מרמורק מציגה: שריקי מחמם מנועים

הפועל מרמורק של ארז בנודיס, ממשיכה ברצף הניצחונות ורושמת המחזור ניצחון משכנע על שיכון המזרח. שריקי עם צמד וחג'ג' כבשו לזכות מרמורק, ארנון טמיר רק צימק מהנקודה הלבנה. מרמורק ממשיכה לנשוף בעורפה של נס ציונה וממתינה למעידה של קבוצתו של טסלפפה.

  • על ידי: שי צימרמן
  • 18-02-2017
  • 13:13

הפועל מרמורק אירחה אמש (יום שישי) את שיכון המזרח למשחק שלפרקים היה טעון יתר על המידה. מרמורק הגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים כשהיא דולקת אחר נס ציונה המוליכה בעוד שיכון המזרח נאבקת על חייה בתחתית.

כבר לאחר כחמש דקות, טעות בהגנת השיכון הותירה את עידן שריקי לבד מול עמרי בן דוד, שוערה של השיכון. אך שריקי בעט אל עבר גופו של בן דוד שיצא היטב ומנע שער מוקדם של מרמורק שהיה יכול לפתוח את המשחק, ולהקל על חייה של מרמורק כבר מדקות הפתיחה.

 

השיכון כמצופה מקבוצת תחתית שנלחמת על חייה, ניסתה לשבש את משחקה של מרמורק, לסגור היטב מאחור ולצאת למתפרצות בעיקר עם יוסי סלליך הפעלתן. במהלך המחצית הראשונה השיכון הגיעה לשתי הזדמנויות טובות, האחת מהם כאשר סלליך קיבל כדור עומק וכבר חלף על פניו של עידו לוי, שיצא לעברו מחוץ לרחבה, אך דור מליחי - במחצית ראשונה מצויינת - הרחיק מקו השער.

 

סלליך (מאחור), הטריד רבות את הגנת מרמורק. שחקן שמקומו בקבוצה בכירה יותר (צילום: יוסי סוריק)

 

לאחר כ-25 דקות במחצית הראשונה, בנודיס עשה שינוי תפקודי במערך, שינוי דומה למה שביצע והצליח שבוע שעבר מול מכבי יבנה. בנודיס הסיט את עידן חג'ג' אל האגף והוריד את יוסי אסייג מתחת לשריקי. גם הפעם השינוי הכניס תנופה רבה ומרמורק החלה לייצר מספר הזדמנויות להבקעה. כבר בחלוף חמש דקות, אזברגה שחרר בעיטה נהדרת אל החיבורים, בן דוד בזינוק נפלא הדף את הכדור, שריקי הסתער על הכדור ונגח פנימה, אך הקוון הניף דגל לנבדל. חולפות להן שתי דקות, שחף הלמן בלמה של מרמורק, החליק את הכדור אחורנית בראשו, הכדור הגיע לשריקי שמשני מטרים נגח בסמוך לקורה.

עד לשריקת הסיום של המחצית הראשונה, אזברגה רשם הזדמנות טובה נוספת, אך נגח לידיו של בן דוד.

 

יוסי אבושדיד ברגע המתיחה. הוחלף לקראת תום המחצית הראשונה (צילום: יוסי סוריק)

 

עם פתיחת המחצית השנייה, איבוד כדור במרכז המגרש של סתו בן אהרון - החליף את אבושדיד שנפצע - כדור עומק הוכנס אל סלליך המהיר, שחלף על פניו של ששחף ומול עידו לוי בעט לפינה הרחוקה, אך לוי ביציאה נהדרת עם קצות האצבעות הדף את הכדור לקרן. שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה, כדור קרן של חג'ג' מגיע אל אזברגה שנגח היטב, הכדור נהדף מהקו ומתוך הערבוביה, שריקי דחק מקרוב וכבש את שער הבכורה שלו במדי הפועל מרמורק.

