הכל או כלום

מחר תארח רובי שפירא את הפועל בית שאן לאחד המשחקים החשובים של העונה. רובי שפירא רוצה להמשיך את הדהירה שלה לעבר המקום הראשון, ואילו בית שאן יודעת שהפסד, והמקום בפלייאוף בסכנה גדולה!

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 23-03-2017
  • 08:59

רובי שפירא הלוהטת תארח ביום שישי את הפועל בית שאן הלוזרית, ותנסה לנצח ולדהור לכיוון המקום ראשון. בית שאן תחסר את חלוצה המצטיין לירון אלימלך שנפצע במשחק האחרון מול צעירי כפר כנא וייעדר מספר שבועות, כמו כן אליאור אוחיון פצוע גם הוא ולא ישחק. אדיר דיין מוצהב וייעדר גם כן, מה שאומר שבית שאן תגיע למשחק ללא מספר שחקנים משמעותיים.

 

אלימלך, ייחסר מאוד בשורותיה של בית שאן (אביב עובדיה)

 

אתמול העירייה העבירה לשחקני בית שאן משכורת אחת, כשהשנייה תועבר ביום ראשון וכך אולי שחקני בית שאן ינסו לעשות משהו במגרש אחרי תקופה רעה מאוד. מי שהחזיק את המועדון בתקופה זו הוא המאמן איתן טייב שנלחם בשביל להביא את השחקנים לאימונים ולמשחקים, ועל כך מגיע לו שאפו ענק.

 

מנגד החבורה מחיפה תגיע לאחר הניצחון הענק (3-0) על איכסל, ותרצה להמשיך לעבר המטרה - עלית ליגה.
גל אלקנטי מי ששיחק בבית שאן ולא הצליח להביא את יכולותיו בבית שאן ובחיפה פורח, יפגוש את האקסית. רובי שפירא תגיע למשחק כש-700 אוהדים יתמכו בה ומנגד בית שאן תביא כ-50 אוהדים. ירידה משמעותית עקב מצבה של הקבוצה בתקופה האחרונה.

רובי שפירא בדרך לכבוש את המקום הראשון? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן (יוסי בי 23-03-2017, 11:04)
    קודם כל.בית שאן מנצחים.אנחנו לא פריירים בכלל.הכיקר שאיכסאל זו שקנתה את המשחק מטירה.לא תעלה.
  2. בית שאן (אבי 23-03-2017, 11:05)
    חדרה עולה בוודאות.עם תקציב של 2.5 מיליון אן סיבה שלא.אנחנו עם מליון בקושי.יכולנו לעלות.לולא ראש העיר
  3. בית שאן (אחד 23-03-2017, 13:53)
    בית שאן מוכרים משחקים מזה כמה שבועות ואפילו מכרו את המשחק האחרון לצעירי כפר כנא ב 40 אלף שקל אבל כפר כנא לא הצליחו להפקיע ועשו רק תיקו ועכשיו הם רוצים את הכסף חזרה אבל בית שאן לא רוצים להחזיר את הכסף! הליגה הזאת בחודש האחרון זה שוק של קניות ומכירות ש
  4. עליה (בית שאני 23-03-2017, 22:01)
    רק חדרה תעלה בסוף ומגיע לה אכסאל גם מגיע לה לעלות אבל בגלל שיש לה שחקן שמוכר משחקים אבי מלכה מכר אותנו לנשר רובי זה אוסף שחקנים ללא מגרש ביתי קשה לשרוד בליגה גבוהה ללא מגרש גם לגבי חדרה ללא מגרש ביתי זה ירידה בטוחה אבל מאכל לכולם הצלחה אנחנו בית שאן לא בשביל ליגה גבוהה זו ליגה מצוינת בשבילנו ליגה א גם מגרש גם קהל אבל אין כסף וחבל לדבר על עליה נשאר במקומנו מאחל לכולם הצלחה