שחקן המחזור ה-22 בליגה ב' דרום ב' בחסות 'לזרוביץ': אוהד יוסף

אוהד יוסף (32) שחקנה של עירוני קריית מלאכי נבחר לשחקן המחזור של ליגה ב' דרום ב' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצויין ארוחה זוגית! יוסף כבש את שער הניצחון בדקה ה-88 מול בית"ר מעלה אדומים. אוהד יוסף: "תודה רבה לאתר גולר ולמסעדת לזרוביץ על הבחירה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 20-02-2017
  • 19:46

אוהד יוסף (32) נשוי+ 2, שחקנה של קריית מלאכי אשר משחק בקבוצה מאז גיל הנוער, למעט שנתיים בהן שיחק בקטמון ובמודיעין והוא משמש כקפטן הקבוצה שנים רבות. יוסף מכנה את קריית מלאכי: "הבית שלי". 

 

אוהד נבחרת למצטיין המחזור ה-22 לאחר הניצחון החשוב מול מעלה אדומים. ברכות: "תודה רבה לאתר גולר ולמסעדת לזרוביץ על הבחירה".

 

על המשחק האחרון בו ניצחה קריית מלאכי את מעלה אדומים: "ככל שהעונה בשלבי סיום, המשחקים קשים יותר. הכל בזכות הפלייאוף העליון ותחתון בליגה. שיחקנו נגד מעלה אדומים זאת קבוצה צעירה וטובה אני די חושב שהמיקום שלה בטבלה די משקר, אך בפועל הם קבוצת תחתית והם נלחמו על הישרדות ולכן הם הקשו עלינו ברוב שלבי המשחק".

 

על הליגה: "ליגה ב' דרום ב' זאת ליגה קשה מאוד, ישנם הרבה שחקנים שמתאימים לליגה גבוהה יותר, וזו ליגה שקשה לעלות ממנה". 

 

על האופציה שמלאכי תעלה לליגה א': "הכל תלוי בנו. יש לנו תחרות עם קבוצה (נורדיה) חזקה מאוד. המאבק לא פשוט ומי שיעשה טעויות ישלם. אבל הכל תלוי בנו. יש לנו ראש עיר שתומך בקבוצה. יש לנו יושב ראש שלא נח על מנת שהכל יזרום. יש לנו קהל שמחובר לקבוצה אני מאמין בעזרת ה' במידה שהקבוצה תעלה ליגה הקבוצה תהיה ראויה למקומה הטבעי".

 

קהלה של קריית מלאכי (דף הפייסבוק הרשמי של קריית מלאכי)

 

על המשך הליגה: "השבוע אנחנו נחים (עקב התפרקותה של שגב שלום) המשחק הבא שלנו נגד נתיבות בבית. יש לנו  שבועיים עד אז ואני מאמין שהמאמן שלנו ויקטור גניש יכין אותנו כמו שהוא יודע. הליגה השנה קשה כמו בכל שנה, תמיד יש חמש או שש קבוצות חזקות שרוצות לעלות ליגה. וככה זה יהיה כל שנה ושנה".

מילה לסיום: "בריאות ובעזרת ה' שנשלים את עליית הליגה".

אוהד יוסף, השחקן המצטיין של המחזור ה-22 (ולדיסלב מוסייב)

הוסף תגובה
תגובות