 

לאחר חידוש המשחק, מרמורק חטפה את הכדור במרכז המגרש, אסמלש טאקלה קשרה של השיכון, עם עבירה חריפה על דור מליחי, ראה את הכרטיס האדום שנשלף לעברו על ידי השופט חן בן סימון. חולפות להן עוד כחמש דקות, חג'ג' מקבל כדור ומ-25 מטרים משחרר בעיטה נהדרת, הכדור נעצר רק עמוק בתוך הרשת. חג'ג' כבר רושם את שערו התשיעי העונה והוא סגן מלך השערים של הליגה אחרי אבושדיד חברו לקבוצה!!

 

עידן חג'ג', משחרר כדור נהדר שנעצר רק ברשת. חג'ג' סגן מלך השערים של הליגה כובש את שערו התשיעי העונה (צילום: יוסי סוריק)

 

מרמורק המשיכה לשלוט במשחק. כעשר דקות לאחר כיבוש השער הראשון במשחק, הנעת כדור יפה של מרמורק, אסייג הסיט את הכדור לשריקי שמ-16 מטרים הכניע בשנית את בן דוד והשלים צמד לזכותו.

 

עידן שריקי, כבש את שער הבכורה ובחלוף כעשר דקות השלים צמד (צילום: יוסי סוריק)

 

שני המאמנים ביצעו חילופים. בנודיס הוציא את חג'ג' ובן שושן שרק חזר מפציעה, ובמקומם הכניס את דוד רביבו ואור עלוא. מנגד, שוקי סדיס מאמנה של השיכון, ביצע אף הוא שני חילופים, כאשר הוציא את ארז שמואלי ובר פולק והכניס במקום את אלחרר ומשה שעשוע.

 

דודו בן שושן חזר לאחר פציעה וחזר להניע את משחקה של מרמורק ממרכז המגרש.

 

מרמורק המשיכה לתת את הטון במשחק כשהשיכון מנסה לעקוץ במתפרצות. לחץ של אזברגה באמצע הוביל להכנסת כדור טובה של רביבו שהשאיר את בן אהרון בעמדה נהדרת, אך בן דוד הדף את הכדור. מרמורק המשיכה ללחוץ ותוך פחות מדקה בן אהרון בעוד הזדמנות טובה בעט בסמוך לקורה.

מנגד, שיכון המזרח יצאה להתקפה מתפרצת שוב עם סלליך הפעלתן, האחרון חדר לרחבה אך הוכשל על ידי הלמן והשופט הורה על הנקודה הלבנה. ארנון טמיר לקח את הבעיטה וצימק את התוצאה. עד סיום המשחק מרמורק הגיעה לעוד מספר הזדמנויות טובות אך שריקי, אסייג ובן אהרון לא השכילו להגדיל את התוצאה. 

 

מרמורק ממשיכה ברצף הניצחונות ורושמת ניצחון רביעי ברציפות עם יחס שערים של 11-3, מאז הצטרפותו של עידן שריקי, הקבוצה עם מאזן כיבושים מרשים. במחזור הבא מרמורק תצא למשחק חוץ לא פשוט מול הוד השרון שתעשה ככל יכולתה לא לאבד נקודות כדי לא להסתבך במאבקי התחתית. שיכון המזרח מצידה תארח את הכח עמידר ר"ג שאף היא לא תרצה לאבד נקודות כדי לא להיגרר לתחתית הבוערת.

 

אייל גולן, נראה בתום המשחק מרוצה מאוד ממשחקה של קבוצתו (צילום: יוסי סוריק)

