שבוע הצחי

השם שחזר על עצמו בשבוע האחרון בליגה א' צפון הוא ללא ספק צחי, זה הוא שמם הפרטי של מאמן באקה אל גרבייה, חלוץ הפועל מגדל העמק ומאמן צעירי כפר כנא. בחרו את ה-צחי של השבוע

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 21-03-2017
  • 09:17

צחי טיאר ממשיך את מסע הקסם שלו עם באקה אל גרבייה, ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה שלו, משחק שלישי ברציפות שקבוצתו לא סופגת ועלייה מדהימה מעל הקו האדום. אם בסופו של דבר באקה אל גרבייה תישאר בליגה (היא נמצאת במומנטום הטוב ביותר מבין קבוצות התחתית), ההישג יהיה רשום על טיאר. לא סתם התבטא בשבוע שעבר השוער, אוהד דוד שאמר שאם הקבוצה הייתה פותחת כך את העונה היא הייתה נלחמת על העלייה.

 

נשאר בעמדת המאמן, מי שאימן העונה את באקה אל גרבייה ובעל שם פרטי זהה. צחי אילוז אמנם לא הוביל את קבוצתו לניצחון השבוע, אך חזר עם נקודה ושער נקי נגד הפועל בית שאן שנחשבת לקבוצת בית מצויינת וכזו שנלחמת על הכרטיס לפלייאוף העליון. בשבוע שבו צור שלום והפועל כפר כנא מפסידות, גם תיקו בחוץ לא יכולה להיות תוצאה רעה.

אילוז. נקודה חשובה למאבקי התחתית (צילום: מאור אלקסלסי)

 

נקנח בצחי השלישי, צחי אליחן חלוצה של הפועל מגדל העמק שסבל מתקופה פחות טובה ומאין ספור כותרות לא מחמיאות. בסיום ההפסד לבאקה אל גרבייה, קיים מאמן הקבוצה, קובי דנינו שיחה עם אחד משחקניו הבכירים, צלי אליחן. החלוץ השיב לו במשחק נגד הפועל כפר כנא עם שער ניצחון ושלוש נקודות שהביאו לקבוצה ניצחון ראשון לאחר ארבעה משחקים. בסופ"ש לפחות שני צחים חייכו. תודו לשם.

אליחן. השער שלו היה שווה שלוש נקודות למגדל העמק (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צחי טיאר מועמד ראוי לאמן בליגה א' והגיע זמנו ללאומית (מושיקו 21-03-2017, 11:00)
    בעל ידע רב והרבה סבלנות אבל לא להתלהב יש לבקה הגרלה קשה עד סוף העונה והעיניין לא גמור בכלל
  2. צחי אליחן המלך של הפועל מגדל העמק (מגדל העמק 21-03-2017, 11:29)
    תמשיך ככה רוצים ניצחון גם בשישי הקרוב מלחמה מגדל
  3. גם לי קוראים צחי חחח (צחי מנהריה 21-03-2017, 12:01)
  4. צחי אילוז הבלוף הכי גדול בליגה א (מכיר ויודע 21-03-2017, 13:51)
  5. צחי אילוז (יוחאי 21-03-2017, 16:15)
    המגיב 3 גברים לא מיתחבאים אחרי מיקלדת מהתחלת העונה אתה מלכלך על צחי אילוז גבר יושב ופותר בעיה אז אם הוא עשה לך משהו ואתה כועס שב איתו וסגור עיניין ותהיה גברררררררר