די לשכונה!!!

טור דעה! בהפועל חדרה חייבים להבין שבשביל לעלות ליגה צריך לתת שקט תעשייתי במועדון ובמיוחד למאמן מומו ניסטל. האם עסקנים בוחשים בקבוצה? והאם התקציב הענק שהעמידו בחדרה יוביל אותם ללאומית? הכל תלוי בשקט שיתנו למאמן...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 20-02-2017
  • 16:28

בשבוע האחרון אני שומע ומבין שמתחיל משבר מסויים בקבוצת הכדורגל הפועל חדרה, אין ספק שעם פתיחת הסיבוב השני הקבוצה לא משחקת את הכדורגל שאליו הורגלנו בסיבוב הראשון וגם קצב צבירת הנקודות אינו משביע רצון בלשון המעטה, אבל יחד עם זאת הקבוצה ממוקמת במקום השני וחלום העלייה בהישג יד.

 

בשביל שזה יקרה ובסוף העונה בחדרה יחגגו את העלייה לליגה הלאומית צריכים לקרות כמה דברים חשובים מאוד שאותם ארצה לפרט: 
1. עם כל הביקורת שמופנת לעברו של המאמן מומו ניסטל בתקופה האחרונה, אני חושב שלקבוצה כמו חדרה הלחץ התקשורתי הזה לא מוסיף, יש תקופות גם פחות טובות וכמו שידעו לחגוג עם המאמן בתקופות יפות אז זה הזמן לחבק אותו ולתת לו את המושכות קדימה בכדי להשיג את המטרה שהוצבה בתחילת העונה. 

 

גם הקהל של חדרה צריך להבין שמומו מאמן הכי טוב להפועל חדרה העונה. 


2. יותר מידי אנשים בוחשים בקבוצה הזאת מבחוץ, לא יכול להיות שעסקנים שלא קשורים לקבוצה, או בעלי אינטרס הקשורים לשחקן כזה או אחר בצורה ישירה או עקיפה, יחפשו כותרות בכדי שיחליפו מאמן או ישתפו שחקן כזה או אחר, ומפה אני צועק ליו״ר אורן גולן די לפוליטיקה הזולה , די לבעלי האינטרס, אם הפועל חדרה חשובה לך (ואני יודע כמה) אז תן שקט תעשייתי מסביב כמו שאתה יודע לתת, ואם החלטת שמומו הוא המאמן שיעלה אותך ליגה אז תתן לו רוח גבית בכל הכח, אתה חייב להבין אתם נמצאים במחזור ה-20 במקום השני בטבלה במידה ויהיה שינוי בעמדת המאמן , גם אם תביא את מוריניו לחדרה בתקופה כה קצרה גם הוא לא יצליח לעשות כלום ובטח ובטח לא לעלות ליגה, אז אורן ידידי תעשה שקט תרחיק את כל הרוע מסביב, אתה חייב להבין שמה שקורה בחוץ משפיע מבפנים על השחקנים, על האוהדים ועל כל מי שקשור להפועל חדרה.


3. לחדרה יש יתרון שלאף קבוצה אחרת אין, שחקני בית שזה גורם משמועתי מאוד, בעוד קבוצות אחרות שופכות סכומי עתק על שחקני רכש שבאים לגזור קופון (בחלק מהזמן) ולהמשיך לקבוצה הבאה לחדרה יש משהו שאין לאף אחד, אז כדאי להסתכל על חצי הכוס המלאה, מאמן זה לא רק הגדרה - זה תפקיד שאומר שהוא בעל הסמכות המקצועית הבלעדית בקבוצה בכל המשתמע מכך (ולא כמו שקורה בקבוצות אחרות), ואם הוא החליט ששחקן כזה או אחר לא ישחק תן לו גב, במחזור 30 תדע אם הצלחת או נכשלת. 

 

תזכרו זאת קבוצה עירונית ששייכת לעריה וכמו שאני יודע העונה שפכו סכומים שמעולם לא ראו בהפועל חדרה, אז אם אתם באמת רוצים לחגוג עלייה בסיום העונה אז מילת המפתח ללא ספק היא שקט תעשייתי בכל המערכת הזאת שנקראת הפועל חדרה.

 

***טור זה הינו טור דעה***

תנו למומו לעבוד (שאקר מואסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. החרטטן (זהבי רז 20-02-2017, 16:54)
    כנופיית זהבי ובן תורה תתרחקו מהפועל חדרה אפסים אין לכם מושג
  2. אורן גולן הוא הרוע הוא עושה כתבות על מומו בשביל להלחיץ אותו (שלומי 20-02-2017, 17:05)
    אורן ואיציק מרגישים שמומו זחוח אז הם דואגים לחמם את האוירה דרך זהבי.כמו נשים הם
  3. הנה עוד פעם מומו אור לכתב מה לרשום (חדרתי 20-02-2017, 17:54)
    למה מומו נותן לחברים שלו לשחק כי הוא שכונהה
  4. מומו לא יכול לעמוד במשימה (אליעזר 20-02-2017, 22:25)
    מומו לא מתאים להכין קבוצה ללאומית וגם לא להעלות אותה ליגה. הוא יכשל ברגע האמת בדיוק כמו לפני שנה. הקשר שלו לחבורת הנוכלים בעיר הוא הדוק מידי בכדי שיוכל לקבל החלטות ולעשות שינויים. רק מאמן שלא מהעיר יוכל להעלות את הקבוצה ליגה, אבל זה לא יקרה כי אז החבורה תאבד שליטה על הקבוצה. בינתיים ראש העיר משלם!!!! והאוהדים שוב יתאכזבו. מומו לא מתאים.
  5. הפועל חדרה (אחד שמכיר 20-02-2017, 23:06)
    כל הבעיות מתחילות באדם רע שקוראים לו דרור בונדר תזכרו את השם גועל נפש של בן אדם בהנהלת חדרה
  6. לדעתי אם שחקן כמו חודדה אין מצב לא עולים (יאללה חדרה 21-02-2017, 06:36)
  7. עולים ליגה (הטוב בחבורה 21-02-2017, 10:18)
    אחרי שקראתי את הפוסט של מומו על אחוזי ההצלחה אין מצב שלא עולים יאללה חדרה
  8. מומו הכתיב לכתב את הכתבה (איציק 21-02-2017, 23:47)
    מומו מחפש כיסוי תחת. מי קבע לו ? מי קובע לו? הוא תמיד עושה אנטי
  9. חדרה (דניאל 22-02-2017, 12:46)
    בחדרה יש אנשים שצריך לעקור אותם מהשורש, ההיתנהלות שם רקובה מהיסוד ויש שם בסיס של שחקני בית פשוט מצוין
  10. מי זה ניסטל ? (עכואי 22-02-2017, 18:30)
    חדרה מה זה המאמן הזה גם כששיחק היה כמו דוד שמש לא יודע מינוי של מי הניסטל הזה תקשיבו לא ניראה לי שתצליחו איתו הלוואי ואני אתעה כי אני אוהב את חדרה