ליגה א' צפון: נבחרת המחזור ה-20

מה היה לנו המחזור, מי הרשים ונכנס לנבחרת המחזור? מי מצטיין המחזור ומי מאמן המחזור? בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון, המעניק לכוכב המחזור ומאמן המחזור ארוחה זוגית!!!

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 21-02-2017
  • 12:52

מחזור 20 בליגה א' צפון סיפק לא פחות מ-24 שערים!!! אחד המחזורים הטובים שידעה הליגה ומעל כולם המהפך האדיר של הפועל איכסל נגד מכבי צור שלום, לאחר שהייתה בפיגור של שני שערים. גם הפועל בית שאן חזרה מפיגור של שני שערים, אך היא לא הצליחה להשלים ניצחון והתרחקה מהמוליכה בשתי נקודות נוספות. קבוצה נוספת שהתרחקה מאיכסל בשתי נקודות היא הפועל חדרה שסיימה בתיקו מאכזב נגד הפועל כפר כנא, למרות שהייתה ביתרון שחקן כ-70 דקות.

 

עירוני קריית אתא והפועל הרצליה ממשיכות להיאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון, הן ניצחו וכעת רחוקות 3 ו-1 נקודות בהתאמה מהכרטיס המיוחל. בתחתית, צעירי כפר כנא הצליחה לשמור על הפער מבאקה אל גרבייה בזכות תיקו במשחק החוץ. צור שלום הפסידה לאיכסל והסתבכה ואילו אסי גלבוע השיגה ניצחון בדלית אל כרמל והתרחקה מעט מקרבות התחתית.

 

שוקי ביראני, שוער המחזור של אתר גולר. (צילום: אביב עובדיה)

 

שוער:

שוקי ביראני (הפועל כפר כנא)- אחד השוערים היותר איכותיים בליגה א' צפון בשנים האחרונות, אמנם ספג שער במשחק נגד הפועל חדרה, אך צריך לזכור שקבוצתו שיחקה במשך מעל לשעה של כדורגל בחסרון מספרי. ביראני סיכל את ההזדמנויות של אסי גומא, משה בן לולו וחבריהם.

 

הגנה:

שלו ברוור (עירוני קריית אתא)- במחזור גדוש בשערים, קריית אתא הייתה היחידה שהצליחה לשמור על עשר נקי, כשניצחה את מ.ס. טירה. שלו ברוור שידע בשנים האחרונות שתי עליות ליגה עם עירוני טבריה ועירוני נשר, רשם יכולת נפלאה וסייע לקבוצתו להשיג 3 נקודות חשובות.

 

אשרף רבאח (הפועל איכסל)-המגן השמאלי של המוליכה, רושם עונה נפלאה וככל הנראה הטובה בקריירה שלו עד כה. הוא פעיל מאוד בחלק ההתקפי, כשגם בצד ההגנתי הוא מראה שיש לו לא מעט מה לתרום. רבאח היה פעיל מאוד בניצחון ובמהפך המדהים על מכבי צור שלום והרוויח את מקומו בנבחרת המחזור.

 

אביב מלכה (הפועל בית שאן)-הבלם המצויין השתלב בצורה יוצאת דופן בהפועל בית שאן, בהיעדרו של באסל טאהא, לקח מלכה מנהיגות בחלק האחורי ולמרות ספיגת שני השערים, הוא הציג יכולת גבוהה ותרם בכל חלקי המגרש. עם חזרתו של טאהא מההרחקה, לבית שאן יש צמד בלמים שמתמודד על התואר הטוב בליגה.

 

מלכה. למרות שקבוצתו ספגה פעמיים, רשם משחק נפלא (צילום: אביב עובדיה)

 

קישור:

דודי אלישע (הפועל כפר כנא)- הברומטר של הפועל כפר כנא במרכז השדה, קיבל את סרט הקפטן ומראה מנהיגות מהי. אלישע הציג משחק הקרבה ראוי לשבח במשחק נגד הפועל חדרה וכיוון את חבריו על כר הדשא. מדובר בנקודה חשובה מאוד לקבוצה במאבקי התחתית.

 

יאיר שפונגין (הפועל הרצליה)- הקשר הצעיר שחגג לאחרונה יום הולדת 21 היה אחד המצטיינים בניצחון הפועל הרצליה על מגדל העמק, שפונגין כבש את הראשון והיה פעיל מאוד בהתקפה ובהגנה והראה שיש לו המון כדורגל. אולי בעקבות המשחק, הוא יזכה ליותר מ-66 דקות משחק (השיא שלו העונה).

