המשחק החלש בעשור? 0-0 בין בית"ר כפ״ס ומכבי יפו

מכבי יפו הגיעה לכפ"ס במטרה לעצור את ההידרדרות של הקבוצה ורצף ההפסדים. בפועל היא השיגה את המטרה אך שתי הקבוצות צריכות להשתפר לקראת ההמשך. קרגולה התייחס ואמר: ״רצינו לעצור את הסחף״. איציק שאקי: "מנקודה אנחנו שמחים. מהיכולת פחות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-02-2017
  • 17:16

125 אוהדים הגיעו לצפות המשחק בין כפ״ס למכבי יפו כש-75 מתוכם הם אוהדים מיואשים של יפו שהגיעו לראות את קבוצתם הגוססת...
אפשר להבין את הכמות המועטת של הצופים שהגיעו למשחק, אם לפני המשחק אורי קרגולה אומר: ״רוצים לעצור את הסחף של ההפסדים. וגם תיקו יספק". והוא צדק. קבוצתו הציגה משחק לא גדול בכפ"ס אבל חילצה את התיקו המיוחל. כפ"ס בבית הייתה צריכה לנצח את יפו אבל היא לא הגיעה למצב אחד ששווה איזכור.

 

קרגולה עם אלברט זנאפט ודני סוויסה לפני פתיחת המשחק (אוהד רון)

 

המשחק נפתח בצורה אגרסיבית ועושה רושם ששופט המשחק לא שולט במשחק כבר מהפתיחה. ב-20 דקות הראשונות שתי הקבוצות היו בגישושים ולא הגיעו למצבים מול השער. בדקה ה-25 משה סולימנוב מרים כדור חופשי ושחקני יפו לא מצליחים לדחוק את הכדור פנימה. דקה לסיום המחצית סולימנוב שהוא אולי היחידי שמנסה ליזום ביפו, מכניס כדור לאסף מדר שבועט אך טליאס הודף ומונע שער.

 

בדקה ה-50 צ׳יקו דננבאום מרים קרן הישר לראשו של יקיר שנוגח לקורה. יש לציין שהמשחק החלש כנראה והרדים את הקהל של יפו, והדבר היחיד שעניין אותם זה לקלל את הכתבים שמסקרים אותם. לפחות דאגנו שלא ירדמו מהמשחק החלש של קבוצתם. 

 

קהלה של יפו, היה עסוק בלקלל (אוהד רון)

 

בדקה ה-70 סולימנוב, נקודת האור היחידה ביפו מרים כדור חופשי ומתן בן יעקב נוגח מחמישה מטר כששוערה של כפ״ס טליאס נמצא במקום והודף.

המשחק מסתיים ב-0-0 עם תצוגה חלשה של שתי הקבוצות שלא מצליחות למצוא את הרשת.

 

אורי קרגולה, הסתכל על חצי הכוס המלאה (אוהד רון)

 

תגובתו של אורי קרגולה מאמנה של יפו בסיום המשחק: ״עצרנו את הסחף. לא רע לנו לקחת נקודה בכפ״ס״.

תגובתו של מאמן כפ״ס איציק שאקי: ״נקודה חשובה מאוד. שמח שמשחק שני אנחנו לא סופגים שער וממשיכים את ההתקדמות. הלחץ של התחתית קשה מאוד אבל חשוב היה לא להפסיד״.

 

אלברט זנאפט, איציק שאקי ודני סוויסה (אוהד רון)

 

דובר כפ״ס אלברט זנאפט: ״משחק שקול. הייתה חשובה לנו הנקודה לאור התוצאות שקרו בליגה. המאמן איציק מוביל את הקבוצה לדרך הנכונה כשהמגמה היא לצבור נקודות ולהגיע לחוף מבטיחים״.

 

אלעד שיק: ״אחרי משחק כזה באמת שאין לי תגובה״.

 

לסיכום: בית״ר כפ״ס ומכבי יפו יכולות להיות מרוצות מאי ההפסד אבל ממש לא מהיכולת. שתי הקבוצות אומנם הציגו שחקנים צעירים מאוד ועל המגרש אפשר לראות שמכבי יפו עוברת תהליך של הצערת הסגל והצערת הקבוצה. הבעיה שאתה משתף צעירים שהם קצת נאיביים ורואים את זה כי עם קצת יותר נסיון לשחקני יפו הם כובשים מחצאי המצבים שלהם. לגבי כפ"ס הם רוצים לסיים את העונה כמה שיותר מהר. הם פתחו את העונה עם סגל מסויים ורובו עזב או שוחרר. גם הם מצעירים את הקבוצה וזה יפה.

