ואיל חרבאוי: "טוב לי באיכסל"

הבורג המרכזי של קבוצת הצמרת הפועל איכסל, ואיל חרבאוי פותח את הלב ,החזרה לדרך הניצחונות ,המפגש מול אשדוד, האווירה באיכסל והכינוי - "גטוסו" , קשרה של הפועל איכסל בראיון בלעדי

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 11-01-2017
  • 08:53

ואיל, הצלחתם לחבר שני ניצחונות בסוף לאחר תקופה, איך ההרגשה? 

"זה טוב לקבוצה וטוב לגמור את הסיבוב הראשון בניצחון, הניצחון היה חשוב כדי להישאר במאבק הצמרת וזה בא אחרי תקופה של כמה תוצאות תיקו, למרות שלא הפסדנו היה מגיע לנו תוצאות יותר טובות, אני שמח שניצחנו כי מגיע לנו, נכון שהתקופה לפני החזירה אותנו טיפה אחורה אבל יש לנו מספיק מקצועיות כי לחזור לדרך המלך". 

 

שיחקתם מול אשדוד בגביע, משחק שהסתיים בהפסד רק לאחר 120 דקות. איך יוצאים מהמשחק?

"היה מגיע לנו לנצח, אבל למרות זאת עשינו להם צרות והם לא הצליחו לנצח אותנו בקלות, היינו אמורים לצאת בתוצאה יותר טובה אבל לא הורדנו את הראש אחרי המשחק וסיימנו אותו בתחושה נפלאה, היינו גברים על המגרש. עכשיו הפנים קדימה, רוצים להתמקד בליגה ולהמשיך במטרה שלנו". 

 

עכשיו אחרי שהגביע הסתיים מבחינתים, מתחיל הסיבוב השני, ואתה הולך לפגוש את האקסית בבית. איך התחושה? 

"תחושה נעימה שאני שומר אותה בלב, הפועל כפר כנא קבוצה שנתנה לי המון דברים חיובים בשנה ששיחקתי איתם, אני הולך לפגוש את החברים והאנשים שאהבתי, הולך להיות מרגש לראות את מה שהייתי רגיל לעשות, יהיה קצת אמוציות בהתחלה אבל אני בא מפוקס עם הפועל איכסל, מקווה שנעשה את שלנו ובהצלחה לשתי הקבוצות, שתיהן קרובות ללבי". 

 

ספר לי על הימים הנוכחים באיכסל ? 

"תשמע, אני עברתי המון קבוצות בחיי, בשיא הרצינות המקום פה באיכסל הכי מושלם שחוויתי כשחקן, האוהדים הנהדרים, ההנהלה, המאמן, השחקנים כולם מגובשים ביחד, אין חלוקות תפקידים בקבוצה, ההנהלה מעניקה לנו שקט ומתייחסת אלינו כחברים וכמשפחה אחת, אני אוהב להיות באיכסל זה עושה לי טוב בלב". 

על המאמן ושאר התנאים בקבוצה: "איימן חלאילה מאמן תותח שלא ראיתי אף פעם, ערכתי מספר אימונים בליגת העל ואיימן לא פחות טוב ואפילו יש לו זכות על מספר מאמנים, אימונים ברמת ליגת העל, הכל בזכותו ובזכות הגיבוש וחדר ההלבשה הנקי שהוא העניק לנו. ציוד, רמת אימונים, כסף בזמן, הכל מתחבר ביחד. אני בטוח שעשיתי את הצעד הנכון להיות ביאכסל". 

 

ואיל, האנשים ובעלי תפקידים אומרים שאתה ראוי לשחק בליגה לאומית "בשקט" ? 

"מחמם לי את הלב לשמוע את זה , למרות שהיו לי מספר הצעות מהליגה לאומית, זה לא היה רלוונטי באותה תקופה. אני סה"כ בן 26 ומאמין שבעתיד אצליח לשחק בליגה לאומית, יש לי יכולת שבאפשרותה להוביל אותי לשם ואני מאמין בעצמי, אבל אני שוב אומר לך מתמקד עם קבוצתי הפועל איכסל וטוב לי פה". 

 

הכינוי "גטוסו", מאיפה זה בא ? 

"ערכתי אימון בסכנין ואז הבלם לשעבר שלהם עלאא אבו סאלח הוציא את זה והאנשים שמעו והתחילו לקרוא לי בשם גטוסו, נשמע נפלא שהאנשים רואים שאני קרוב בשיטת המשחק של שחקן גדול כזה. הוא האליל שלי ואני אוהב אותו, משחק תמיד מהלב ומהנשמה ועושה את מיטבו בכל משחק, שמח מאוד שאני שומע את הכינוי הזה בכל משחק". 

צילום: וואסים מואסי

הוסף תגובה
תגובות