בינוניות: רק 1:1 בין הכח ר"ג למכבי יבנה

הסגולים של חיים סירוטקין רצו להתקרב לצמרת, הצהובים של אלי כהן קיוו לעצור את רצף ההפסדים. בר מזרחי העלה את האורחת ליתרון, מרעי איזן בשער נהדר. בסוף זה נגמר בשוויון די מוצדק, שמשרת בעיקר את מכבי יבנה. הכח? צריכה קודם כל להסתכל למטה

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 19-02-2017
  • 14:45

מכבי יבנה הגיעה למפגש מול הכח רמת גן כשהיא סוחבת אחריה שני הפסדים רצופים, דבר שלא קרה לה מאז המחזור השמיני העונה ואלי כהן הבין כי ישנה אפשרות שכדור השלג יכול לסחוב את קבוצתו אל מחוץ לפלייאוף העליון והמשימה שהציבו היבנאים לנגד עיניהם הייתה קודם כל לא להפסיד – וכך גם נראה המשחק שלהם.

 

הכח רמת גן לעומת זאת, ראתה במשחק הזה הזדמנות. הסגולים יודעים שהם כרגע נמצאים במצב שהעונה שלהם היא פרווה, לא ימין ולא שמאל, לא שחור ולא לבן. ניצחון על יבנה היא שולח את הכח בחזרה למאבקים על חמשת המקומות הראשונים בעוד הפסד היה מחסל רשמית את סיכוייהם של הכחולים להעפיל לפלייאוף העונה, חלומו הגדול של סירוטקין.

 

מוטי אוחיון. כמה הכישרון שלו חסר להכח (איתן ידגר)

 

זה לא היה קל לאף אחת מהקבוצות, במיוחד ליבנה ששוב שיחקה ללא עומרי כהן ושרון גורמזנו, אך זה לא הפריע לבר מזרחי להעלות את הצהובים כחולים ליתרון כבר לאחר 11 דקות לאחר טעות קשה של שוער הכח שיצא מעט מהשער בכדור קרן לזכות יבנה ומזרחי פשוט כבש מול שער חשוף את ה-0:1.

 

ברטקובסקי מנסה לעבור. התעייף לקראת הסיום (איתן ידגר)

 

שגיב סולומון, מגנה המצויין של הכח (איתן ידגר)

 

הכח התעוררה לאחר השער ויבנה, במקום להמשיך ולנסות להכריע את המשחק, הלכה אחורה ואפשרה לסגולים להגיע למספר מצבים מסוכנים, שאחד מהם גם חדר לרשת של גליל בן שאנן בדקה ה-34 כאשר ויקטור מרעי הנהדר קיבל כדור עומק טוב, עבר את שוער יבנה וגלגל לרשת. עד למחצית הכח עוד הייתה יכולה לעלות ליתרון, אך לחדר ההלבשה ירדו הקבוצות ב-1:1 כשאוהדי הכח (ה-100 שהגיעו) דורשים משחקניהם להילחם עם קריאות "הניצחון בידיים שלנו".

 

ויקטור מרעי חוגג. שער של חלוץ גדול - שלא הספיק (איתן ידגר)

 

למחצית השנייה שתי הקבוצות עלו מאוד עייפות והססניות, כאשר חיים סירוטקין השתולל על הקווים למראה האדישות של חניכיו, שאמנם שוב היו יותר דומיננטיים ואף הגיעו למצב נהדר לכבוש, כשגל פורת ניסה את מזלו בוולה מצד ימין, אך בן שאנן הדף בקצות האצבעות והכח פשוט נעלמה.

 

בן שאנן. הציל את יבנה מספר פעמים (איתן ידגר)

 

יבנה גם קיבלה את המצב שלה כשמיכה לאוטה השתלט על כדור חוזר והיה יכול לכבוש שער שהיה מביא ליבנאים שלוש נקודות יקרות שהיו יכולות להבטיח כמעט בוודאות את המקום בפלייאוף, אך החלוץ התמהמה והגנת הכח הרחיקה.

 

אוהדי הכח. רוצים פלייאוף (איתן ידגר)

 

בסופו של דבר כאמור המשחק הסתיים ב-1:1 די מוצדק אם לוקחים בחשבון את ההזדמנויות שאליהן הגיעו הקבוצות, אך מבחינת הנעת הכדור, התעוזה וגם היכולת האישית, להכח הגיעו שלוש נקודות במשחק הזה. ביבנה יצאו מרוצים לאחר שהמאמן הכניס עוד שני שחקני נוער כמחליפים ש"ישתפשפו" וגם כך היבנאים עמדו במשימה שהם הציבו בפניהם: לא להפסיד.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כולנו ראינו מחצית שנייה אחרת (רון שלום הכח הסגול 20-02-2017, 19:15)
    מעודד אותי ששחקני הכח שינו גישה ונראו טוב יותר ונחושים בחצי השני. כולל חדירה נפלאה של ירין מהטבי לתוך הרחבה סמוך לסיום המשחק וממצב קורץ מול שוער יבנה בן שאנן בעט החוצה. החטאה אומללה שיכלה לגמור את המשחק והקשר הצעיר היה קונה את עולמו עם שער ניצחון בסיומו של סלאלום נפלא. שכר לימוד