 

ענאן נסארלדין (הפועל איכסל) כוכב המחזור!!!- בדיוק בגלל המשחק נגד מכבי צור שלום, הובא נסארלדין ממכבי דלית אל כרמל, לאחר שכבש את הראשון ואת שער הניצחון בדקה ה-89. אפילו מאמנו, אימן חלאיילה לא יכול היה להתעלם מהשער שאמר "אין כאלה באירופה". משחק מצויין של הקשר ששומר את איכסל שבוע נוסף בפסגה.

 

נסארלדין. שחקן המחזור עם צמד נפלא ומהפך  (צילום: מאור אלקסלסי)

 

חן ידען (עירוני טבריה)- הרבה זמן חיכו בטבריה שהשחקן המוכשר הזה יפרוץ וביום שישי נגד בית שאן הוא היה בעל הבית במגרש, כבש שער גדול בדקה ה1 והיה מעורב בכל התקפה. ידען חולם על הליגות הגבוהות ואם הוא רוצה להיות שם הוא חייב להמשיך ולכבוש.

 

התקפה:

עידן דוד (אסי גלבוע)- החלוץ שלא נמצא באחת העונות הגדולות בקריירה שלו חוזר לעצמו ובגדול, שבוע שני שהוא כובש וקבוצתו מנצחת. נתון פחות מחמיא לאסי גלבוע שדוד כבש שלושה שערים והוא מלך שערי הקבוצה, מה שאומר שהקבוצה תלויה רבות בכושרו של החלוץ, שמככב שבוע שני ב-11 של "גולר".

 

לירון אלימלך (הפועל בית שאן)- מה כבר אפשר לומר על השחקן הזה? גולר אמיתי. לא היה ממש מורגש במהלך המשחק, אבל הספיקו לו שתי הזדמנויות בשביל להבקיע 2 שערים חשובים. עד כה כבש החלוץ 17 שערים ושבר את שיאו האישי שעמד על 16 שערים בעונת העלייה במדי עירוני טבריה. מה יהיה השיא החדש?

 

אלימלך. החלוץ המצויין תפס מקום של קבע בנבחרת המחזור (צילום: אביב עובדיה)

 

מיכאל קירטבה (הפועל הרצליה)- לא בפעם הראשונה שקירטבה נכנס לנבחרת המחזור של "גולר" וכנראה גם לא הפעם האחרונה, מדובר באחד החלוצים הבכירים בליגה, אשר כבש צמד במשחק הניצחון על הפועל מגדל העמק וסייע לקבוצתו לשמור על מרחק סביר מקרבות הפלייאוף העליון.

 

מאמן המחזור:

פהיד חסון (הפועל כפר כנא)- תוצאת תיקו זו בהחלט תוצאה מצויינת במשחק נגד קבוצת צמרת כמו הפועל חדרה, אך ההישג הופך לכביר יותר, כאשר קבוצה עושה זאת כשהיא בחסרון של שחקן מעל ל-60 דקות. הפועל כפר כנא עשתה זאת בזכות המאמן המצויין, חסון שהכניס הרבה מוטיבציה ולחימה בשחקנים בדרך לנקודה החשובה להמשך הדרך. ראוי לציין גם את אימן חלאיילה שהוביל את קבוצתו מפיגור של שני שערים לניצחון שהותיר את הקבוצה במקום הראשון.

 

חסון. המאמן המוכשר הצליח לשמור על הנקודה נגד חדרה. מאמן המחזור!!! (צילום: מאור אלקסלסי)

 

בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המחזור ומאמן המחזור ארוחה זוגית!!!

סיכום נבחרת המחזור ה-20 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ללירון יש כבר 17 שערים... (בית שאני 21-02-2017, 14:11)
    אז כנראה שהוא שבר
  2. לירון (אלימלך 17 גולים 21-02-2017, 14:41)
    אתר גולר היקר ,עליכם נאמר הנייר סופג הכל ,לירון עם 17 שערים !
  3. אחלה גולר (מגדלי 21-02-2017, 14:50)
    אתר הספורט הטוב ביותר ומקצועי ביותר
  4. לירון אלימלך (בית שאני 21-02-2017, 16:23)
    החלוץ הטוב בליגה לא אבי מלכה ולא אבנים מלכה כבש 5 שערים מפנדלים לירון לא כבש מפנדלים הלוואי ותשאר גם לעונה הבאה אתה ובאסל
  5. גולר האתר מספר אחד (בית שאן 21-02-2017, 23:07)
    אין מיתחרים אמיתיים מאמן השבוע בוסקילה חחחח וכתב העונה היחצן שלו מדאבל פס איזה שקוףףףף