ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-24

מה היה לנו המחזור, מי הרשים ונכנס לנבחרת המחזור? מי מצטיין המחזור ומי מאמן המחזור? בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון, המעניק לכוכב המחזור ומאמן המחזור ארוחה זוגית!!!

  • על ידי: שי צימרמן
  • 20-03-2017
  • 18:31

מחזור נוסף שבו שתי המועמדות לכרטיס ללאומית מאבדות נקודות ולא מנצלות את אובדן הנקודות של יריבתה להכריע את המאבק או לצמק את הפער ביניהן עד כדי נקודה אחת.

נס ציונה לא יכלה בביתה לקריית-גת והשתיים במשחק חלש, סיימו בתיקו ללא שערים. נס ציונה איבדה הזדמנות להכריע את המאבק ומנגד קריית-גת חזרה עם נקודה חשובה ויקרה במשחק חוץ קשה. הפועל מרמורק חזרה מפיגור מול בקעת הירדן אך שוב לא הצליחה לשכנע בביתה ולצאת עם ניצחון שיכל לצמק את הפער מנס ציונה לנקודה בלבד.

 

בקעת הירדן, לא נכנעה למרמורק ומנעה ממנה את האפשרות לצמק את הפער מנס ציונה (צילום: יוסי סוריק)

 

הפועל כפר שלם נצמדה אל כפר קאסם, יריבתה האפשרית במאבקי הפלייאוף, לאחר שניצחה והנחילה לכפר קאסם הפסד לאחר שלושה ניצחונות רצופים. גם מכבי יבנה עשתה המחזור צעד נוסף להבטיח את מקומה בפלייאוף, לאחר ניצחון משכנע על הוד השרון שצוללת עמוק עמוק בתחתית.

 

מכבי יפו ככל הנראה עוד לא אמרה נואש במאבק לתפוס מקום בפלייאוף, לאחר שניצחה בחוץ את הפועל אזור. מי שהבטיחה לעצמה המחזור עונה נוספת בליגה ולמעשה סיימה את העונה גם ליריבתה, מ.ס דימונה, היא הכח עמידר ר"ג של חיים סירוטקין שעשתה ניצחון מרשים. שתי הקבוצות כבר יכולות ללכת לקנות בגדי ים וכפכפים ולהתחיל את חופשת הקיץ. 

 

מכבי יפו של קרגולה מנצחת בדרבי את הפועל אזור (צילום: מני בן ארי)

 

בתחתית, מחנה יהודה לוקחת אויר ובורחת קצת מהמקום המוביל אל המבחנים, לאחר ניצחון על שיכון המזרח שכבר יכולה לעדכן את הוויז במגרשים של ליגה ב'. ומנגד, בני יפו ממשיכה במסע ההירואי לשרוד בליגה, לאחר שניצחה בחוץ את בית"ר כפ"ס שנמצאת במצב קשה ביותר בתחתית.

 

קבלו את נבחרת המחזור ה-24:

שוער:

גליל בן שאנן (מכבי יבנה): בן שאנן חזר לאחר ריצוי הרחקה של שבועיים והראה עד כמה הוא בורג משמעותי במכבי יבנה. עם ניסיונו הרב, הנהיג ונתן שקט להגנה. בהצלה אדירה, השאיר את קבוצתו במשחק, ושמר על רשת נקייה עד תום המשחק.

 

הגנה:

סולי צמח (בקעת הירדן): כמו מנהיג אמיתי, צמח סידר את ההגנה מאחור וגם כבש את שער היתרון של בקעת הירדן על הפועל מרמורק, בדרך לתיקו מרשים באיצטוני.  

 

אבי צאבג (קריית-גת) כוכב המחזור: צבאג עצר את התקפות מוליכת הטבלה, סקציה נס ציונה, הנהיג את הקו האחורי של קריית-גת, היה ראשון לכל כדור ועמד במילתו ערב המשחק - שקרית גת לא תפסיד. בד"כ אנחנו בוחרים ככוכב המחזור שחקן שכבש צמד/שלישייה, אבל צריך לדעת להעריך גם תצוגה הגנתית הירואית שמנעה ממוליכת הטבלה לכבוש, וזה הרבה בזכותו של כוכב המחזור שלנו - אבי צבאג.

 

אבי צבאג כוכב המחזור. תצוגה הירואית של צבאג וקריית-גת בהנהגתו (צילום: ולדי מויסייב)

 

רועי אליהו (בני יפו): בלמה המצוין של בני יפו, היה מהמצטיינים בניצחון אולי הכי משמעותי של קבוצתו העונה. שמר על חלוצי כפ"ס, כל כדור גובה היה  ראשון, הראה הרבה ניסיון ומנהיגות שסחפה את חבריו לניצחון הגדול.

