"במרחק נגיעה"

הפועל חדרה עשתה אמש צעד משמעותי ביותר לעבר הליגה הלאומית, לאחר ששתי יריבותיה על הכרטיס הנכסף איבדו נקודות, עלתה חדרה למשחק מאוחר מול אסי בידיעה שניצחון פותח פער וסולל את הדרך לאליפות היסטורית. חדרה עשתה את העבודה והגדילה את הפער בצמרת ל-4 נקודות

  • על ידי: אלי שבת
  • 25-03-2017
  • 16:56

הפועל חדרה של השנה, היא קבוצה מאוד מנוסה,שיודעת בדיוק מה לעשות, ולא מועדת במאני טיים, בניגוד ליריבותיה חסרות הניסיון. לפני המשחק מול אסי גלבוע, לרשותו של מומו ניסטל, עמד הרכב כמעט מלא, למעט גמליאל פרץ המוצהב, פתח מומו עם משה בן לולו ואסי גומה בחוד במטרה לכבוש שער מהיר, להוציא את העוקץ מהמשחק ולמנוע בזבוזי זמן מיותרים. 

 

מומו ניסטל, בדרך הבטוחה לליגה הלאומית...

 

המשחק נפתח מצוין עבור חדרה, לאחר 28 דקות של גישושים, מסירת עומק נהדרת של אסי גומא מוצא את ויטלי גנון ברחבה, גנון מועד, ספק מוכשל, אך השופט לא מהסס ומיד שורק לבעיטת 11 עבור חדרה. את הבעיטה לוקח הבלם הוותיק אלירן חודדה, ועם כל הביטחון, שולח את הכדור פנימה וקובע 0-1 לחדרה, יתרון שהחזיק מעמד במשחק פושר, עד למחצית.

 

חודדה מכניע את אבי עמוס מהנקודה הלבנה

 

במחצית השנייה ניסתה חדרה בכל כוחה להגדיל את התוצאה,אך החמצות מסמרות שיער של משה בן לולו מנעו זאת. מנגד אסי גלבוע החלה יוזמת, ובדקה ה-68, התקפה מתפרצת מצד ימין, עידן דוד מוציא רוחב נהדר לשפשה במרכז הרחבה, מרחק 6 מטרים מהשער, שפשה מצליח איכשהו לבעוט את הכדור ברשלנות החוצה.

 

בחדרה נשמו לרווחה והמשיכו לחפש שער נוסף, כדי להבטיח את הניצחון, והשער המיוחל מגיע בדקה ה-86, סלים עמאש שנכנס מוקדם יותר למשחק והספיק להחמיץ ממצב קורץ, מקבל הזדמנות מצוינת מול אבי עמוס הפצוע, לא מתבלבל ומקפיץ מעליו פנימה, 0-2 לחדרה כשעמאש מקפיץ איתו את כל 600 האוהדים האדומים עד לשמיים.

 

שחקני חדרה חוגגים! 

 

לאחר הניצחון הזה, צמח הפער מהיריבה העיקרית רובי שפירא, ל-4 נקודות ועדיין נכון לנו משחק גדול בין שתי הקבוצות במחזור ה 28. אך כמו שזה נראה, יתכן מאוד שעד אז המשחק עשוי להיות לפרוטוקול בלבד, ולא נראה באופק מישהו שיכול לקחת ממומו ניסטל מאמן חדרה, את האליפות ההיסטורית הזאת, שנותרו 5 מחזורים לסיום .

בשבוע הבא חדרה יוצאת למשחק חוץ לא קל בטבריה השאפתנית, שלא מוותרת על מקום טוב בפלייאוף. רובי שפירא תצא למשחק סופר קשה בצור שלום המסובכת קשות בתחתית הרותחת.

 

מנכ"ל הפועל חדרה, איציק טפירו, מאושר מהניצחון

שחקני חדרה חוגגים ניצחון חשוב מאוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. מספר הצופים (אבי שקדי 25-03-2017, 17:11)
    הכל טוב ויפה והכתבה משקפת,אך למה ממזערים כאן תמיד,את מספר הצופים באצטדיון,אתמול נכחו במשחק למעלה מ1300 צופים,אפשר לראות זאת היטב בתמונות שצילמתי,שלושה יציעים היו עם קהל חדרתי,ובמשחק הבית מול רובי שפירא,האצטדיון יהיה מפוצץ כמו שלא היה כבר שנים רבות.
  2. איזה רמה נמוכה אתם גולר (חדרתי 25-03-2017, 17:18)
    תאמינו לי אתם בושה 600 אוהדים? כבר לא מתייחסים אליכם..
  3. חדרתי (900 אוהדים ויותר לפחות 25-03-2017, 18:44)
    תתבישו אתר גולר
  4. מה זה חשוב כמה אוהדים היו?? סיקור יפה (עמי 25-03-2017, 21:10)
    נגד רובי יהיה מגרש מלא ותהיה חגיגה
  5. מספר צופים (אבי שקדי 25-03-2017, 22:15)
    קודם כל עיתונאי שמדווח רצוי שידייק בעובדות וכמו שחשוב למסור דיווח מהימן על מהלך המשחק,חשוב לעשות זאת גם לגביי מספר הצופים,אז אתמול היו מעל 1000 צופים בודאות ואין שום מצב שבעולם שהיו 600,דבר שני,כשזה ככה באופן קבוע,זה כבר מייצג קו ומגמה,ולדעתי מישהו רוצה להגיד שאין התעניינות במשחקי הפועל חדרה/אולגה ושהקבוצה איננה מושכת קהל,למרות הישגיה וזה ממש לא נכון,הקהל הולך וגדל בהתמדה ועוד היד נטויה.
  6. שבוע הבא טבריה (רונן 26-03-2017, 00:15)
    כטברייני לשעבר אני מאמין שחדרה יעלו ליגה.מגיע להם .אחריי כמה שנים בליגה א.קבוצה וותיקה .אבל....שבוע הבא אני מאמין שטבריה תחפש נקמה על התבוסה במחזור הראשון.לא הולך להיות קל חדרה.ובטח לא במבצר של טבריה.בהצלחה לחדרה ונקווה שנצטרף אליכם בהמשך
  7. הנוער יורד (אבי שקדי 26-03-2017, 21:28)
    הנוער של הפועל חדרה בדרך לירידת ליגה זה בכלל שהביאו שוער פח זבל וזרקו את השוער שגדל במועדון חוטפים גולים בסיטונות