אוהד רון מארח את קובי חסן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 25

השבוע החלטתי לארח אולי את גדול שחקני הכדורגל בליגות הנמוכות בישראל. קובי עלה 6 פעמים ליגות!! עם מכבי נתניה פעמיים, הפועל ר"ג פעמיים, רמת השרון ורעננה. רוב הקבוצות עימן עלה היה מהליגה הלאומית לליגת העל. קובי שיחק מספר שנים בליגת העל, ואפילו בליגה א' במדי מרמורק...

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-03-2017
  • 17:43

קובי, מה אתה חושב ליגה א' דרום? 

"ליגה איכותית, שיחקתי גם בצפון וגם בדרום ובליגה א' דרום יש לדעתי יותר כדורגל, יותר איכות והתנאים של המגרשים והקבוצות יותר טוב בדרום. העונה יש שתי קבוצות טובות ואיכותיות שתילחמנה עד סוף העונה על העליה ללאומית. ועם בדק בית טוב מרמורק ונס ציונה יוכלו להשתלב בלאומית. חבל שמכבי שעריים לא עשו בדק בית רציני יותר, אחרת גם הם היו נראים הרבה יותר טוב".

 

ונעבור למשחקים:

מ.ס.דימונה-הפועל אזור, דימונה, 13:30

דימונה כמעט והבטיחה את ההישארות שלה בליגה. היא אומנם הובסה פעמיים במחזורים האחרונים ע"י מרמורק ולאחר מכן ע"י הכוח. היא אומנם קבוצה לא יציבה אבל קבוצה חזקה מאוד עם חלק התקפי קטלני. אזור מגיעים לאחר הפסד לקביליו יפו אבל באופן כללי במומנטום חיובי. אני חושב שדימונה בבית עדיפה על אזור. הימור שלי: דימונה תנצח די בקלות.

קובי: לדימונה יש מגרש ביתי טוב וחזק. אני מאמין באהוד כחילה ששיחקתי מולו בעבר והווינריות שלו תביא את שחקניו לניצחון ולחוף מבטחים כמה שיותר מהר. הימור שלי: דימונה תנצח.

 

האם יוסי חכים יצליח להוציא 3 נקודות בדימונה? (מני בן ארי)

 

עירוני קרית גת-בית"ר כפ"ס, קרית גת, 14:30

קרית גת חילצה תיקו הרואי בשבוע שעבר מול נס ציונה. צמד הבלמים יאיר אזולאי את אבי צבאג פשוט מהווים צמד בלמים אדיר במונחים של ליגה א'. כפ"ס היא אחת הקבוצות החלשות בליגה. ולמרות שכל משחק אומרים לי אנשי כפ"ס שהם עדיפים על היריבה ורק חוסר מזל מונע מהם לנצח, אז אני אומר שזה שאתה טוב ואתה לא מנצח זה המתכון הכי גרוע. אם אתה לא טוב - אתה יכול להפסיד אבל אם אתה טוב ואתה מפסיד... אז מה יקרה כשלא תהיו טובים? לדעתי הקבוצה חייבת זעזוע. חייבת לעשות שינוי רק אפילו בשביל לשנות קרמה... אולי השבוע לאחר שיקבלו בראש מקרית גת יתעוררו החברים מכפ"ס... הימור שלי: ניצחון קל לקריית גת.

קובי: מאז שחיים לוי הגיע אל קריית גת, הם עשו מתיחת פנים יפה בקבוצה. אני מכיר באופן אישי את חיים לוי, הוא אימן אותי בעכו, ואני יודע בדיוק איך הקבוצה שלו משחקת ונהנית על המגרש. הימור שלי: ניצחון לקריית גת.

