"היום הראינו ניצוץ למה שאנחנו מסוגלים"

כך אמר חנן פדידה, מאמנה של בני יפו לאחר הניצחון הענק של קבוצתו על מ.ס. כפר קאסם. עוד מוסיף פדידה: "מספיק עם הדיבורים, מהיום צריך לדבר פחות ולעבוד יותר קשה", רמי מנצור, יו"ר הקבוצה מוסיף: "החברה נתנו היום 200% , אם נשחק כך כל משחק אני בטוח שניקח נקודות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-02-2017
  • 08:57

בני יפו ניצחה את מ.ס. כפר קאסם 3-0 במסגרת המחזור ה-20 של ליגה א' דרום, משלושער של מאור אסור. חנן פדידה, מאמן הקבוצה בתגובה לניצחון: "שמח על הניצחון. היה משחק לחימה, הקרבה והרבה רצון רב של כל השחקנים. מגיע כל הכבוד לכל הצוות שלי שכולל את אמיר סאקרפי ובשיר. כל הכבוד  לכולם במועדון שהיום רואים שרצה. היום כל אחד ואחד במועדון מהשחקן ועד היו"ר רצה את הניצחון הזה ומגיע לנם כל הכבוד על זה".

 

השבוע אתם מול מחנה יהודה, מה צפוי: "משחק קשה מאוד מצפה לנו. אבל לא עשינו כלום אם לא ננצח את מחנה יהודה. הניצחון הזה לא יהיה שווה כלום אם לא ננצח את מחנה. אני שמח שהסגל שלנו מתחיל להתגבש ולהבין את המצב שלנו בליגה. היום נראינו כמו שאני מצפה מהקבוצה שלי. שיחקנו נכון והפתענו את כפר קאסם שהם קבוצה מצויינת".

 

מה היה שונה היום? האם זה מה שצפוי למחנה? "יש לנו סגל שחקנים מצויין. והיום הראנו ניצוץ קטן ממה שאני מצפה. אנחנו רוצים לבוא שקטים ומרוכזים ובעיקר עם מוטיבציה גדולה ולנצח את מחנה יהודה. הבעיה הכי גדולה שלנו זה הדיבורים. עכשיו צריך לעבוד לדבר פחות".

 

רמי מנצור, יו"ר בני יפו לאחר הניצחון הגדול היום: "החברה נתנו 200% כל אחד היום. כל הכבוד להם. אם היינו משחקים ככה כל משחק היינו עם עוד כמה נקודות. הכי חשוב זה ההמשכיות".

 

מה צפוי נגד מחנה הודה השבוע? "באים לקחת את הנקודות. חייבים!  המשחק הוא אצלנו בבית, ואנחנו פשוט חייבים את הנקודות כדי להישאר בליגה. המצב שלנו עדיין לא טוב אבל היום הוכחנו שאנחנו מסוגלים".

 

לגבי הסיכוי להישארות מוסיף רמי: "תמיד קיים סיכוי. ועכשיו רואים את הסיכוי קצת מתקרב אלינו. יש לנו עדיין הרבה נקודות בקופה שאנחנו יכולים לקחת, ויש לנו משחקים עם התחתית שאותם אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ולנצח".

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. המשחק היה מכור (tr 21-02-2017, 10:11)
    לא סתם הוא זז מיום שישי לא ניצוץ ולא בטיח
  2. שי מאור הביתה (קאסם 21-02-2017, 10:20)
    תלך מפה אתה מאמן אפס הרסת אותנו להפסיד למחנה ולבני יפו עם השחקנים שיש לנו ?? תלך הביתה חלש
  3. עכשיו כולם רואים את הבלוף שי מאור (ליגה א 21-02-2017, 11:12)
  4. בני יפו (דני 21-02-2017, 14:06)
    המשחק מכור למה הוא זז מכור שישי
  5. עכשיו הבנתם מי זה שי מאור ? מערבב את האנשים למד מחיים (דודי 22-02-2017, 00:58)