תובעים את האקסית: שפשה, זייד ואלישע הגישו תביעה נגד בית שאן

שלושת השחקנים, שפתחו את העונה בהפועל בית שאן ובהמשך עברו לאסי גלבוע, הגישו תביעה נגד קבוצתם לשעבר. הסיבה: ההמחאות שקיבלו מהמועדון לא כובדו. נציגם של השלושה, עו"ד נחום מרדכי: "יש ביכולתנו לבצע פעולות, שחלקן אף עלולות לשתק את הפועל בית שאן"

  • על ידי: אורי דוד
  • 23-03-2017
  • 22:19
 מגישים תביעה נגד האקסית: שלושה שחקנים שמשחקים כיום בהפועל מאסי גלבוע-עידן שפשה, אימרי זייד ועדי אלישע, הגישו השבוע תביעה נגד הקבוצה שבמדיה פתחו את העונה, הפועל בית שאן.

להזכירכם, השלושה פתחו את העונה בהפועל בית שאן ועזבו את הקבוצה במהלך העונה בטון צורם כתוצאה מהבעיות הכלכליות. כחלק מתנאי עזיבתם הם קיבלו בזמנו המחאות מהפועל בית שאן, אלא שכעת מתברר כי לאותן המחאות אין בכלל כיסוי, מה שגרם להם לפתוח בהליך משפטי נגד הפועל בית שאן.

 

   בא כוחם של שלושת השחקנים, עו"ד נחום מרדכי, התייחס השבוע לכתב התביעה שהגיש בשמם של השחקנים נגד הפועל בית שאן ואמר: "ברמת העיקרון השלושה קיבלו מהפועל בית שאן המחאות לאחר שהסכימו להפחית מחוב שהייתה להפועל בית שאן כלפיהם.

 

למעשה הם חתמו על מסמך שבתמורה להפחתה משמעותית בגובה החוב הם יוכלו לעבור לקבוצת אסי גלבוע. לאחר שהם חתמו על המסמך ההמחאות האלה בוטלו ולא כובדו. ולכן, הפעלנו את הצ'קים האלה בהוצאה לפועל". עוד הוסיף עו"ד נחום מרדכי ואמר: "כרגע נפתחו התיקים ואנחנו נמציא להם אזהרות כנדרש בחוק. לאחר מכן אנחנו נבצע עוד פעולות על מנת לגבות עבורם את הכסף. יש ביכולתנו לבצע פעולות, שחלקן אף עלולות לשתק את הפועל בית שאן. כל האופציות פתוחות מבחינתנו. אני באופן אישי שוחחתי עם גורמים מהפועל בית שאן ואמרו לי שכרגע אין להם כסף וביקשו ממני להמתין. אני כמובן סירבתי לכך, כי המחאות שניתנות לשחקנים צריכים לכבד אותן. ולכן לא הסכמתי ופתחנו תיק בהוצאה לפועל". 

עו"ד נחום מורדכי שמייצג את השחקנים התובעים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדי אין לך כבוד (אין לכם כבוד 24-03-2017, 07:51)
    אחד כמו עדי אלישע שגמר כדורגל ובית שאן החיו אותו במקום הכרת הטוב הולך טובע גועל נפש
  2. שחקנים פח אשפה .בליגה כזאת חובבנים בחינם עדיף לשחק (אלי 24-03-2017, 10:20)
    תקציב עונתי בליגת הפח הזאת לא יותר מ300 אלף שקל .לא צריך לעוף מידיי
  3. עידן מה זה מה קרה מה אתה מביא עורך דין (אין כבוד 24-03-2017, 13:43)
    מע מביא עורך דין מילא תביא את חזי שין
  4. ומאמן משאית זבל (בית שאנים אוהדים אשפה 24-03-2017, 15:18)
    חייבים להם כסף למה שלא יתבעו? האוהדים הכי זבאללה של קבוצה זבאללה של קושרי שרוכים