,אך בלם כן הבאת למרות שלא צריכים,כי לרדת ליגה לא נרד,שיחררת מגן והבאת מגן זה בדיוק הכסף לחלוץ בכיר,איבדת כיוון,אם אתה לא מסוגל תפרוש. צחקתם על כל האוהדים כבר שנתיים .
  11. עקיבא (אוהד 14-01-2017, 19:58)
    עשית טעות שלא חתמת בטבריה,אתה מכיר את האנשים את מוסר התשלומים בטבריה,שיחקת שנים ואף פעם לא היתה בעיה כספית,אמרת שזה הבית שלך ופו אתה רוצה לסיים את הקרירה,ירקת לבאר ששתית ממנו
  12. לא הגיוני שבית שאן לא קהל הסיבוב (בית שאן 14-01-2017, 20:11)
    לא משנה! מנצחים ביציעים!
  13. הקהל הטוב ביותר בכמה דרגות (אוהד 14-01-2017, 23:01)
    הקהל של בית שאן לא רואה את רובי שפירא עם כל הכבוד. איזה קבוצה בליגה הזו מסוגלים להביא 1700 אוהדים. ואם האודים של רובי יעברו חצי ממה שאוהדי בית שאן היו עוברים כניראה רובי היו משחקים עם יציעים ריקים
  14. בית שאן (שלמה מבית שאן 15-01-2017, 06:34)
    על מה כולם מדברים הקהל של בית שאן הכי טוב בליגה נקודה .....
  15. כל הטבריינים (אופיר 15-01-2017, 09:46)
    שמלכלכים על בית שאן מי אתם בכלל 200 אוהדים שעושים דאווין על ההנהלה שלהם וחושבים שאתם איזה ברצלונה איזה מוסר תשלומים אתם מדברים חודשיים בלי משכורות
  16. בית שאנים (חחחחחח 15-01-2017, 11:04)
    זה לא הכמות זו האיכות.. אחרי ה1-0 נאלמתם דום.. דבר שלא קורה אצלנו בחיים
  17. מקום ראשון בפער (קהל 15-01-2017, 11:16)
    להזכירכם רובי עם שתי עליות ליגה וממוקמת מעל בית שאן,בכל זאת בית שאן מביאה יותר מכפול מרובי שפירא ונותנת תצוגות עידוד מרהיבות ביותר, אם רובי היו עוברים את התלאות שבית שאן עוברת מבחינה תקציבית וניהולית לא היו ברובי 100 אוהדים ביציע. הכי אוייקטיבי שיש
  18. רובי קהל של הצלחות (אחד שיודע 15-01-2017, 11:59)
    הצחקתם אותי גולר אי אפשר להשוות בכלל מסורת וקהל של בית שאן לעומת קבוצה שעד היום הצליחה תנו לרובי להפסיד כמה משחקים ולגמור את העונה בלי פלייאוף ונראה כמה קהל יגיע אולי 50 כולל אנשי צוות ואבטחהחהחה
  19. לכל מי שמאחורי המקלדת ורושם את השם שלי. אין לכם אומץ להגיד את שם האמיתי שלכם (יגאל סם 15-01-2017, 16:40)