 

מ.ס. בני יפו-הפועל כפר שלם, צעירי יפו, 14:30

מה לא נאמר על המאמן המצוין חנן פדידה שלקח מועדון די מרוסק שכולם היו בטוחים שיש יורדת בטוחה. אז פדידה אמר להם חכו תראו מה אני מסוגל... והחתים שחקנים שלא ברור איך הצליח להביא... אבל הקבוצה נמצאת במצב שהכל תלוי בה... מול כפר שלם אני לא רואה אותם מנצחים אבל תיקו גם טוב. למרות שכפר שלם כבר בפלייאוף רק מיקום חשוב להם, ובני יפו חייבת את הנקודות, ותמיד מי שרוצה יותר נלחם יותר ובסוף מנצח. בני יפו צריכים יותר בבית הם עדיפים ואם ילחמו יקחו את הנקודות. הימור שלי: ניצחון לבני יפו.

קובי: קרלוס צ'אקנה משחק בכפר שלם ועברנו כמה עליות יפות ביחד. אני מעריך את הבחור. כפר שלם עושים עונה יפה למרות שציפו מהם יותר בתחילת העונה, הם ידעו לאסוף את השברים ולדעת את מקומם. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

כפר שלם יוצאת למשחק לא פשוט מול בני יפו? (מני בן ארי)

 

נס ציונה-הפועל מחנה יהודה, נס ציונה, 15:00

נס ציונה נעצרה השבוע מול ההגנה של קריית גת. ומחנה יהודה ידועה בקו ההגנה החזק שלה. מחנה יכולה לעצור את נס ציונה אבל לא נראה לי שנס ציונה לא תנצח שני משחקים ברצף. מחנה יכולים להתנחם בכך ששבוע לאחר מכן יש להם את הוד השרון שזה משחק העונה. מול נס ציונה, הרבה סיכוי אין להם. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה.

קובי: נס ציונה עדיפים בבית שלהם. הקבוצה בהנהגתו של סהר לוי הוותיק והטוב שיוביל אותם ללאומית לדעתי. נס ציונה זה מקום שראוי ללאומית, התנאים, השקט ההנהלה, יש לי הרבה חברים שמספרים לי שהמקצוענות שם היא מעבר להכל. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה.

 

מ.ס. כפר קאסם-הפועל מרמורק, וינטר, 15:00

כפר קאסם לאחר תקופה די טובה שחזרו לשחק את הכדורגל היפה, הפסידו לכפר שלם משערים די הזויים שספגו. (אחד עצמי והשני לא רחוק מזה) הכפר יחסרו את הבלם תומר בן חיים ואוהד סולטן הקשר ושניהם זה כוח בתקופה הזאת בכפר. מנגד מרמורק נעצרו ע"י בקעת הירדן והם יבואו מוכנים למשחק מול הקבוצה שניצחה את נס ציונה רק לפני שבועיים. מרמורק עדיפים על המגרש אבל יצטרכו להגיע במיטבם כדי לנצח. הימור שלי: מרמורק ינצחו.

קובי: שיחקתי במרמורק, יש להם קהל מדהים שכל שחקן היה שמח לחוות קהל כזה עם אהבה כזאת. הם קבוצה איכותית עם מאמן איכותי בדמות ארז בנודיס. יש לי הרבה חברים במרמורק ולכן ליבי ליבי איתם. הימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

האם החבורה של שי מאור תצליח לעצור את מרמורק? (מני בן ארי)

 

מכבי יפו-מכבי יבנה, שכונת התקווה, 15:00

המשחק של המחזור! יפו מול יבנה - 6 נקודות הפרש. ניצחון של יבנה והם בפלייאוף באופן כמעט סופי, ואילו ניצחון של יפו ולדעתי ההפרש של ה-3 נקודות שיישאר לאחר המשחק ייסגר ויפו יהיו בפלייאוף. קרגולה מגיע למשחק מול מכבי יבנה. מאמנה של יפו ומי שנחשב לחלוץ הכי גדול שהיה ביבנה אולי בשני העשורים האחרונים, מי שהעלה את יבנה ליגה לפני מספר שנים, ירצה להוכיח לקבוצתו את יכולותיו. מנגד גורמזנו ירצה להוכיח שהוא חלוץ יותר גדול מקרגולה. יצליח? אם כן זה יהיה יפה. לדעתי קרגולה בבית עדיף על יבנה. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

