נחמני: "חזרנו לתמונת הפלייאוף, אם נמשיך ביכולת הזאת, גם נגיע לשם"

קריית אתא שהייתה זקוקה לניצחון כמו אוויר לנשימה, השיגה אותו נגד מ.ס. טירה. כעת על אורן פלאש וחניכיו לנסות לייצר רצף של שני ניצחונות, אשר יוכיח שלא מדובר בעניין מקרי. השחקן המצטיין של הקבוצה עד כה, מתן נחמני שכבש ביום שישי את שערו ה-7 העונה, מתכונן למפגש נגד הפועל נגדל העמק: "מאמין שעם אורן פלאש נייצר רצף של יותר משני ניצחונות"

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 21-02-2017
  • 11:00

עירוני קריית אתא היא ללא ספק אחת הקבוצות הפחות יציבות בליגה, לצד ניצחונות מרשימים, היא מרבה לאבד נקודות ולכן היא רחוקה מהצמרת, אך קרובה למקום המוביל לפלייאוף העליון. ביום שישי השיגה הקבוצה של אורן פלאש ניצחון ביתי (0:2) על מ.ס. טירה והייתה הקבוצה היחידה בליגה א' צפון שלא ספגה בסופ"ש. את אחד השערים כבש החלוץ המחונן, מתן נחמני שמסר לאתר "גולר": "ניצחון חשוב מאוד, זה היה משחק קשה ובהחלט מאושרים".

 

קריית אתא רחוקה כעת רק שלוש נקודות מהמקום החמישי, המוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. הניצחון האחרון עשה את העבודה בעניין הזה. חלוץ קריית אתא: "חזרנו לתמונת הפלייאוף ואני מאמין שאם נמשיך ביכולת הזאת, גם נגיע לשם". כדי להגיע לפלייאוף העליון, צריכה קריית אתא לייצר רצף של תוצאות טובות, כאשר עד כה העונה הצליחה לנצח פעם אחת בלבד בשני משחקים רצופים, ביום שישי יש לה הזדמנות לעשות זאת בשנית. גם נחמני לא מוצא הסבר לחוסר היציבות: "זאת אחת הבעיות שמאפיינות אותנו העונה החוסר יציבות הזאת, אין לי הסבר למה זה קורה, אבל אני מאמין שעכשיו יחד עם המאמן אורן פלאש, נצליח לייצר רצף של יותר מ2 ניצחונות".

 

אחרי שני שליש עונה ניצב נחמני עם שבעה שערים בראש טבלת המבקיעים של עירוני קריית אתא, מדובר באחת העונות הטובות של החלוץ ואם קריית אתא תגיע לפלייאוף העליון, יהיו לו בכך מניות רבות. נחמני נשאר צנוע: "בהחלט עונה טובה, אבל לא הטובה ביותר, לפחות לא כרגע. אי אפשר לדעת מה יהיה עד תום העונה". ביום שישי תתארח עירוני קריית אתא במגדל העמק ותפגוש את הקבוצה העיקשת של שלום לוי, שספגה תבוסה בשבוע שעבר מהפועל הרצליה. קשה מאוד להוציא נקודות במגרשה הביתי, אך קריית אתא זקוקה לנקודות כדי להיצמד לצמרת. קריית אתא תהנה גם מהיעדרותו של כוכב מגדל העמק, צחי אליחן שהושעה בעקבות התנהגות בלתי הולמת במשחק נגד הפועל הרצליה. חלוצה המצטיין של קריית אתא מתכונן למשחק החשוב: "אין ספק שמגדל העמק זה אחד המגרשים הקשים בליגה, אבל אנחנו נבוא מוכנים ונעשה הכל בכדי לחזור עם 3 נק׳ הביתה".

נחמני. סקורר מחונן, יכבוש גם בשישי? (צילום: לילך וייס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אז למה נתתם את המשחק לצעירי כפר כנא 3-0 (מכבי דליה 21-02-2017, 18:30)
    רק בגלל זה לא תעלו לפליאוף
  2. י (י 21-02-2017, 19:42)
    ולמה איכסאל קונה משחקים?
  3. עד שהוא לא ילך (דורה 21-02-2017, 22:29)
    עד שהזבל הזה לא יעוף משם עם חלפון לא יקרה כלום רק התושב ישלם