 

אלנתן סלמי הוא נקודת האור בכפ"ס (אוהד רון)

 

נקודות אור: 
כפ״ס - נתנאל סלמי חלוצה של כפ"ס. הוא בנוי כמו חלוץ רחבה מהטובים בליגה, לוקח כל כדור בראש ועובד על המגרש. רואים שהוא לא חד וזה סימנים מהתקופה שלו במחנה יהודה. אבל הוא עצמו חייב להיות יותר מעורב ולהיות יותר מסוכן. לנסות לבעוט מכל מצב לאיים כדי שנרגיש שהוא נמצא במגרש.

יפו - משה סולימנוב הוא היחיד שמנסה לייצר מצבים בקבוצה. מכניס כדורים חכמים ומייצר מצבים לחבריו. צ׳יקו דננבאום - עם דריבל כמו שלו חייב להיות יותר מעורב.

 

סולימנוב, ללא ספק נקודת האור במשחקה של יפו (אוהד רון)

 

ראוי לציון: כיף להתארח בכפ"ס. אנשי כפ"ס יודעים לכבד אנשים שמכבדים אותם. כן ירבו קבוצות והנהלות כמו הנהלת כפ"ס שכוללת את מקסים סוסן, דני סוויסה, ואלברט זנאפ הבלתי נגמר.

 

מקסים סוסן, דני סוויסה ואלברט זנאפט, מארחים מכל הלב (אוהד רון)

0-0 משעמם בין שתי הקבוצות (אוהד רון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק לשם ההגינות (אוהד כפר סבא 18-02-2017, 18:15)
    הייתי במשחק ,נכון היה חלש מצד שתי הקבוצות . יחד עם זאת יפו הייתה עדיפה והגיעה להרבה מצבים יחסית . יפו הביאו קהל לא קטן כ 250 ,קבוצות צמרת מביאות פחות .לרשום שהביאו 75 זה לא נכון ולא הוגן.
  2. מכבי יפו (משה 18-02-2017, 18:22)
    אוהד רון, כל אחד מ 75 אוהדי יפו שהיו אתמול במשחק מודע ליכולת החלשה של הקבוצה לאחרונה. אינך מחדש כלום. יחד עם זאת לא ראיתי שכינית קבוצות אחרות חלשות ככל שיהיו כ"קבוצה עלובה", "קבוצה גוססת". את הקהל של יפו כינית "קהל עלוב". כינויים מעין אלה מעידים עליך יותר מכל. נראה, לכאורה כמובן, שכתיבתך מונעת ממניעים זרים. יתכן והיא משרתת את מי שהכתרת כ"איש החזק"?. לסיום אוסיף רק כי לאור כתיבתך הקלוקלת זכית ביושר בכל שריקת בוז וכל קללה שהוטחה בך אתמול
  3. למערכת גולר (יפו 18-02-2017, 18:29)
    אוהד רון כותב שיפו עוברת תהליך של הצערת הקבוצה ויפו הגיעו לכמה הזדמנויות אז למה לכתוב קבוצה עלובה
  4. משעמם (מוטי כפר סבא 18-02-2017, 18:32)
    האמת היה משחק ממש משעמם , אבל הלוואי עלינו להביא למשחקי חוץ קהל כמו יפו, היו יותר מ150 , לא נכון לרשום 75.
  5. אוהד רון צודק בכל מילה אתם פח. כל הליגה שונאת אתכם (לקהל יפו 18-02-2017, 18:39)
  6. אתה שחצנים וחושבים שאתם המצאת את הכדורגל (ליפו 18-02-2017, 18:40)
  7. תגובה למספר 5 (דוד נס ציונה 18-02-2017, 18:47)
    היינו שבוע שעבר בשכונה ואוהדי יפו התנהגו למופת למרות ההפסד ,, הקבוצה שלהם בתקופה לא טובהאמנם, אבל לא מבין מדוע אתה רושם שכל הליגה שונאת אותם , כן ירבו קבוצות אוהדים , זה מבורך !!
  8. אוהד רון השקרן והטיפש (ייפואי גאה 19-02-2017, 09:42)
    מאז שלא שיחררנו את דורון לקבוצתך המגעילה אתה לא מפסיק ללכלך ולשקר אך העונש שלך יבוא אתם לא תעלו ליגה והתמני התמע לא ישחרר לכם כסף שנה הבאה ואז נראה אותך מתפלצף ככה יחתיכת מסריח !!!
  9. כותרת (זוזוט 19-02-2017, 09:45)
    אולי זה גמר לא גביע העולם ברמה, אבל עדיין נראה שהכותרת נכתבה על ידי אדם כנראה ממורמר על מישהו או על משהו פשוט לא הוגן !!
  10. התנהגות חריגה (מוני 19-02-2017, 13:49)
    למה אוהד רון נימצא בתחומי המגרש ? יושב בספסל העזרה ראשונה . מסתובב על הדשא . מוזר לא ?