יתרון לחדרה בקרבות הצמרת?

שישה מחזורים נותרו לסיום העונה והצמרת מתחממת, לאיכסל משחק עודף על פני יריבותיה למשולש, אך האם הקבוצה הדרומית מהשלושה תהנה מיתרון שיכול להיות משמעותי או שתתן ללחץ לדבר

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 23-03-2017
  • 15:25

עוד לא ברור מי תחגוג בסיום העונה עלייה מליגה א' צפון לליגה הלאומית, אך התשובה תתבהר ככל הנראה ב-28.4, מחזור הנעילה של הליגה הסדירה. האם זו תהיה הפועל חדרה שתארח את הפועל מגדל העמק? רובי שפירא חיפה למול נוף הכנרת או הפועל איכסל שתארח את באקה אל גרבייה? יש עוד חמישה שבועות עד נעילת הליגה, אך המחזור ה-25 יתקיים כבר ביום שישי הקרוב.

 

 עם פרסום שעות המשחקים על ידי ההתאחדות לכדורגל, החלו לעלות לא מעט תהיות. משחקן של רובי שפירא חיפה והפועל בית שאן יצא לדרך בשעה 13:00 באיצטדיון בעכו, רבע שעה לאחר מכן יצא לדרך המשחק בין מ.ס. טירה והפועל איכסל באיצטדיון באום אל פאחם. מי שתמתין לתוצאות יריבותיה לצמרת היא הפועל חדרה, שמשחקה ייצא לדרך רק בשעה 15:00 והיא תארח את אסי גלבוע. מבחינה פסיכולוגית קשה לנתח האם מדובר ביתרון או בחסרון, כל תוצאה מהמגרשים יכולה להשפיע לכאן או לכאן.

 

הדעות בקרב אוהדי הפועל חדרה הן חלוקות, בעוד חלק חושבים שמדובר ביתרון, יש כאלה שחשובים שהדבר יכול לגרום ללחץ ובסופו של דבר לפגוע בקבוצה. כאשר זו הסיטואציה שנותרה, ייתכן ויש מקום לקיים את כל המשחקים בשעה מקבילה, כדי למנוע מצבים דומים. בעונה שעברה בהתאחדות לכדורגל קבעו שעה אחידה רק בשלושת המחזורים האחרונים.

רובי שפירא חיפה ואיכסל יסיימו את משחקן לפני שחדרה תעלה על כר הדשא (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בטבריה יאבדו נקודות (לא הבטוח 23-03-2017, 16:28)
    טבריה לא הפסידה בבית ועוד זוכרים את ה 4-0
  2. אין מה לדאוג (גלבוע ליגה ג 23-03-2017, 16:30)
    חדרה ינצחו