ההזדמנות האחרונה

במוצ״ש הקרוב תארח הפועל הרצליה (מאכזבת העונה) את עירוני טבריה, כאשר שתי הקבוצות מתמודדות על כרטיס ישיר לפלייאוף העליון. כל אחת מהן צריכה את הניצחון בכדי להציל את העונה, המשותף לשתיהן שבשתי הערים יש ים, יהיה מעניין לראות מי מבין השתיים תלך לשם ראשונה?!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 23-02-2017
  • 10:34

במוצ״ש הקרוב תצא עירוני טבריה למשחק חוץ נגד הפועל הרצליה. משחק ישיר על מקום בפלייאוף העליון כאשר רק נקודה אחת בלבד מפרידה בין שתי הקבוצות, טבריה הממוקמת במקום החמישי עם 30 נקודות, והרצליה במקום ה-6 עם 29 נקודות. טבריה מגיעה לאחר תיקו מאכזב בשבוע שעבר נגד הפועל בית שאן, לאחר שכבר הובילה בדקה ה-9 ביתרון של שני שערים כניצחון היה מעלה אותה למקום ה-4 בטבלה. מנגד, הרצליה שבשבוע שעבר ניצחה את מגדל העמק בתוצאה 4-2.  בהרצליה מבינים שאחרי עונה כל כך כושלת, ההזדמנות האחרונה שלהם להציל משהו העונה, תהיה כרטיס כניסה לפלייאוף העליון.

 

מאמנה של הרצליה, עופר טלקר, עדיין לא מצא את הנוסחה לנצח כמה משחקים רצופים, למרות שלרשותו עומד סגל שחקנים מצויין ותקציב הכי גבוה בליגה, ללא ספק שהרצליה היא הקבוצה המאכזבת ביותר העונה. בטבריה אומנים לא רושמים הפסד כבר 9 משחקים רצופים, אבל גם הם לא מצליחים לחבר מספר ניצחונות רצופים בכדי להיצמד לחבורת הצמרת.

 

עופר טלקר, קבוצתו לא מצליחה לחבר מספר ניצחונות ברציפות. הרצליה היא אכזבת העונה (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מי שעבורו יהיה זה מפגש מעניין, זה החלוץ אושרי טוויל שבעונה שעברה שיחק בהרצליה והעונה משחק בטבריה.

הגעת לטבריה בתחילת העונה עם המון ציפיות והמאמן לא נתן לך לשחק איך הרגשת?

זה לא היה לי פשוט לא לשחק, היה לי מאוד קשה עם זה אבל האמנתי שאם אעבוד קשה אני גם אקבל את ההזמנות שלי וזה מה שהיה ואני שמח שהוכחתי את עצמי וקיבלתי את ההזדמנות.

 

בקבוצה כבר החליטו לשחרר אותך אך אז קיבלת הזדמנות והוכחת לכולם שהם טעו לא?

אני לא יודע מה היו הכוונות של הקבוצה כלפיי, אני שמעתי את הדיבורים מסביב ולא התייחסתי אליהם, המשכתי לעבוד קשה באימונים כדי שאוכל לקבל את ההזדמנות שלי ואני שמח שקיבלתי ונשארתי פה בסוף.

 

אושר טוויל, יפגוש את האקסית במוצ"ש (צילום: עודד חסין)

 

אחרי שנכנסת לעניינים, וכבשת 3 שערים שהביאו נקודות, פתאום נפצעת חוסר מזל לא?

אין ספק שזה חוסר מזל עבורי שנפצעתי דווקא בתקופה טובה שלי שבה נכנסתי להרכב והבאתי שערים חשובים עבור הקבוצה. אבל פציעות הם חלק מהחיים של כדורגלן וצריך לדעת להתמודד עם זה. עכשיו אני בריא והכל בסדר ומחכה לחזור להבקיע שערים ולעזור לקבוצה במטרות שלה.

 

במוצ״ש אתה מגיע להרצליה, הקבוצה שבה שיחקת בעונה שעברה, תרצה לכבוש דווקא מול האקסית?

אני בתור חלוץ רוצה לכבוש בכל משחק ולא חשוב מול מי אני משחק, וככה גם ארצה לעשות במשחק הקרוב. אני מאוד אוהב את המועדון הפועל הרצליה ואת ההנהלה ומאחל להם המון הצלחה בהמשך, אבל רק אחרי המשחק נגדנו.

ההזדמנות האחרונה (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיפתח מחודש (עמינדב חכמון 23-02-2017, 11:14)
    אושרי טוויל יחדש את ההבקעות וזה יתחיל מול הפועל הרצליה
  2. אושרי (אבנר בן נר 23-02-2017, 13:28)
    אושרי אחד החלוצים הטובים בליגה , מאמין שעוד עונה שתיים הוא כבר יצא לאירופה
  3. איזה מאמן יילך הביתה? (דני 23-02-2017, 14:28)
  4. קורעים אותם!!! (טברייני 23-02-2017, 16:26)