קובי: משחק אש. אני אוהב את שני המועדונים האלה. מדובר בשני מועדונים שיש לי חיבור גדול ויש לי בכל קבוצה כמה חברים. שרון גורמזנו ביבנה, משה סולימנוב במכבי יפו ואורי קרגולה על הקווים מאמן צעיר שיצליח. בגלל האהבה שלי לשני המועדונים אני מהמר שהמשחק יסתיים בתיקו.

 

קרגולה מארח את הקבוצה בה הוא מוערך מאוד (מני בן ארי)

 

הפועל הוד השרון-מ.ס. שיכון המזרח, הוד השרון, 15:00

שכונת הוד השרון חוגגת! הקבוצה הכל כך מצליחה בסיבוב הראשון שהגיעה לשלב מאוחר מול קרית שמונה שחררה את המאמן המצליח שלה דודו חלף ומה עשתה? נתנה צ'אנס לעוזרו. מי זה עוזרו?  זה לא ישנה גם ככה אף אחד לא מכיר... ואיך הוא יכול לשנות במשהו? הרי אם הוא היה כזה תותח איפה הוא היה כעוזרו של חלף? בקיצור הוד השרון מתנהלת כמו שכונה. במקומם הייתי מביא מאמן למשחק הכל כך חשוב מול השיכון כי הם פשוט מזלזלים בקבוצה מראשון ואני מקווה שלמרות שהשיכון יותר חלשים מהוד השרון, הם אלה שינצחו אותם ויכריחו אותם להביא מאמן לקבוצה. במשחק כזה לא להביא מאמן - זה שווה ירידת ליגה. ונקווה שהשיכון יעשו צדק. כי זלזול כזה לא נראה הרבה זמן. הימור שלי: תיקו ללא שערים למרות הרצון לניצחון של השיכון.

קובי: שתי הקבוצות חייבות את הנקודות. הוד השרון קבוצה יותר איכותית ואני מאמין שהם ינצחו. שיכון בדרך לליגה ב' ואני מקווה בשבילם שיפיקו לקחים ויחזרו במהרה לליגה א', יש שם כמה שחקנים צעירים מוכשרים. הימור שלי: ניצחון להוד השרון.

 

הכח ר"ג-הפועל בקעת הירדן, וינטר, 17:00

סירוטקין הביס את דימונה 3-0 וכנראה נשאר בליגה. נועם שוהם במשחק הרואי של קבוצתו עצר את מרמורק והוכיח שהוא אחד המאמנים הגדולים בליגה א'. וזה יהיה נחמד - המשחק הקרוב של שני מאמנים מצוינים כמו סירוטיקין מול נועם שוהם. מי ינצח? העיקר שהכדורגל יהיה פתוח והרבה מצבים. הימור שלי: הכח ינצחו. 
קובי:
הכח קבוצה ביתית. שני מאמנים שאני מאוד מעריך ומאד אוהב. יצא לי לשחק עם נועם שוהם וגם לשחק תחתיו, הוא מאמן מצויין, והשני חיים סירוטקין הוא מאמן מצוין ששמו הולך לפניו. ואני מאמין שהבקעה תחת נועם שוהם ינצחו.

 

מילה לסיום: "רק בריאות לכולם. תשמרו על עצמכם. וחג שמח לכל הקוראים".

אוהד רון מארח את קובי חסן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 25 (אלעד שומינוב ואלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כותרת השנה: חסן הוא גדול שחקני הכדורגל בליגות בישראל (מאיר 23-03-2017, 18:48)
    לא סטלמך. לא גלזר. לא פינגנבוים. לא חודורוב. לא ויסוקר. לא טיש. לא מוצי ליאון. לא פרימו.לא רויזנבאום. לא רפי לוי. לא לבקוביץ. מי כן? קובי חסן!!!!!!
  2. מאיר נשמה תקרא שוב (צופה מהצד 23-03-2017, 19:01)
    גדול שחקני הכדורגל בליגות הנמוכות בישראל.
  3. השרון (הוד 23-03-2017, 19:02)
    למה אתה כותב מזלזלים למה שמעת מילה אחת רעה על שיכון . נתנו לעוזר של דודו את שרביט האימון והלוואי ויצליח בחור טוב מאמן טוב והשחקנים אוהבים אותו שיצליחו , ועל שיכון המזרח מועדון טוב אנשים טובים מקווה שילמדו מהלקחים , ולעולם לא מזלזלים בשיכון
  4. ל1 הוא כתב בליגות הנמוכות לא ראית?? למרות שליגה לאומית לדעתי היא לא נמוכה. (r5 23-03-2017, 19:03)
    היתי כותב אחד היותר טובים ששיחקו בליגה הלאומית למען הרקורד בליגה א' הוא כבר היה השלהי הקרירה.
  5. מאיר כנס (אבי 23-03-2017, 19:14)
    מגדולי השחקנים הליגות הנמוכות זה בהחלט נכון לא בליגת העל הגדול מכולם מוצע ליאון
  6. איזה ענתיקה אתה. אתה ממש זקן עם הרשימה הזאת (למאיר מ 1 23-03-2017, 20:36)
  7. רביבו ברקוביץ נימני אוחנה זה עכשיו לא מה שרשמת יא יפואי זקן (למאיר 23-03-2017, 20:37)
  8. זה בכי של יפואי זקן (למאיר 23-03-2017, 20:42)
  9. אוהד (אבי ש 23-03-2017, 22:27)
    אוהד רון אך אתה אומר על הגול השני של כפר שלם הזוי הייתה במגרש יובל אשכנזי נתן גול גדול הגול הראשון אתה צודק אבל השני מאיפה הבאת את זה
  10. אוהד (אבי ש 23-03-2017, 22:30)
    אוהד תמשיך לכתוב שכפר שלם מפסידים זה נותן לנו יותר מוטיבציה וכמו תמיד שאתה נותן נחוש כזה אנחנו מנצחים
  11. אוהד (אבי ש 23-03-2017, 22:31)
    אוהד תבוא מחר למשחק של כפר שלם רק אל תשכח להביא איתך כובע
  12. אוהד (אבי ש 23-03-2017, 22:33)
    תפרגן לא יקרה כלום כפר שלם מצוינת
  13. הוד השרוני (יא חארות 23-03-2017, 23:53)
    תגידו לי אתר גולר, מה יש לכם נגד הוד השרון???!!!!!! אתם רק רוצים שהם ירדו ליגה. אתם סתם אתר של אוהדים מסריחים של קריית גת האפסים האלה, רואים את זה שבוע אחר שבוע, החל משחקן המחזור שהוא תמיד מקריית גת, רואים את זה בנבחרת המחזור כאשר קריית גת לא מנצחת תמיד יהיו שם שני שחקנים שלהם לפחות וזה מסתיים בתחזית שאתם כותבים שקריית גת תנצח גם שלא מגיע לה בשיט.
  14. ככה צריך לדבר (מגיב 3 יא אח 24-03-2017, 00:03)
    תגובה למופת! עוד אחד שמסכים איתי לגבי השנאה של האתר הזה להוד השרון
  15. זקן..ענתיקה..חחחחח (מאיר 24-03-2017, 15:54)
    הלכתי אחורה לבדוק מי באמת היו הגדולים. אגב, נראה לי שהכותרת המקורית היתה שונה לגמרי. היה כתוב:גדול שחקני הליגות בישראל. לגבי הגיל: מאחל לכולם בריאות כשתגיעו לגילי.
  16. כתב פח (שי 25-03-2017, 13:39)
    חוסר הבנה בסיסי בכדורגל. הוד השרון התברכה בעוזר מאמן ברמה של מאמן מעולה!!!