בוזורגי: "היינו באופוריה מהגביע, צור שלום קבוצה מנוסה בקרבות תחתית"

פסח מתקרב ובצור שלום לא רוצים לשיר "11 (משחקים בלי ניצחון) מי יודע?". הניצחון האחרון שלהם היה בחודש דצמבר. הקבוצה ששנה אחר שנה ניצלת במחזורי הסיום מסובכת בתחתית וביום שישי יש לה משחק חשוב במיוחד שתתארח בכפר כנא ותפגוש את הקבוצה של צחי אילוז. אחת מנקודות האור של המועדון, אלון בוזורגי: "עשינו הרבה טעויות, היינו שאננים. אין מה להוסיף, פשוט לבוא ולתת את הנשמה בכל משחק שנותר לנו ולהוציא את המקסימום בכל משחק"

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 22-03-2017
  • 09:08

אז כנראה שאין חדש בעניין צור שלום, בדרך כלל בשנים האחרונות זה היה מיקומה לקראת סוף חודש מרץ, אך שנה אחר שנה היא הצליחה להינצל מירידה. במועדון מקווים שגם השנה הסיפור יחזור על עצמו, אך כדי שזה יקרה הם יהיו חייבים לעצור את רצף המשחקים ללא ניצחון. חלוץ הקבוצה, אלון בוזורגי: "צור שלום היא קבוצה שמנוסה בקרבות תחתית, אני מקווה שהניסיון יבוא לטובתנו במאני טיים עד עכשיו זה לא בא לידי ביטוי. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים ובעלי יכולת טובה, המיקום בטבלה לא משקף את הפוטנציאל של הקבוצה. אני מאמין שצור שלום תישאר ליגה ואעשה הכל כדי שזה יקרה". הניצחון האחרון שלה היה ב-16/12/16 כאשר ביצעה מהפך נגד הפועל מגדל העמק משערים של אלון בוזורגי ובן סירי. בוזורגי שכבש העונה תשעה שערי ליגה, התייחס לתקופה הקשה: "בקבוצה כולם דרוכים ומבינים את משמעות המשחק הקרוב. היינו באופוריה בגלל הגביע, והניצחון על הפועל פתח תקווה והמשחק בטרנר. המצב כרגע הוא אחרת, אנחנו מרגישים את האדמה בוערת וזה משפיע על היום-יום שלנו. אנחנו לא נהנים כמו שנהנו לפני חודשיים, סתם סיבכנו את עצמנו, זה בידיים שלנו והכל יכול להשתנות. חבל שהגענו למצב הזה, כי במקום להנות מהחודשים האחרונים עשינו את זה קשה".

 

שישה משחקים נותרו לסיום העונה, כרגע ארבע הקבוצות המסובכות ביותר הן: הפועל כפר כנא (20), באקה אל גרבייה (20), מכבי צור שלום (19) וצעירי כפר כנא (19). מצבן של הפועל כפר כנא ובאקה אל גרבייה קשה יותר מכיוון ששיחקו משחק יותר. הסדרה הקשה יותר קשה של משחקים עבור צור שלום היא שלושת המשחקים הקרובים: צעירי כפא כנא, רובי שפירא חיפה ומ.ס.טירה.

 

למכבי צור שלום אחת ההגנות החלשות בליגה (39 שערים), כאשר רק באקה אל גרבייה ומכבי דלית אל כרמל ספגו יותר ממנה, בעוד ההתקפה שלה טובה משמעותית מיתר קבוצות התחתית ובעיקר בגלל החלוץ שביום שישי חזר לכבוש. ייתכן ומסע הגביע הוא זה שפגע במועדון הצנוע, הקבוצה גברה בביתה על הפועל פתח תקווה מן הליגה הלאומית והפסידה 0:2 לאלופה ב"טרנר", מדובר בהפסד בהשוואה להשפלה שמכבי חיפה ספגה בתחילת השבוע. ביום שישי תתארח מכבי צור שלום בכפר כנא למשחק קריטי עבורו להמשך מאבקי התחתית, כאשר לתוצאת המשחק חשיבות רבה. החלוץ: "אני לא חושב על אופציה של תוצאה לא טובה, רק שלוש נקודות. אין ברירה אחרת. אין יותר לא נורא, אנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות. אם צריך להשאיר את הגוף במגרש נשאיר את האיברים שלנו העיקר להביא שלוש נקודות".

בוזורגי. יסייע לצור שלום לחזור לנצח? (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סומכים על ההגנה בראשות דני אסולין המנהיג והשוער בעל הניסיון וננצח בכפר כנא (אבי 22-03-2017, 10:37)
    אין לנו ברירה רק לנצח
  2. בוזורגי (אבי 22-03-2017, 11:11)
    חלוץ גדול ובן אדם ענק
  3. מזל שיש את בוזורגי (ניסים 22-03-2017, 11:19)
    אם הוא לא היה אצלנו מזמן הקבוצה כבר הייתה אחרונה
  4. יאלה צור שלום פרקו את כפר קנא (טירהה בנשמה 22-03-2017, 11:33)
    צור שלום יותר טובה מכפר קנא ב 10 ניצחון ורק ניצחון
  5. אלון חלוץ מצויין ששייך לליגה גבוהה יותר (סימון צו׳״ש 22-03-2017, 11:38)
    העשרה שערים שלו בקבוצה כמו שלנו שווה 20 גולים בקבוצת צמרת.
  6. באמת מזל שהוא משחק אצלנו (אלון ימלך 22-03-2017, 11:59)
    אין לנו התקפה בכלל. אם בוזי לא מבקיע הקבוצה לא מבקיעה
  7. ברקוביץ (אוהד 22-03-2017, 18:59)
    בכל שנה היה את ברקוביץ בשער שדאג שהקבוצה לא תרד. אלמדון שוער טוב אבל ללא קארמה טובה.צור שלום חשובה לליגה ואני מקווה לא תיענש על הדחתו המכוערת של ברקוביץ.