נתקעו באיכסל, 1-1 לרובי שפירא נגד בית שאן!

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על איכסל והעלייה למקום השני, רצו ברובי שפירא חיפה להמשיך במומנטום המצויין ואירחו את הפועל בית שאן שלה יש את בעיות השכר שלה. למרות הכל קיבלנו משחק טוב עם שער אחד לכל קבוצה ותוצאה שמשרתת את הפועל חדרה. שלום עקיבא: "שמנו את הבעיות בצד"

  • על ידי: רועי סימוני
  • 25-03-2017
  • 13:59

לצפייה בגלריית המשחק המלאה:

https://www.facebook.com/pg/goler111/photos/?tab=album&album_id=1717006258591322

 

במסגרת המחזור ה-25 אירחה ״רובי שפירא חיפה״ את הפועל בית שאן, הקבוצה מחיפה שבשבוע שעבר עשתה ניצחון גדול נגד הפועל איכסל ועלו למקום השני בטבלה, רוצים להמשיך במומנטום החיובי בו הקבוצה נמצאת בתקופה האחרונה, במטרה אחת ברורה - להשיג את כרטיס העלייה לליגה הלאומית.

מאמן הקבוצה עודד קוטר לא ביצע שינוי בהרכב מהשבוע שעבר כאשר דניאל ברק המצויין נותר על הספסל.

 

עודד קוטר בחר לשחק באותו הרכב מהשבוע שעבר (אביב עובדיה)

 

מנגד מגיעה הפועל בית שאן לאחר שבאמצע השבוע שחקני הקבוצה השביתו את האימונים עקב אי תשלום המשכורות. מאמן הקבוצה איתן טייב נאלץ להתמודד עם הרכב טלאים כאשר לא פחות מחמישה שחקני הרכב לא עמדו לרשותו היום: לירון אלימלך, אדיר דיין, אליאור אוחיון, יניב דרעי וחיים זיסקינד. מי שקיבל את חולצת ההרכב בשער הוא יקיר בן הרוש שרק אתמול התחתן (מזל טוב) והיום כבר עמד בשערה של בית שאן.

 

איתן טייב התמודד עם הרכב טלאים (אביב עובדיה)

 

החתן הטרי בין הקורות של בית שאן (אביב עובדיה)

 

500 צופים הגיעו לאצטדיון טוטו בעכו, כאשר את המשחק הוציא לדרך השופט דן אלמלם (חלש). הפתיחה הייתה שייכת לרובי שפירא כאשר שחקני בית שאן מסתדרים במחצית המגרש ללא כל ניסיון התקפה ממשי, לאחר שליטה במרכז המגרש בדקה ה-17 כדור ארוך של גל אלקנטי עובר את כל הגנת בית שאן ומגיע היישר לעומר בוארון, האחרון בועט כדור שפוגע בקורה וחוזר שוב לבוארון שאומר תודה וקובע 1-0 לרובי ואינו חוגג.

 

עומר בוארון כובש ובוחר לחגוג עם קהלו (אביב עובדיה)

 

רובי ממשיכה ללחוץ בכדי להשיג את השער השני אך ללא כל הצלחה. בדקה ה-33 הזדמנות ראשונה לבית שאן במשחק כדור ארוך שמגיע לשלום עקיבא שמשאיר אותו מול שוערה של רובי, עקיבא נותן צ׳יפ חכם מעל השוער אך הכדור פוגע במשקוף, אלדר שפשה מנסה להגיע לכדור החוזר אך ללא הצלחה, הזדמנות גדולה לבית שאן.

 

צ'יפ גדול של שלום עקיבא לא מוצא את הרשת (אביב עובדיה)

 

לאחר ההזדמנות האורחים מבית שאן מבינים שהשד לא כל כך נורא ומתחילים לחפש את שער השוויון. בדקה ה-42 חטיפת כדור של שפשה שמתקדם ומוסר לעקיבא כדור שמשאיר את האחרון שוב מול רחמים, עקיבא בועט חזק ושטוח אך שוב הדיפה גדולה של השוער שהודף לקרן. במחצית יורדת בית שאן מאוכזבת מכך שלא השכילה לכבוש לפחות שער אחד.

 

עם פתיחת המחצית השנייה היה ניתן לראות שאיתן טייב הבהיר לשחקנים שלו שאפשר לנצח את רובי שפירא וצריך רק להאמין, ואכן כך קרה בדקה ה-51 לאחר פתיחה טובה של בית שאן המגן דימיטרי מקבל כדור כ-30 מטר אלכסונית, משחרר פצצה שנוחתת ישר בין חיבורי הקורות וקובע שוויון 1-1 מוצדק!!!

