אף אחד לא מתכוון להיכנע, זה הדרבי של כפר כנא

ביום שישי ייפגשו הפועל כפר כנא וצעירי כפר כנא לדרבי על היוקרה בכפר וכן עם השלכות לתחתית. לפני עשור שיתפו פעולה דודי אלישע ואורן עידו בהפועל נצרת עילית, ביום שישי הם יילחמו ראש בראש. אלישע: "הפסד יכול לסבך אותנו בתחתית". עידו: "אנחנו רוצים לנצח ולהדביק את הפער"

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 24-02-2017
  • 10:18

לדרבי של כפר כנא מגיעות שתי היריבות לאחר תוצאות תיקו (1:1) מעודדות מבחינתן, צעירי כפר כנא כבשה שער מאוחר נגד באקה אל גרביה ושמרה על הפער, הפועל כפר כנא הצליחה לסחוט נקודה מהפועל חדרה, למרות שבלמה טל בויס ספג אדום בתחילת המשחק, והוא ייעדר מהדרבי. צעירי כפר כנא נמצאת כעת במקום המוביל למבחנים, הפועל רחוקה ממנה 5 נקודות. במפגש הראשון בין הקבוצות, הפועל ניצחה 0:1 משער של אדהם שיבלי, אך מאז צעירי כפר כנא ביצעה שינויים רבים בסגל וגם על הקוויים. ביום שישי ייפגשו שניים מהמאמנים הטובים בליגה א' צפון, צחי אילוז ופאיד חסון אשר רוצים להשאיר את קבוצותיהם בליגה.

 

מפגש מעניין נוסף יתקיים בין אורן עידו, שהצטרף  בינואר לצעירי כפר כנא ודודי אלישע, שנה שנייה בהפועל כפר כנא וקפטן הקבוצה. השניים שיתפו פעולה במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית/עמק יזרעאל והחלו יחדיו את קריירת הבוגרים שלהם. השניים התייחסו לאווירה בכפר לקראת המשחק החשוב. אלישע: "אם אגיד לך שהדרבי בשבילנו הוא עוד משחק על שלוש נקודות אז אשקר. אנחנו יודעים כמה הדרבי חשוב לקהל, להנהלה ולנו השחקנים". עידו: "אין טירוף לקראת הדרבי וזה הפתיע אותי מאוד, כששאלתי למה? אמרו שיש כבוד הדדי בין הקבוצות. בתוך הקבוצה שלנו יש טירוף, אנחנו בכושר טוב ורוצים להמשיך את זה גם בדרבי".

עידו (תכלת). צעירי כפר כנא רוצה לשמור על המומנטום החיובי (צילום: מאור אלקסלסי)

כל קבוצה יודעת שללא קשר למיקום, את הדרבי צריך לנצח. צעירי כפר כנא העפילה העונה וקראה תיגר על הפועל בתואר הקבוצה הבכירה של הכפר. מעבר ליוקרה במשחק, אחת מהשתיים עלולה להסתבך בתחתית מאוד לאחר המשחק, כמובן שמצבה של צעירי כפר כנא חמור יותר, אך ניצחון שלה והפער מהפועל יעמוד על שתי נקודות בלבד. עידו: "הפועל היא אחת היריבות שלנו לתחתית, אנחנו רוצים לנצח ולהדביק את הפער בלי שום קשר לדרבי או לא". אלישע: "אנחנו מודעים למומנטום הטוב של צעירי כפר כנא, קבוצה טובה שהתחזקה בצורה משמעותית. הפסד יכול לסבך אותנו למטה, אבל אנחנו נבוא לתת מאה אחוז ובעזרתם השם לצאת עם הנקודות".

אלישע (באדום). בהפועל כפר כנא יודעים את ההשלכות של הפסד במשחק (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות