ניצחון יקר לקריית גת מול בקעת הירדן

שער של עדן מור שניצל טעות של הגנת הבקעה, סידר לחיים לוי ושחקניו 3 נקודות חשובות ומרחק 8 נקודות מהקו האדום לקראת השליש האחרון של הליגה. בקעת הירדן שיכולה הייתה להתקרב לכיוון הפלייאוף העליון תנסה לקחת נקודות במחזור הבא ממוליכת הטבלה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-02-2017
  • 13:26

מכבי קריית גת והפועל בקעת הירדן  נפגשו בשישי למשחק בין שתיים מהקבוצות שנמצאות בכושר הטוב בליגה מאז פתיחת הסיבוב השני. בקעת הירדן שהגיעה למשחק לאחר החמישייה שנתנה לבני יפו במשחק הקודם, פתחה את המשחק בצורה טובה יותר וכבר לאחר 5 דקות כדור תועה פגש במשקוף של קריית גת שניצלה מספיגה מוקדמת. לאחר כ-10 דקות עוד מצב של בקעת הירדן וסהר שבתאי בבעיטה היחידה שלו לשער, החמיץ עוד מצב קורץ כשבעט מעל השער. 

 

מאותו רגע נוצר משחק שווה כוחות כשקריית גת מתחילה להיכנס לעניינים. בדקה ה-22 הוצאת כדור חוץ הגיעה לאדי אדרי שהחליק את הכדור עם הראש כדור שחצה את כל ההגנה, עידן גמליאל שהיה עם גבו למשחק נלחץ על ידי עדן מור וניסה להחזיר לשוער, אך מור שנמצא בכושר נפלא זיהה את הבלבול של גמליאל והשוער אבירם זיאת, חטף את הכדור ומול שער חשוף כבש והעלה את המארחים ליתרון 0-1. 

 

אחרי השער המשחק נרגע ודווקא קריית גת שפחות שלטה עד אז במשחק הייתה הרבה יותר מסוכנת. עוד חילוץ של עדן מור לקראת סוף המחצית לאחר איבוד שטותי של נאור סבג הוביל למצב של אחד על אחד, כאשר בשניה האחרונה בלמה של הבקעה מציל בגליץ׳ שער בטוח. 

 

למחצית השניה שתי הקבוצות עלו כאשר מגמת השליטה של הבקעה נמשכה אך ההגנה של קריית גת בראשותם של אבי צבאג ויאיר אזולאי תסכלה את התקפת הבקעה פעם אחר פעם ולא נתנה להם להגיע להזדמנות אחת. ואילו קריית גת הצליחו להביך פעם אחר פעם את הגנת הבקעה עם מצבים מצויינים של אדי אדרי, מוחמד קנאותי, שלומי משה ונור ביסאן המחליף שהיו יכולים לגמור את המשחק הרבה יותר מוקדם. השיא היה פריצה מסחררת של תום שלח (הבן של...) שחילץ את הכדור ליד רחבת קריית גת ורץ לאורך 70 מטר עם הכדור עד לרחבה של הבקעה, כאשר הוא משאיר 4 שחקנים של הבקעה מאחוריו ורק בשניה האחרונה בלמה של הבקעה חילץ את הכדור ומנע אולי את שער העונה משלח הצעיר, שכמו קבוצותו בשבועות האחרונים נראה נהדר. 

 

בסיום ניצחון מוצדק וחשוב לקריית גת שלולא יום מדהים של אבירם זיאת וטיפה יותר ריכוז של חלוציה, התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה לטובתה. קריית גת ממשיכה בתנופה הגדולה ומוכיחה שיש לה את היכולת והאופי להישאר בליגה, ואילו הבקעה צריכה להתחיל לחשוב איך היא מגרדת נקודות נגד הקבוצה החמה בליגה נס ציונה.

אבי צבאג ויאיר אזולאי חוגגים(שוב). השניים משאירים את קרית גת בליגה צילום: דף הפייסבוק של אבי צבאג

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיים לוי קוסם (מורדכי 19-02-2017, 14:15)
    מה שחיים לוי עושה בקרית גת מגיע לו את כל הקרדיט! אוהבים אותך בקרית גת
  2. קבוצה אחת הייתה במגרש השנייה רק התקפות מתפרצות ובונקר (יותם 19-02-2017, 14:40)
    בקעת הירדן שיחקה כדורגל מרגל לרגל קרית גת עמדו תשע שחקנים בהגנה ושיחקו רק מתפרצות
  3. חחחחחחח (חחחחח 19-02-2017, 16:20)
    שוד לאור היום!!! להגיד נצחון צודק? באמת חחחחחחחח
  4. למגיב 2 מבקעת הירדן (קריית גתי 19-02-2017, 18:35)
    כנראה שצפית במשחק שהתקיים בירדן אומנם החזקתם קצת יותר בכדור אבל הגענו ל-5 גולים בטוחים שהחמצנו אז אל תבלבל במוח. חצי שני בעיקר זה היה נראה בוגרים נגד נערים א
  5. 2 צודק הבקעה שיחקו כדורגל אנחנו היסתגרנו ויצאנו למתפרצות (אילן 19-02-2017, 20:38)
    במצבנו אנחנו צריכים נקודות ולא חשוב הכדורגל. בקעת הירדן שיחקו כדורגל אבל לא הצליחו לפרוץ את ההגנה שלנו.
  6. יאיר אזולאי (משה 19-02-2017, 22:09)
    שנה הבאה הפועל אדומים אשדוד