מרמורק מציגה: שריקי מחמם מנועים (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה מגעילה (כתום בנשמה 18-02-2017, 14:09)
    לא ייאמן איך בכל משחק מרמורק מקבלת פנדל, מבקיעה מנבדל או שהקבוצה היריבה מקבלת כרטיס אדום. לא יעזרו כל הקומבינות הסקציה יעלו ליגה
  2. מחמם מנועים ? (לא יעזור 18-02-2017, 14:34)
    רק נס ציונה יעלו לא יעזור למרמורק שום קומבינות
  3. מחמם מנועים ? (לא יעזור 18-02-2017, 14:34)
    רק נס ציונה יעלו לא יעזור למרמורק שום קומבינות
  4. מחמם מנועים ? (לא יעזור 18-02-2017, 14:34)
    רק נס ציונה יעלו לא יעזור למרמורק שום קומבינות
  5. הכול רקוב בשיכון ובנחלת יהודה (ירדן 18-02-2017, 14:56)
    שראש העיריה ישלח את ההנהלות המגעילות הביתה
  6. נס ציונה. (אדום עז 18-02-2017, 15:21)
    5 אוהדים לנס ציונה ורק יודעים לבכות. האם יש ביכולתכם לעודד את קבוצתכם? אני בספק,זאת כמובן שקולכם נבלע בגודל האיצטדיון שלכם ואף בחדרון קטן,אכן כוחכם רק במקלדת ומלינים כביכול על קניית משחקים של מרמורק. הקנאה בוערת בכם כיוון שמרמורק שכונה קטנה עם קבוצה גדולה ואילו אתם עיר גדולה עם קבוצה קטנה.
  7. שנגיע אליכם למשחק נראה עם זה יהיה 5 אוהדים (אל 6 18-02-2017, 16:26)
    יש לך טעות תבדוק תהיה סבלני ושנגיע לשחק אצלכם תבדוק עם יש לנו קהל או שלא תחכה בסבלנות
  8. ואומר שהקבוצה הטובה (אני נס ציוני 18-02-2017, 17:07)
    יותר מרמורק או נס ציונה תעלה בהצלחה לשנינו ושהטובה תעלה
  9. חן נוגן חייב לשחק מגן ימני (החתן של אבנר 18-02-2017, 17:16)
    בנודיס יושרה מקצועית מעבר לכל . זה פגיעה באוהדים בשם שלך שאתה מרכיב שחקן שביום טוב לא מפריע .
  10. אתם קטנים (תגובה ל 6 18-02-2017, 18:33)
    נס ציונה קבוצה יותר טובה ממרמורק ויש לה קהל רק הפסד אחד שלכם ויהיה מלחמת עולם המרמורק נס ציונה ללאומית ותחליף את שעריים
  11. ל6 שנגיע אליכם תיכנסו לכלובים שלכם ישכונה (דני 18-02-2017, 18:57)
  12. סטנד אפ בסכצייה נס ציונה (משקיף 18-02-2017, 18:57)
    שרים שירים של מרמורק במקום להמציא שירים משל עצמם בדיחת השנה
  13. מה זה מרמורק, מה זה מחמורק (דני 18-02-2017, 19:48)
  14. תשובה ל12 (כתום בנשמה 19-02-2017, 01:04)
    גונבים סטדאפ שחכתי לרגע יש לכם זכויות יוצרים משום מה רוב השירים שלכם שייכים להפועל ת"א אל תתבלבל רוב אוהדי הכדורגל לוקחים את המנגינות מקבוצות ליגת העל ומליגות בחול אל תתנשאו יותר מידי אתם עדיין שכונה
  15. רק מרמורק יעלו בסוף (נס ציוני קנאי 19-02-2017, 07:20)
    לא מפסיקים להסתכל עלינו , הלחץ עושה את שלו מגיעים למשחקים שלנו גם נגד דימונה גם נגד שיכון , לא יעזור לכם שום דבר ! בסופו של דבר הטובים ינצחו , הניצחון שלכם יהיה ככלום וכאפס לעומת מה שתקבלו אצלנו הסיבוב , תפסתם יום , סתם . עוד קבוצה פח , של אוהדים עוד יותר פח , תחזרו לחורים אתם לא שייכים ללאומית. היידה שריקי ! היידה חג'ג' !
  16. אחוז הצלחה מדהים (הוגה דעות 19-02-2017, 13:31)
    למרמורק.הבעיה שלנס ציונה אחוז מדהים עוד יותר...מצד אחד יש עוד 10 מחזורים מצד שני נשארו רק 10משחקים .מי יישבר ראשון ...
  17. ל-14 אפילו לא שיניתם מילים חחחח (מרמורקי 19-02-2017, 15:42)
    יציע כל כך דליל שאפילו לא מצלמים אותו מהבושות . אפילו שהכניסה חינם לכולם מגיעים 3 אוהדים וערס במגאפון שחושב שהוא בשוק הכרמל חחחחחחח