פניהם לאן?

גל אלקנתי עזב את הפועל בית שאן וכעת הוא בודק אופציות בליגה הלאומית, לאמרי זייד יש סעיף בחוזה בו הוא יכול להשתחרר לליגה הלאומית וגם הוא בוחן מספר הצעות ועידן דוד בדרך לעזוב את אסי גלבוע. בשיאם מדובר בשלושה שחקנים מהטופ בליגה א' צפון, אך עדיין לא ברור היכן ישחקו במחצית השנייה של עונת 2016/2017

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 10-01-2017
  • 15:26

עם בואו של חודש ינואר מתחילה עונת המלפפונים, שמות של שחקנים עולים ויורדים, קבוצות מחתימות, משחררות ובונות את עצמן מחדש לקראת החצי השני של העונה. שלושה שמות מעוניינים נמצאים כעת בחוסר וודאות. החלוץ בן ה-26, גל אלקנתי הגיע בקול תרועה רמה להפועל בית שאן, לאחר שכחצי מקבוצות ליגה א' צפון חשקו בשירותיו, שכן מדובר באחד החלוצים הטובים בליגה בשנים האחרונות. ב-11 משחקי ליגה כבש שני שערים, אך לא ניתן להתעלם מהמצב הכספי שאפף את הקבוצה. בעונה שעברה העפיל אלקנתי לליגה הלאומית עם מכבי שעריים (חמישה שערים), עונה קודם לכן נעצר עם עירוני נשר בפלייאוף נגד נצרת עילית (18 שערים) ועונה קודם לכן כבש עשרה שערים במדי אסי גלבוע. השחקן בנה לעצמו שם בליגות הנמוכות, אך רצונו היה לשחק בליגה הלאומית, בה רשם עונה במדי אחי נצרת. כעת הוא בודק מספר הצעות בליגה השנייה.

 

גל אלקנתי, רוצה ליגה לאומית (אביב עובדיה) 

 

שחקן נוסף שרוצה לעשות את הקפיצה מליגה א' לליגה הלאומית, הוא הבלם אמרי זייד שרשם חצי עונה נפלאה במדי הפועל בית שאן ואסי גלבוע, זייד שיחק קרוב ל-60 משחקים במסגרת הליגה השנייה במדי הפועל עפולה ואחי נצרת, אך בעונה שעברה סבל מפציעה קשה ובחר לחזור לכושר בליגה השלישית. זייד מחזיק בסעיף שבו הוא יכול להשתחרר לקבוצה בליגה הלאומית וכרגע הוא בוחן מספר אופציות. במידה ויעזוב, הוא יותיר חלל גדול בהגנת אסי גלבוע, שכן מאז בואו ההגנה התייצבה והפכה לאחת הטובות בליגה.

 

עידן דוד, קבל עליות (עודד חסין)

 

העונה שעברה הייתה מושלמת עבור עידן דוד, הוא פתח אותה במדי הפועל כפר סבא בליגת העל, במדיה רשם 8 הופעות ועזר לעירוני נשר להעפיל לליגה הלאומית עם ארבעה שערים ברגעי ההכרעה. העונה הוא הצטרף לאסי גלבוע, אך מפתיחת העונה כבש רק שער אחד וכבר שלושה שבועות הוא לא מקבל דקות. הצדדים הגיעו להסכמה ועידן עזב את הקבוצה. בעונת 2014/2015 העפיל החלוץ עם כפ"ס לליגת העל, כאשר כבש עשרה שערים, עונה קודם לכן סייע לה לעלות לליגה הלאומית עם 15 שערים ועונה קודם לכן העפיל עם הפועל עפולה מליגה א' לליגה הלאומית. קבלן עליות פר אקסלנס, אשר מחזיק בלא מעט הצעות מהליגה הלאומית, א' צפון ודרום. החתמתם של אלקנתי ודוד בליגה א' יכולה ליצור שובר שוויון במאבקי הצמרת, הישארותו של זייד קריטית להמשך העונה של אסי גלבוע.

אמרי זייד. יש לו סעיף יציאה לליגה הלאומית (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל פ"ת רצתה/הביעה התענינות בזייד . (r5 10-01-2017, 15:39)
    כנראה יש פערים.
  2. אלקנתי.ודוד ירדו בכושר וביכולת .וזייד עוד טיפה יציב (אחד שמבין 10-01-2017, 15:40)
    לא מצדיקים את הסכומי כסף שמקבלים .פשוט לא מקובל בליגה א שזה ליגה חובבנית במיוחד .חוזים של ליגת העל !
  3. אלקנתי חיי בסרט .לא שווה יותר משחקן ספסל בליגה א (בית שאני 10-01-2017, 16:17)
  4. בוא לרובי שפירא (אריה 10-01-2017, 18:37)
    שם תהיה בהרכב הראשון
  5. בית שאן (שלמה מבית שאן 10-01-2017, 19:45)
    לא היה להם סבלנות ועזבו שני שחקנים טובים שיכלו לעזור לבית שאן להמשך הליגה ....
  6. זייד שחקן ובחור נשמה (בית שאני 11-01-2017, 09:58)
    שיהיה לך בהצלחה