 

דימיטרי עם בעיטה גדולה קובע שוויון (אביב עובדיה)

 

האורחים משתלטים על המשחק וכעבור 3 דקות שלום עקיבא (מציין) בועט כדור חזק מכ-30 מטרים אך הכדור חומק סנטימטרים ליד הקורה. אחרי דקות טובות של הקבוצה מבית שאן המשחק נרגע והפך לאגרסיבי ללא הזדמנויות, ובדקה ה-80 תיקול חריף בין שוערה של בית שאן יקיר בן הרוש לבין החלוץ פאיק, שמותיר את שני השחקנים דקות על כר הדשא וגורם לעצירת המשחק, בדקה ה-83 תיקול חריף של אביב מלכה על גל אלקנטי והשופט מוציא לו כרטיס צהוב שני ואדום שמותיר את בית שאן ב-10 שחקנים, רובי ניסתה לנצל את היתרון המספרי שלה אך ללא כל הצלחה.

 

שופט המשחר מרחיק את אביב מלכה (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-90 השופט הרביעי מניף את שלט תוספת הזמן ומוסיף 10 (!!!) דקות תוספת זמן, דבר הזוי מאוד. רובי מקבלת הזדמנות מצוינת במטרה לכבוש את שער היתרון שהיא כל כך צריכה. בדקה ה-98 גלישה מאחור של דמיטרי והשופט מוציא לו כרטיס אדום ישיר ומותיר את בית שאן עם 9 שחקנים עד לסיום.

 

ומרחיק גם את דימיטרי ומשאיר את בית שאן ב-9 שחקנים (אביב עובדיה)

 

רובי לא מצליחה לנצל זאת ומפספסת הזדמנות מצוינת להידבק חזק לחדרה, מנגד בבית שאן יכולים להיות מרוצים שלמרות כל הבלגן סביב הקבוצה בשבועות האחרונים, הם הגיעו ושיחקו כמו גברים והוציאו תוצאת תיקו שמקרבת אותם לעבר הפלייאוף העליון.

 

מצטיין המשחק שלום עקיבא בסיום המשחק: ״ידענו לשים את כל מה שקרה השבוע בצד, והגענו במטרה אחת ברורה - להשיג פה 3 נקודות. אנחנו מרגישים מקופחים כי היינו יכולים לנצח היום וחבל. אבל אנחנו לא חזירים וגם תיקו מול רובי שפירא משמח אותנו, בטח אחרי התוצאות הלא טובות שהשגנו בשבועות האחרונים. אנחנו רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון ואולי נצליח לעשות שם משהו. שבת שלום״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לרועי ב(ס)ינוני (אוהד צפוני 25-03-2017, 14:55)
    נועם בראון פתח באיכסל ומול בית שאן לא שיחק לפני שאתה כותב תבדוק
  2. בית שאן (שלמה מבית שאן 25-03-2017, 15:39)
    שופט מכור מאיפה הביאו אותו סתם הרחיק לנו שני שחקנים היינו יותר טובים מרובי למרות ההרכב החסר יצאו גברים בית שאן !!!!
  3. איתן טייב מתמודד עם דברים יותר חמורים (מה התמודד עם הרכב טלאים? 25-03-2017, 16:42)
    כגון הבנת הנקרא,הבנת הנשמע אוריינטציה,קשירת שרוכים,מגלומניה תסרוקת,שערוריות,טינה,ועוד ועוד
  4. בית שאן (יוסי 25-03-2017, 21:58)
    איתן.קוסם.מוציא מיים מהסלע.שנה הבאה בע"ה.עם ראש עיר חדש ישן.עולים ליגה.שם מקומה של קבוצה עם 2500 אוה
  5. אותו שופט שפירא חיפה והפועל בקה כנסו (ראדי 25-03-2017, 23:43)
    מענין למה שולחים שופט שוב למשחק של שפירא חיפה!!!. אנשי בקה זוכרים שלא הרחיק שוער שפירא שנגע בכדור בידו מחוץ לרחבה ונמנע מלתת לבקה שני פנדלים!!!!
  6. שופט חלש מאוד (עירד 30-03-2017, 13:44)
    השופט הרג את המשחק מבחינת שתי הקבוצות , כבר כששלומי בן עשור נפצע ע״י בלם בית שאן והוחלף היה צריך להוציא צהוב לבלם ובעך לסיים את המשחק היותר מדי אגרסיבי של בית שאן
  7. שופט חלש מאוד (עירד 30-03-2017, 13:44)
    השופט הרג את המשחק מבחינת שתי הקבוצות , כבר כששלומי בן עשור נפצע ע״י בלם בית שאן והוחלף היה צריך להוציא צהוב לבלם ובעך לסיים את המשחק היותר מדי אגרסיבי של בית שאן
  8. שופט חלש מאוד (עירד 30-03-2017, 13:44)
    השופט הרג את המשחק מבחינת שתי הקבוצות , כבר כששלומי בן עשור נפצע ע״י בלם בית שאן והוחלף היה צריך להוציא צהוב לבלם ובעך לסיים את המשחק היותר מדי אגרסיבי של בית שאן