 

מתי אפללו (מכבי יפו): אפללו במשחק מצוין סיכל את כל ניסיונות ההתקפה של אזור מהאגף, תמך בצורה נהדרת בהתקפות המעבר של קבוצתו. 

 

קישור:

ירדן אזולאי (בקעת הירדן): אזולאי, הקפטן של בקעת הירדן, ניטרל את דוד רביבו עושה המשחק של מרמורק והוציא את העוקץ ממשחקה במרכז המגרש. בנה את התקפות של קבוצתו מאחור והיה המנהיג של נועם שוהם במרכז המגרש.

 

יובל אשכנזי (כפר שלם): כל ההתקפות של כפר שלם עברו דרך אשכנזי ששיחק מתחת לחלוץ. הפליימקר של כפר שלם במרכז המגרש, הגיע למספר מצבי הבקעה וסיים בכיבוש שער שהכריע את המשחק.

 

יובל אשכנזי, הפליימקר של כפר שלם עם שער ניצחון מול כפר קאסם (צילום: מני בן ארי)

 

נדב כידר (קריית-גת): קשרה האחורי המצוין והמנוסה של קריית גת היה חלק בלתי נפרד מהתצוגה ההגנתית המצוינת של הקבוצה מול נס ציונה . כידר  שממשיך את כושרו הטוב בתקופה האחרונה, ידע לקטוע פעם אחר פעם את ניסיונותיה של נס ציונה להתקרב לשערה של קריית גת ושלט במרכז המגרש.

 

גל פורת (הכח עמידר ר"ג): פורת שנמצא בכושר נהדר. היה מעורב בהרבה מהלכים התקפיים במשחק, נייד מאוד, הזין את חבריו בכדורים ואיים על השער של דימונה. כבש את השער שקבע את תוצאת המשחק ולא הזניח את העבודה ההגנתית באגף.

 

התקפה:

עמית פרחי (מכבי יבנה): פרחי היה פעיל מאוד, התנהל בצורה חופשית באגף שמאל והזין בכדורים את חבריו. איים רבות על שערה של הוד השרון וכבש צמד מרהיב תוך שתי דקות!!

 

מאור אסור (בני יפו): אסור פשוט נמצא בתקופה נהדרת. כבש את השער הראשון במשחק, שזה שערו התשיעי העונה מאז שהצטרך לבני יפו לקראת אמצע העונה. 

 

חנן פדידה מאמן המחזור. ניצחון ענק על בית"ר כפ"ס שמשאיר את קבוצתו בחיים (צילום: מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: חנן פדידה (בני יפו)

מספר קבוצות עשו ניצחונות יפים המחזור, כמו הכח עמידר ר"ג של סירוטקין, שבניצחון משכנע הבטיחה את מקומה בליגה עונה נוספת. מכבי יפו של אורי קרגולה, עם ניצחון חוץ בדרבי האמוציונלי מול הפועל אזור. וכמובן נועם שוהם עם בקעת הירדן וחיים לוי עם קריית גת, שלא נוצחו מול מרמורק ונס ציונה. אך הניצחון המשמעותי ביותר המחזור היה של חנן פדידה ובני יפו על בית"ר כפ"ס. במשחק תחתית גורלי על שש נקודות, חניכיו של פדידה הגיעו לכפ"ס מוכנים וחדים וחזרו עם ניצחון יקר שהחזיר אותם אל החיים במאבק על ההישרדות בליגה.

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-24

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתר מסריח שאוהד את קריית גת תמיד (שימותו קריית גת 20-03-2017, 19:12)
    סליחה? למה כשאנחנו הוד השרון הוצאנו תיקו מול מרמורק לא היה שחקן אחד שלנו בנבחרת המחזור. וקריית גת האפסים האלה כל המשחק בועטים כדורים למעלה ושני שחקנים נכנסים לנבחרת???!!!!!!!!!! בושה.
  2. אתה קנאי חולני מי זאת הוד השרון (ל 1 21-03-2017, 18:22)
    אתה אפס קהל של אוהד וחצי יקוקסינל מה כואב לך תתעסק עם הקבוצה המסריחה שלך ותעזוב את קרית גת בשקט!!!!!!
  3. שתוק (יא קקה 22-03-2017, 15:22)
    ולקריית גת ממש יש אוהדים, אולי אוהד וכלב מאומץ
  4. חולה נפש (קריית גתי 25-03-2017, 20:13)
    הקנאה לקרית גת אוכלת לך תראש ילד לך הביתה ותישן על האף דרך אגב אמא שלך מאומצת חחחחחחח